AWeber

110 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor AWeber komt uit 110 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AWeber gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (102)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. AWeber is een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform dat beginner-vriendelijk is en waardevolle tips biedt voor e-mailcampagnes, met gemiddeld positieve feedback van 70%. Het helpt bij het opbouwen van een abonneelijst, maar kan duur zijn en heeft soms klachten over gebrek aan transparantie en scamgedrag. De e-maillevering is redelijk goed (80%), maar kan berichten in spam veroorzaken (60%). Klantenservice wordt over het algemeen hoog gewaardeerd (70%), maar sommige klanten klagen over onprofessioneel gedrag. Over het algemeen lijkt AWeber professioneel gerund te worden (80%), met goede klantenondersteuning en teamondersteuning, maar er zijn betaalbaardere alternatieven beschikbaar (70%).

Product

“Kan geen account aanmaken, Kaarten worden geweigerd”

“Geld genereren”

“Grote speler in de sector”

“Andere bedrijven kunnen betere oplossingen bieden”

“Betrouwbaar voor jaren”

“Platformgebruiksvriendelijkheid verbeterd”

“Gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform”

“Betrouwbaar e-mail marketingplatform”

“Was een goed platform voor e-mailmarketing”

“Het importeren van klantenlijsten is een nachtmerrie geworden”

“Betere alternatieven beschikbaar zoals Active Campaign en Mailchimp”

“Gebruiksvriendelijke site en goede ondersteuning”

“Goede keuze voor e-mailmarketing en waardevolle lijsten”

“Geld van mij afgenomen na sluiting van account”

“Systeemverbeteringen die van invloed zijn op mailcampagnes”

“Vertraagde sluiting van account en doorlopende facturatie”

“Intuïtief en krachtig e-mailmarketingplatform”

“Eenvoudig migratieproces”

“Krachtige segmentatie en automatisering”

“Duidelijk en overzichtelijk systeem, zelfs voor beginners”

“Gebruiksgemak van de landingspagina-bouwer maakt het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig.”

“AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst.”

“Verschillende tips beschikbaar op de blog voor campagnes.”

“Betrouwbare dienst”

“ongeschikte keuze voor e-mailmarketing”

“Opgelicht door Aweber”

“Geld verloren na het volgen van de videolink”

“Website afgesloten na upgrade”

“Het maken en beheren van autoresponder-reeksen is ingewikkeld”

“Beperkte automatiseringsfuncties en aanpassingsopties”

“Goede ervaring tot nu toe maar bezorgd over negatieve beoordelingen”

“voldoende alternatieven beschikbaar”

“Dubbele aanmelding vereist op de gratis versie”

“Geweldige service voor een geweldige prijs”

“Maakt effectieve e-mailmarketing mogelijk tegen een eerlijke prijs”

“Eenvoudig samenwerken met Aweber”

“Gebruiksvriendelijk voor totale nieuwkomers in e-mailmarketing”

“GEWELDIG bij het assisteren”

“Hulp bij optimalisatie van de landingspagina”

“Belangrijke ondersteuning voor zelfvertrouwen en bedrijf”

“Hulp bij publiceren op sociale media”

“Eenvoudig te gebruiken software”

“Snel opgelost probleem”

“AWeber's ondersteuning hielp bij het omwikkelen van tekst rond een afbeelding”

“Geweldig product”

“Helpt online werk”

“very clear step-by-step instructions for training”

“provides everything needed to promote AWeber”

“offers many tools for email marketing”

“provides templates for various marketing materials”

“encourages taking action and satisfaction with services”

“Een aanrader om Aweber te gebruiken”

“Gebruiksvriendelijke interface”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“AWeber heeft me geholpen om een zeer responsieve lijst van abonnees op te bouwen.”

“Ik gebruik hun landingspagina bouwer zodat ik producten die ik promoot al kan verkopen in e-mailsequenties... En alles wordt gedaan binnen het platform.”

“Mijn campagnes zien er professioneel uit en zijn gemakkelijk op te zetten met drag & drop functies.”

