Klarna Reviews
Reviews (11)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Verouderd product op Fluugo
Flugo, da's zo'n online verkoper, leek me eerst wel een goede deal te bieden, maar ik kwam er al snel achter dat ze verouderde en minderwaardige producten verkopen. Ik heb daar een gsm gekocht die ze adverteerden als van topkwaliteit, maar in realiteit was het gewoon rommel. En om het nog erger te maken, kon ik het product niet terugsturen omdat ik geen retouradres had en Flugo wou me niet helpen hiermee. Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij zowel Flugo als Klarna, maar helaas werd er niet naar me geluisterd. Het is echt teleurstellend om te zien hoe die bedrijven met hun klanten omgaan en hoe weinig verantwoordelijkheid ze nemen voor de producten die ze verkopen.
Pakket niet ontvangen, klachten bij PostNL en SHEIN
Ik heb een bestelling geplaatst bij SHEIN, maar het is nog steeds niet aangekomen. PostNL zegt dat ze het bij mijn buren hebben afgeleverd, maar die ontkennen dit. Na verschillende pogingen om het probleem op te lossen, heb ik nog steeds geen duidelijkheid en zit ik vast tussen PostNL en SHEIN. Gelukkig kon ik met Klarna de betaling stopzetten en mijn verhaal vertellen, hopelijk zullen ze actie ondernemen op de lange termijn en proberen ze contact op te nemen met SHEIN. Het is echt vervelend dat ik geen reactie kan krijgen van SHEIN, vooral omdat de e-mails in een andere taal zijn geschreven. Op dit moment voel ik me in de steek gelaten en blijf ik hopen dat er een oplossing komt.
Slechte service Klantenservice
Het duurde wel 3 weken voordat we eindelijk een oplossing vonden. Ik kon hen niet bereiken via e-mail, de service via de chat was slecht en op Messenger kreeg ik geen hulp. Aan de telefoon moest ik ook nog eens heel lang wachten. De eerste telefoniste hing zelfs op toen ik haar naam vroeg en via de chat was de communicatie ook niet zo duidelijk. Gelukkig werd ik uiteindelijk wel goed geholpen door een vriendelijke telefoniste, maar ik moest dus wel erg lang wachten.
Betaling achteraf
Ik ben echt blij dat ik achteraf kan betalen, vooral als ik iets terugstuur. Het is gemakkelijk dat ik enkel moet betalen voor wat ik hou en niet hoef te wachten op terugbetalingen van bedrijven. Dit bespaart me echt veel tijd en gedoe.
Aankoop met problemen gemeld
Als ik een probleem meld, heb ik het gevoel dat het bedrijf er niet meteen iets aan doet. Het kan soms lang duren voor er een oplossing komt, en dat is echt frustrerend als klant. Maar ik vind het dan wel weer fijn dat ik veilig aankopen kan doen met Klarna, want bij sommige bedrijven wordt er helaas wel eens opgelicht.
Beschermd door Klarna
Zolang de klant eerlijk is, kan Klarna handig zijn om aankopen te doen. Maar als de klant oneerlijk is, zal Klarna beide partijen beschermen en proberen onterechte claims te vermijden. Het kan soms wel zijn dat Klarna blijft vragen om betaling, zelfs na veel communicatie en vele uren gesprekken.
Automatische afschrijving probleem opgelost
Toen mijn automatische betaling niet lukte bij Rabobank, heb ik meteen gebeld en kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de lijn. Die wist gelukkig meteen hoe het probleem opgelost kon worden. Binnen de kortste keren was alles weer in orde en kon ik terug gebruik maken van de diensten. Het probleem bleek te liggen aan de spaties in de cijferreeks van het betaalkenmerk. Misschien kan de IT-afdeling hier iets aan doen door de software aan te passen, zodat zulke foutjes in de toekomst automatisch worden herkend en rechtgezet.
Mijn online aankopen
Ik ben echt blij met de klantendienst. Als mijn pakketje niet aankomt of er is iets mis mee, dan wordt het altijd goed opgelost. Dit zorgt ervoor dat ik met een gerust hart deze app blijf gebruiken voor al mijn online aankopen.
Bip bip, Ik had een fancy haarborstel set gekocht.
Ik had zo'n vette haarborstel set gekocht, maar het was echt een teleurstelling. Gelukkig heeft Klarna me geholpen met alle papieren en bewijzen en hoefde ik uiteindelijk niks te betalen! Ik ben echt blij met hoe ze het hebben opgelost.
Lingerie
Veel dank aan Klarna. Na bestelling en terugzending kteeg ik van een Incssso bureel brieven en e- mails met bedreigingen
Heb via Belgisch advokaat getracht dit op te lossen
Heb via Duits advokaat Zweden en Rotterdam Klarna bank aangeschreven met RODE KAART
Nooit een antwoord gekregen. Een maand geleden verklaarde Klarna alles was in orde
Dit alhoewel ik onder bedreiging van ALEKTUM het
Bedrag per 12 december 2023 om 11.57 h heb overgemaakt. Ik bekom steeds ongeveer 2 keer per maand een uitnodiging tot verdere betalingen of persoonlijke bedreiging. Is dit een uitnodiging om m.i nog aan te kopen via KLARNA BETALINGEN
MVG
Mdienstencheques
Ik vind het gebruik van klarna zeer omslachtig en traag. De helft van de tijd verlopen de aankopen zeer traag gezien je meermaals moet wachten (traagladende site) en altijd opnieuw je gegevens ingeven. Ik ben er dus niet zo tevreden mee.
Review met meeste stemmen
dienstencheques
Lees verder