70% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

L
L. De Greef
Het reservatieproces verliep vlot en ik kreeg zelfs een upgrade van het autoverhuurbedrijf. Maar bij het terugbrengen van de auto kreeg ik een lijst van schade te zien die ik niet veroorzaakt heb. ...Lees verder
M
Martin
Ik was echt blij met de service die ik kreeg toen ik een auto huurde. De kantoren waren niet op de luchthaven, maar ze hadden een shuttledienst met een busje naar hun kantoren en brachten ons ook t...Lees verder
D
D. Bodart
Het was super makkelijk om te reserveren bij QEEQ en ze hadden de beste prijs, ook kon ik de auto ophalen en terugbrengen op verschillende plaatsen. De auto was echt nieuw en reed geweldig. Ik heb ...Lees verder
A
Anaïs De Ridder
Wauw, dat was echt een super ervaring bij het afhalen en terugbrengen van mijn huurauto! Het personeel was zo vriendelijk en behulpzaam, en alles verliep echt vlotjes. Ik kan niet genoeg benadrukke...Lees verder
T
tibo
Er waren bepaalde dingen over de verzekeringskosten en speciaal lidmaatschap die niet helemaal duidelijk waren voor mij. Dat maakte het als klant lastig om helemaal te begrijpen hoeveel alles kostt...Lees verder

Reviews (10)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    A car rental experience with issues regarding alleged damages

    Het reservatieproces verliep vlot en ik kreeg zelfs een upgrade van het autoverhuurbedrijf. Maar bij het terugbrengen van de auto kreeg ik een lijst van schade te zien die ik niet veroorzaakt heb. Opvallend genoeg stonden deze schades al vermeld als bestaande toen ik de auto aanvankelijk kreeg. Deze tegenstrijdigheid baart me zorgen en ik hoop snel op een oplossing. Het is teleurstellend om voor de eerste keer zulke problemen te ervaren met een autoverhuurbedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aangename en efficiënte service

    Ik was echt blij met de service die ik kreeg toen ik een auto huurde. De kantoren waren niet op de luchthaven, maar ze hadden een shuttledienst met een busje naar hun kantoren en brachten ons ook terug naar de luchthaven toen we de auto terugbrachten. De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam. De auto was in goede staat en voldeed aan wat ik verwachtte.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reserveer eenvoudig met QEEQ

    Het was super makkelijk om te reserveren bij QEEQ en ze hadden de beste prijs, ook kon ik de auto ophalen en terugbrengen op verschillende plaatsen. De auto was echt nieuw en reed geweldig. Ik heb extra verzekering genomen, maar gelukkig had ik geen problemen. Het ophalen en terugbrengen van de auto verliep heel vlotjes. Ik zal zeker opnieuw via QEEQ boeken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vlot, vriendelijk, efficiënt

    Wauw, dat was echt een super ervaring bij het afhalen en terugbrengen van mijn huurauto! Het personeel was zo vriendelijk en behulpzaam, en alles verliep echt vlotjes. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is om vriendelijk en efficiënt personeel te hebben, en gelukkig heb ik dat bij deze huurervaring mogen ervaren. Ik kom zeker nog eens terug!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ondoorzichtig

    Er waren bepaalde dingen over de verzekeringskosten en speciaal lidmaatschap die niet helemaal duidelijk waren voor mij. Dat maakte het als klant lastig om helemaal te begrijpen hoeveel alles kostte bij mijn aankoop. Het zou handig zijn als ze die info wat duidelijker en transparanter zouden communiceren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overpayment and disappointing service

    Ik was echt teleurgesteld in de service bij het verhuurkantoor op de luchthaven. Ze hebben de verzekering die ik op de website had betaald niet geldig gemaakt en ik moest een andere verzekering aan de balie kopen. Ik raad zeker niet aan om via QEEQ te boeken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eenvoudig proces en uitstekende tarieven

    Ik vond het super makkelijk om mijn boeking te maken en de prijzen waren echt de goedkoopste die ik kon vinden. Ze gaven ook duidelijke instructies voor het ophalen en terugbrengen van de huurauto.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Super makkelijk en veel korting

    Ik vond het echt super handig en kreeg een flinke korting. We vonden een busje voor 7 personen voor een hele goede prijs, terwijl het ergens anders niet beschikbaar was.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autoverzekering, verplichte aankoop

    Als klant va QEEQ hebben we ne teleurstellende ervaring gehad met de autoverzekering die we moesten nemen. Ze zeiden dat we een borg van $20.000 moesten betalen as we de verzekering gebruiken die al bij onze kaart inbegrepen was. Da's echt veul geld en ons limiet is nie hoog genoeg. Dus we waren min of meer verplicht om de verzekering van het bedrijf zelf te nemen en dat kostte ons veel meer dan verwacht. We hadden gewoon geen andere keuze.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    car rental

    I used to be a very loyal customer of easyrentcars.com (and later qeeq.com after the rebranding/taking over) for quite some years. I always liked the simplicity of their website as well as the very competetive offers. I used them multiple times on different continents.

    However my very latest experience with the customer service has clearly turned me away from using this company again.

    I've booked a 2 weeks trip to Sardignia in July 2021. The selected supplier was Budget, the car provided is promised to be Fiat 500L (please note L in the model name, it is important) or similar.
    After stepping out from the plane in Sardignia I went towards the Budget office, and I was told that the car that I'd booked is Fiat 500 (without L).
    However the price for the car was the same as I had in my confirmation email.
    For the ones not very familiar with the Italian car market, Fiat 500 is a tiny 2 doors with a trunk of 185 L, while Fiat 500L is a 4 doors mid class high roof family car with a trunk of 400 L. We traveled as a family of 4 including 2 kids so one can imagine that we absolutely needed a bigger car.
    I tried to argue on the Budget counter but they told me that this is how the booking came through from qeeq.com, and if I need a bigger car I can buy an upgrade for the car 3 levels higher because they had nothing else in stock.
    So I called qeeq.com and spent almost an hour on the phone trying to find some suitable solution. What the guy on the phone literally had been doing, he opened their website, entered my dates and location and tried to find another car supplier around. Unfortunately nothing was available. I have no complaints about this part though, he at least tried to be helpful.
    Finally, having no options, I signed up for the tiny Fiat 500, forcefully packed all our stuff and kids into the car and drove my way.

    Fast forward, after being back from the trip, I again contacted qeeq.com customer support asking for the explanation of the situation. They said they were going to request an explanation from the Budget.
    After a couple of months back and forth communication, Budget said, you get what you paid for.

    Multiple times I demanded that qeeq.com support to admit that they (or their IT systems which is the same) made a mistake while making my reservation. Every time they just ignored it. Neither the support ever explained me what actually happened. Finally they offered me a "good will" €50 voucher (probably just because I annoyed them) which I could spend on their website but I declined it.

    Summarizing: I won't again book with the qeeq.com because I want to be sure that I get what I expect (even if costs slightly more).
    If I book big car, I want to get a big car. If I book a convertible, I want to get a convertible. If the service provider makes a mistake, I do tolerate it if they accept and learn from it, but I don't see any reason to keep using the service that doesn't provide a reasonable feedback.
    There are many more other aggregators around, use them or even better try to reach the rental companies directly.


Anderen bekeken ook