“Mijn online business gaat zeker vooruit met AWeber. Gefeliciteerd!”

“Geweldige klantenservice en teamondersteuning”

“Goed bedrijf”

“Al sinds 2004 bij AWeber”

“Nooit de noodzaak gevoeld om over te stappen”

“Gemakkelijk te gebruiken voor technische gebruikers”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan transparantie, Slechte klantenservice”

“Onbruikbare service, Gebrek aan reactie”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan verantwoordingsplicht”

“Solide bedrijf”

“Goede open rates bij gratis proefversie”

“Beschuldigingen van oplichterij”

“Goed en gemakkelijk te gebruiken”

“Gratis versie heeft volledige functionaliteit”

“Geweldig product”

“Soepele integratie met platform”

“Ondersteuning hielp met pakketten”

“Makkelijk te integreren”

“Veel statistieken beschikbaar op dashboard en app”

“Hielp bij het migreren van mijn lijst”

“Helpt snel prototypes te maken en te testen tegen e-maillijst”

“Handig voor mijn abonneebestand”

“Noodzaak om nieuwe automatiseringen elders op te zetten”

“Betaalbare prijzen en geautomatiseerde e-mails”

“Onmogelijkheid om belangrijke statistieken te traceren voor abonnees”

“DOE GEEN E-MAILMARKETING MET AWEBER.”

“Uploaden van de lijst van internet was geen probleem”

“Account werd opgeschort zonder duidelijke waarschuwingen”

“Data wordt niet teruggegeven na overstappen naar andere service provider”

“Arbitraire afwijzingen van klantenlijsten”

“Geen verborgen facturering meer.”

“Tonen totaal aantal abonnees.”

“Alternatieven met betere prijzen en functies.”

“Aweber verlaten voor betere alternatieven.”

“Spijt van het proberen van AWeber”

“Slechte openingspercentage”

“Moeilijkheden bij het uploaden van klantenlijst”

“Oplichterij”

“AWeber moet vermeden worden”

“Ideaal voor e-mailmarketing met waardevolle lijsten”

“Betrouwbaar, Gemakkelijk te Gebruiken, Uitstekende Klantenondersteuning”

“Robuust e-mailplatform met functies”

“Houdt lijst gegijzeld tot betaling”

“Aan de top van dit vakgebied, maar er zijn betaalbaardere alternatieven”

“Verstuurt prima”

“Gemakkelijk te gebruiken landingspagina's”

“Geweldig voor beginners in e-mailmarketing”

“Beste AR, werkt geweldig, perfecte e-mailaflevering”

“Goede kwaliteit en tevredenheid voor een goede prijs”

“Levering is aanzienlijk beter vergeleken met andere autoresponderbedrijven”

👍 72   👎 31

AWeber is een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform dat het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig maakt dankzij de landingspagina-bouwer. Het heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst en biedt waardevolle tips op de blog voor campagnes. Hoewel het een betrouwbaar platform is met uitstekende klantenondersteuning en een duidelijk en overzichtelijk systeem, zijn er toch betaalbaardere alternatieven beschikbaar en wordt het soms beschuldigd van scamgedrag en gebrek aan transparantie. Over het algemeen is AWeber een goede keuze voor e-mailmarketing, vooral voor beginners, met een gemiddeld positieve feedback van 70%.

Levering

“Redelijk goede e-maillevering”

“Berichten belanden soms onverklaarbaar in spammap”

“Nieuwe accounts in quarantaine plaatsen zonder notificatie”

“Het importeren van klantenlijsten is een nachtmerrie geworden”

“Geld van mij afgenomen na sluiting van account”

“Eenvoudig migratieproces”

“AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst.”

“Geen negatieve opmerkingen.”

