Allies of Skin

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Allies of Skin komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Allies of Skin gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Allies of Skin wordt door sommigen bekritiseerd vanwege de onredelijke financiële gevolgen en het gebrek aan ontvangst van geretourneerde producten. Echter, anderen waarderen de snelle verwerkingstijd en de mogelijkheid om producten terug te sturen binnen 14 dagen voor een terugbetaling (50%). Over het algemeen lijkt het beleid enigszins gericht op de behoeften van de klant, maar er zijn ruimte voor verbetering. (75%)

“Oneerlijke financiële gevolgen”

“Gebrek aan ontvangst van het product”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Julie - 13 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Veiligheids- en privacyproblemen
  • Inconsistente beveiligingsmaatregelen
  • Oneerlijke financiële gevolgen
  • Gebrek aan ontvangst van het product