Ervaringen Sorare

Droom je ervan om een voetbalmanager te worden en je team naar de glorie te brengen? Er zijn op dit moment zoveel spellen beschikbaar, in mobiele apps of in consolegames. Maar heb je al eens een voetbalspel geprobeerd waarin je spelers kunt verzamelen en verhandelen als een echte manager? Je vindt het beste platform via de reviews, zodat je je passie voor voetbal kunt testen en kunt handelen met andere fans op een open marktplaats.

Over Sorare

Sorare is een Frans bedrijf opgericht in 2018. Het is een platform voor voetballiefhebbers van uitgifte en uitwisseling van verzamelbare digitale kaarten met professionele voetbalspelers. Als onderdeel van een spel getiteld "SO5", is het een gratis promotiespel georganiseerd om de hoofdactiviteit van de Sorare te promoten. Je kunt je eigen voetbalteam samenstellen en beheren, opstellingen maken, je aanvoerder kiezen en punten verdienen op basis van echte prestaties. Het spel is georganiseerd in verschillende toernooien en het creëren van het beste team uit vijf verzamelitems die professionele voetballers vertegenwoordigen. Bewijs je vaardigheden door het op te nemen tegen andere managers. Meld je aan en ontvang je eerste spelerskaart. Bied op je favoriete speler om hem te kopen van een andere manager, met behulp van een creditcard of cryptocurrency.

Regel algemene voorwaarden en verzekeringen | Bedrijf starten #7 | KVK

Diensten van Sorare

Nadat je je hebt geregistreerd op de website en je e-mail hebt geverifieerd, kun je beginnen met spelen. Eerst moet je 3 clubs kiezen uit 154 officieel gelicenseerde clubs die je leuk vindt als referentie voor welke speler je zal krijgen als starter. Je krijgt 5 opdrachten en na het voltooien daarvan krijg je een kaartenpakket starter. Speler kaarten in Sorare zijn schaars. Er zijn 4 verschillende soorten kaarten. Er zijn een onbeperkt aantal gewone kaarten per speler. Van de zeldzame zijn er 100 per speler, super zeldzame zelfs maar 10 en de unieke kaarten komen maar 1 keer per speler voor. Elke spelerskaart is gelicenseerd door een club of een competitie en gegenereerd op een blockchain. Naarmate kaarten in een toernooi worden gespeeld, krijgen ze ervaringspunten, stijgen ze in level en in kracht. Deze bieden extra punten en geven toegang tot sommige toernooien. In het spel is er een marktplaats waar je kunt bieden op een nieuwe kaart of een kaart kunt kopen van andere managers. Voor het bieden in een veiling heb je echt geld nodig, te betalen met creditcard, crypto valuta of bankoverschrijving. Plaats je biednummers en krijg de speler. Stel je ploeg samen en neem deel aan het toernooi. Na het winnen van het toernooi krijg je een prijs. Je kunt zeldzame spelerskaart verkopen, andere managers kunnen een bod uitbrengen voor jouw spelerskaart of je kunt ze simpelweg verhandelen. Op de website vind je ook alle voetbal nieuws updates.

Complimenten, Klachten, en Tips over Sorare

Je kunt veelgestelde vragen vinden op de helppagina, maar als je nog meer vragen hebt, probeer dan contact op te nemen met het bedrijf via e-mail of social media. Heb je het spel al gespeeld? Vond je het tot nu toe leuk? Deel met je ervaring, zodat iedereen weet wat ze kunnen verwachten van Sorare.

Sorare

10
    10