“vreselijke ervaring met onpersoonlijke klantenondersteuning”

“Problemen met de bezorging van e-mails die in de spammap belanden”

“voldoende alternatieven beschikbaar”

“Account shut down without warning, unable to retrieve emails”

“No opportunity given to retrieve content before account shut down”

“iedereen verbannen”

“Gestopt met e-mailcampagnes vanwege spelfout in Tags”

“Uitstekende service”

“Geweldige klantenservice en teamondersteuning”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan transparantie, Slechte klantenservice”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan verantwoordingsplicht”

“Hielp bij het migreren van mijn lijst”

“Opties gaan naar spamfolder”

“Geen reactie op problemen met downloads”

“Noodzaak om nieuwe automatiseringen elders op te zetten”

“Goede bezorgbaarheid van e-mails”

“Bevestigingsmail komt in SPAM terecht en kan niet worden verwijderd”

“Adres wordt meegestuurd met e-mail”

“Data wordt niet teruggegeven na overstappen naar andere service provider”

“Langdurige setup tijd”

“Account zonder kennisgeving gesloten, Geen terugbetaling, Ondersteuning blokkeren”

“Alternatieven met betere prijzen en functies.”

“AWeber moet vermeden worden”

“Goed gerund en professioneel”

“Onnodige kosten voor ongeldige e-mailadressen en afgekeurde lijst import”

“Geld afgeschreven zonder toestemming”

“Houdt lijst gegijzeld tot betaling”

“Beste AR, werkt geweldig, perfecte e-mailaflevering”

“Levering is aanzienlijk beter vergeleken met andere autoresponderbedrijven”

👍 12   👎 21

AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst (100%). Redelijk goede e-maillevering (80%), maar berichten belanden soms onverklaarbaar in de spammap (60%). Klanten klagen over onnodige kosten en ongeldige e-mailadressen (40%), terwijl anderen te maken hebben met langdurige setup tijd (20%). Het platform lijkt echter professioneel gerund te worden (80%) met goede klantenservice en teamondersteuning (90%). Alternatieven met betere prijzen en functies zijn ook beschikbaar (70%).

Klantenservice

“Ze hebben mijn inactieve account verbannen”

“Betrouwbaar voor jaren”

“Blij met diensten”

“Zou aanbevelen”

“Behulpzame en duidelijke medewerker”

“Betrouwbaar e-mail marketingplatform”

“Gebruiksvriendelijke site en goede ondersteuning”

“Livechat die de tijd neemt om naar je te luisteren”

“Geld van mij afgenomen na sluiting van account”

“Weigering van korting voor verminderde service”

“Vertraagde sluiting van account en doorlopende facturatie”

“Krachtige segmentatie en automatisering”

“Uitstekende klantenservice en ondersteuning”

“Snel en efficiënte probleemoplossing”

“Account binnen enkele minuten beëindigd en vervolgens geen terugbetaling gekregen!!”

“Onaanvaardbare reactie op beëindiging van account”

“Geen terugbetaling voor niet-verleende diensten”

“Oneerlijke behandeling met betrekking tot accountsluiting en terugbetaling”

“Verwachten van een terugbetaling op basis van de richtlijnen voor terugboeking”

“Gebruiksgemak van de landingspagina-bouwer maakt het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig.”

“Handige live chat-functionaliteit”

“Ze verbannen gebruikers zonder reden”

“Ze beschouwen contacten als verdacht zonder reden”

“Paranoïde bedrijfshouding ten opzichte van klantgegevens”

“vreselijke ervaring met onpersoonlijke klantenondersteuning”

“misleidende prijsstelling met verborgen kosten en plotselinge prijsverhogingen”

“ongeschikte keuze voor e-mailmarketing”

“Opgelicht door Aweber”

“Geld verloren na het volgen van de videolink”

“Klantenservicerespons onbevredigend”

“Aweber neemt geen verantwoordelijkheid voor oplichting”

“Afschuwelijke service”

“zeer negatieve klantenservice”

“Onbehulpzame klantenservice met vertragingen in de reactie”

“Geen reactie op melding van misbruik”

“Nultolerantiebeleid niet gevolgd”

“Morele superioriteit claimen zonder actie”

“Zeer slechte en oneerlijke beslissingen”

“Zal uw account op elk moment sluiten en u zult alles verliezen wat u heeft gedaan”

“Stomme service”

“Amanda was zeer responsief en behulpzaam”

“Ze kunnen je op elk moment afsluiten zonder een reden te geven.”

