
smartphoto Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Alle reviewssmartphoto
Alle reviews (5)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Fotoboek
Niet vriendelijk op de klanten dienst. Ipv de mensen te helpen word ik doorgestuurd steeds.
Voor mij geen Smartphoto meer !!!!Fotowenskaarten
Dit jaar de eerste keer fotowenskaarten besteld bij smartphoto.
Jammer genoeg geen succesverhaal!
We kregen een bevestigingsmail waarin stond dat de kaarten klaar waren en bezorgd aan de 'bezorgdienst'.
Maar deze zijn na meer dan 1 week nog niet aangekomen.
Na vele telefoontjes met lange lange wachtrijen, eindelijk iemand aan de lijn.
Het was mijn schuld volgens de dame aan de telefoon, ik had maar wat meer moeten betalen, dan had mijn pakket fotokaarten wel aangekomen. (met track&trace)
Geen tevreden klant helaas!Tas
Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij smartphoto. De laatste keer is er iets misgelopen met een bestelling omdat we het verkeerde e-mailadres hadden ingegeven. De bestellingen zijn altijd op tijd geleverd maar de klantendienst is een ander verhaal. Ik heb een tweede keer contact moeten opnemen met de klantendienst, met de vraag kan u een link van een bestelling doorsturen naar een ander e-mailadres want de eerste keer is het niet toegekomen door een foutief e-mailadres . De medewerkster wist mij op een arrogante manier te vertellen dat onze voornemens voor het nieuwe jaar mogen zijn, onze e-mails op punt zetten. Dit vind ik allesbehalve een vriendelijke ervaring! Nog nooit meegemaakt!
Onvolledige bestelling, slechte klantendienst
Bestelling een dag te vroeg aangekomen in het postkantoor, echter ontbrak er een gedeelte
Contact opgenomen met de klantendienst, wat een heel onaangename ervaring was. Ik ben verplicht zelf dit op te halen in hun kantoren, want ze kunnen mij dit niet meer op de voorziene leveringsdatum bezorgen (zonder enige compensatie voor dit enorme ongemak)
De klantendienstmedewerker legt de verantwoordelijkheid voor hun "menselijke fout" bij mij. "U had vroeger moeten bestellen want er kan altijd iets misgaan"
Hieruit leid ik af dat hun vooropgestelde levertermijnen enkel maar vermeld worden om klanten te lokkenfotokaart gemaakt
fotokaart besteld
ging heel snel
vlot geleverd mooie kwaliteit
tevreden
Anderen bekeken ook

Centrum Voor Avondonderwijs
Heb je het gevoel dat je nog wat kennis mist of wil je weer helemaal op de hoogte zijn van een bepaald onderwerp? Een extra opleiding staat goed op...


Fotofabriek
Wat te doen met al die mooie digitale foto’s die je op je desktop of laptop hebt verzameld? Een idee is om de mooiste te gebruiken voor het o...

Ditverzinjeniet
Cadeautjes kopen is bijna altijd leuk. Voor je jarige moeder, je neef die geslaagd is of je vriend. Iemand blij maken met een leuk, lief of gr...