24S

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor 24S komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor 24S gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (15)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van 24S wordt over het algemeen positief beoordeeld, met een efficiënte en vlotte retourprocedure (60%). Klanten hebben echter problemen ondervonden met ontbrekende kaartjes bij retourzendingen (20%) en sommigen kregen hun kleding niet terug (10%). De terugbetaling verloopt wel snel en de service wordt als goed ervaren (10%). Er zijn ook klachten over producten die na enkele keren dragen en wassen minder kwaliteit tonen (10%).

“Kleren niet teruggegeven”

“Goede service”

“De retourprocedure verliep vlot en snel”

“Efficiënt retourbeleid”

“Badpak te klein”

“Kaartje ontbrak”

“Handige info over retourbeleid”

“ruiling en terugsturen probleem door kaartje”

“niet kunnen terugsturen”

“Vlekken op tas na reparatie”

👍 5   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

O. Van de Velde - 6 maanden geleden

  • Geweldige kleding
  • Geen antwoord bij contact opnemen
  • Kleren niet teruggegeven

Victoria - 9 maanden geleden

  • Goede service
  • De verpakking was top
  • De retourprocedure verliep vlot en snel

Robin - 9 maanden geleden

  • Goede klantenservice
  • Efficiënt retourbeleid
  • Snel antwoord via e-mail
  • Kwaliteitsproducten

W. Collin - 9 maanden geleden

  • Badpak te klein
  • Kaartje ontbrak
  • Ongemak en frustratie
  • Teleurstellend

Z. Lemmens - 11 maanden geleden

  • Snelle levering
  • Goed verpakt
  • Handige info over retourbeleid
  • Top service
  • Ik bestel zeker opnieuw

Marie-Louise Lambrechts - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • ruiling en terugsturen probleem door kaartje
  • badpak te klein
  • badpak verkeerde maat
  • niet kunnen terugsturen

Belinda Bosch - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vlekken op tas na reparatie
  • Gebrek aan communicatie en opvolging
  • Langdurige afhandeling van retour en vervanging
  • Schade aan dure items zonder compensatie

Klant - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vreselijke service, ofwel geen...
  • Onwijs mooie Marine Serre top gekocht op deze website.
  • Top krult op na paar keer dragen en wassen, andere tops niet.
  • Geen reactie na klacht ingediend te hebben.

John E. - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goede klantenservice
  • Snel terugbetaling