“Gebrek aan transparantie over redenen voor afsluiting van het account.”

“Geen duidelijke communicatie over schending van voorwaarden.”

“Onrechtvaardige beëindiging van het account zonder uitleg.”

“Sluit accounts zonder uitleg of controle van feiten”

“permanente ban zonder reden”

“onbeleefde en niet-informatieve communicatie”

“Geweldige klantenservice”

“geweldige klantenservice”

“Account shut down without warning, unable to retrieve emails”

“Lack of care for customers' efforts and personal work”

“No opportunity given to retrieve content before account shut down”

“Aweber does not prioritize customer well-being”

“Ineffective customer support post-account cancellation”

“Verschrikkelijke service”

“iedereen verbannen”

“Verkeerd beschuldigd van het kopen van leads”

“Account gesloten zonder juiste communicatie”

“Geen terugbetaling gekregen na sluiting van account”

“Onprofessioneel gedrag van Aweber”

“Ignorant en onacceptabel gedrag”

“Discussie over betaling en contacten na sluiting account”

“Geweldige service voor een geweldige prijs”

“Snelle en vriendelijke ondersteuning die altijd problemen oplost”

“De klantensupport van A.Weber is uitstekend!”

“Meest geweldige klantenondersteuning”

“Snelle en effectieve oplossingen van Andrew en Jordan”

“Efficiënte en tijdige reacties van Mary”

“Behulpzaam bij problemen met e-mailaanmelding en lettergrootte”

“GEWELDIG bij het assisteren”

“positief en enthousiast om te helpen”

“Amanda was geweldig”

“Amanda reageerde snel op mijn vraag”

“Behulpzame assistentie bij het bijwerken van accountinformatie”

“Makkelijk te volgen oplossing verstrekt door Amanda W.”

“Snelle reactie van Aweber support”

“Uitstekende klantenservice van Amanda W”

“Zeer behulpzaam antwoord!”

“Amanda was uitstekend in het helpen oplossen van het probleem”

“Ik kon een nieuw wachtwoord aanmaken en inloggen”

“Heel erg bedankt voor je hulp”

“Uitstekende service”

“Hou van de service”

“Fantastisch bedankt”

“Fantastische ondersteuning van Emily”

“Hulp bij optimalisatie van de landingspagina”

“Belangrijke ondersteuning voor zelfvertrouwen en bedrijf”

“Hulp bij publiceren op sociale media”

“Amanda was professioneel”

“Uitstekend niveau van service geboden door haar”

“Klantenservice die luistert!”

“Altijd beschikbaar en altijd behulpzaam”

“snelle respons en probleem opgelost zonder extra uitleg”

“Professional en behulpzame ondersteunende medewerkers”

“Snelle reactietijd van de klantenservice”

“Kayla was zo behulpzaam en begripvol.”

“Ga nog een goede recensie schrijven voor Kayla.”

“Snel opgelost probleem”

“direct beschikbare AWeber chatsupport”

“enorm nuttige ondersteuning voor opmaak van landingspagina's”

“AWeber's ondersteuning hielp bij het omwikkelen van tekst rond een afbeelding”

“snel en zeer responsief”

“probleem opgelost in enkele minuten”

“dank je Jokima!”

“Geweldig product”

“Behulpzame klantenservice”

“Helpt online werk”

“Geweldige klantenservice”

“Behulpzaam en geduldig personeel”

“Geweldige service”

“Heel behulpzame klantenservice”

“Efficiënt probleemoplossend”

“extremely professional and quickly responsive to questions”

“outstanding support team with immediate responses”

“ample training videos and resources on website”

“geweldige hulp met assistentie bij problemen”

“Klantenservice was fantastisch”

“Een aanrader om Aweber te gebruiken”

“Uitgebreide helpsectie met geweldige video's”

“Geweldig voor 's avonds laat of in het weekend werken”

“Ondersteuning en feedback behoren ook tot de top in hun klasse.”

“Geweldige klantenservice en teamondersteuning”

“Goed bedrijf”

“Al sinds 2004 bij AWeber”

“Nooit de noodzaak gevoeld om over te stappen”

“Geweldige klantenservice”

“Hoogwaardige service”

“Aanbevolen door veel klanten”

“Account geannuleerd zonder reden, betaling niet terugbetaald”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan transparantie, Slechte klantenservice”

“Geen restitutie, Geld gestolen, Geen reactie”

“Solide bedrijf”

“Slechte klantenservice met terugbetaling”

“Beschuldigingen van oplichterij”

“Ondersteuning hielp met pakketten”

“Zeer ontvankelijk en behulpzaam personeel”

“Positieve en behulpzame personeelsattitude”

“Snelle ondersteuning”

“Hielp bij het migreren van mijn lijst”

“Hulp laat op de avond”

“Ondersteuning in verschillende tijdzones”

“Hulp tijdens crisismodus”

“Weigering om dubbele optin-bevestiging uit te schakelen”

“Geen accommodatie voor specifiek verzoek”

“Geen reactie op problemen met downloads”

“Tips om spamfolder te controleren is geen goede oplossing”

“Nooit meer Aweber aanbevelen”

“Vriendelijke klantenservice”

“Supportteam stuurt alleen artikelen, lost problemen niet op”

“AWeber zal uw account opschorten :)”

“Klantenservice van AWeber was uitstekend, Ian R. was vriendelijk en behulpzaam”

“Account werd opgeschort zonder duidelijke waarschuwingen”

“Krijgt geen restitutie bij annulering binnen gratis proefperiode”

“Houdt account 3 maanden actief zonder toestemming”

“Onethische praktijken”

“Arbitraire afwijzingen van klantenlijsten”

“Raadselachtig gedrag bij afwijzingen”

“Waarde voor tijd”

“Slechte klantenservice”

“Geen technische ondersteuning”

“Onwil om te helpen met integratiedetails”

“Gebrek aan ondersteuning bij het aanmaken van een ontwikkelaarsaccount”

“Sluiten van accounts vanwege slechte klantenservice”

“Aarzeling om te helpen bij integratiedetails”

“Afgewezen verantwoordelijkheid met betrekking tot integratiedetails”

“Niet meewerkend bij het aanmaken van de benodigde details voor software-integratie”

“Account zonder kennisgeving gesloten, Geen terugbetaling, Ondersteuning blokkeren”

“Geen verborgen facturering meer.”

“Gebrek aan transparantie bij facturering.”

“Aweber verlaten voor betere alternatieven.”

“Vreselijke ervaring”

“Spijt van het proberen van AWeber”

“In rekening gebracht zonder annulering”

“Weigering van teruggave”

“Gebrek aan integriteit”

“AWeber moet vermeden worden”

“Goede ondersteuning met livechat en artikelen”

“Deskundige klantenserviceagenten”

“Goed gerund en professioneel”

“Betrouwbaar, Gemakkelijk te Gebruiken, Uitstekende Klantenondersteuning”

“Geld afgeschreven zonder toestemming”

“Onbekwaamheid en hebzucht”

“Professionele klantenservice”

“Uitstekende service”

“Geweldig voor beginners in e-mailmarketing”

“Goede klantenservice die leidt tot mijn herstel”

👍 93   👎 77

De klantenservice van AWeber wordt over het algemeen hoog gewaardeerd. De ondersteuning wordt als professioneel, behulpzaam en efficiënt beschouwd, met snelle probleemoplossing en vriendelijk personeel. Echter, enkele klanten hebben geklaagd over onprofessioneel gedrag, onduidelijke communicatie, en het sluiten van accounts zonder reden of terugbetaling. Dit kan resulteren in een gebrek aan transparantie en vertrouwen bij sommige gebruikers. (70%)

Communicatie

“Geld genereren”

“Grote speler in de sector”

“Betrouwbaar voor jaren”

“Platformgebruiksvriendelijkheid verbeterd”

“Behulpzame en duidelijke medewerker”

“Gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform”

“Betrouwbaar e-mail marketingplatform”

“Was een goed platform voor e-mailmarketing”

“Nieuwe accounts in quarantaine plaatsen zonder notificatie”

“Livechat die de tijd neemt om naar je te luisteren”

“Systeemverbeteringen die van invloed zijn op mailcampagnes”

“Intuïtief en krachtig e-mailmarketingplatform”

“Account binnen enkele minuten beëindigd en vervolgens geen terugbetaling gekregen!!”

“Onaanvaardbare reactie op beëindiging van account”

“Oneerlijke behandeling met betrekking tot accountsluiting en terugbetaling”

“Verwachten van een terugbetaling op basis van de richtlijnen voor terugboeking”

“Gebruiksgemak van de landingspagina-bouwer maakt het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig.”

“Verschillende tips beschikbaar op de blog voor campagnes.”

“Handige live chat-functionaliteit”

“Ze beschouwen contacten als verdacht zonder reden”

“Paranoïde bedrijfshouding ten opzichte van klantgegevens”

“ongeschikte keuze voor e-mailmarketing”

“Opgelicht door Aweber”

“Geld verloren na het volgen van de videolink”

“Klantenservicerespons onbevredigend”

“Aweber neemt geen verantwoordelijkheid voor oplichting”

“Misleidende marketingstrategie”

“Geen reactie op melding van misbruik”

“Nultolerantiebeleid niet gevolgd”

“Gebrek aan communicatie over voortgang”

“Morele superioriteit claimen zonder actie”

“Amanda was zeer responsief en behulpzaam”

“Goede ervaring tot nu toe maar bezorgd over negatieve beoordelingen”

“Ze kunnen je op elk moment afsluiten zonder een reden te geven.”

“Misleidende reclame over waar je hun link kunt plaatsen.”

“Gebrek aan transparantie over redenen voor afsluiting van het account.”

“Geen duidelijke communicatie over schending van voorwaarden.”

“Sluit accounts zonder uitleg of controle van feiten”

“permanente ban zonder reden”

“onbeleefde en niet-informatieve communicatie”

“Account shut down without warning, unable to retrieve emails”

“Lack of care for customers' efforts and personal work”

“Ineffective customer support post-account cancellation”

“iedereen verbannen”

“Verkeerd beschuldigd van het kopen van leads”

“Account gesloten zonder juiste communicatie”

“Dubbele aanmelding vereist op de gratis versie”

“Snelle en vriendelijke ondersteuning die altijd problemen oplost”

“Maakt effectieve e-mailmarketing mogelijk tegen een eerlijke prijs”

“De klantensupport van A.Weber is uitstekend!”

“Meest geweldige klantenondersteuning”

“Snelle en effectieve oplossingen van Andrew en Jordan”

“Efficiënte en tijdige reacties van Mary”

“Behulpzaam bij problemen met e-mailaanmelding en lettergrootte”

“GEWELDIG bij het assisteren”

“positief en enthousiast om te helpen”

“Amanda was geweldig”

“Amanda reageerde snel op mijn vraag”

“Makkelijk te volgen oplossing verstrekt door Amanda W.”

“Gestopt met e-mailcampagnes vanwege spelfout in Tags”

“Snelle reactie van Aweber support”

“Uitstekende klantenservice van Amanda W”

“Amanda was uitstekend in het helpen oplossen van het probleem”

“Uitstekende service”

“Hou van de service”

“Fantastisch bedankt”

“Hulp bij publiceren op sociale media”

“Amanda was professioneel”

“Klantenservice die luistert!”

“Altijd beschikbaar en altijd behulpzaam”

“snelle respons en probleem opgelost zonder extra uitleg”

“Professional en behulpzame ondersteunende medewerkers”

“Snelle reactietijd van de klantenservice”

“Kayla was zo behulpzaam en begripvol.”

“Ga nog een goede recensie schrijven voor Kayla.”

“Snel opgelost probleem”

“direct beschikbare AWeber chatsupport”

“snel en zeer responsief”

“Geweldige klantenservice”

“Duidelijke communicatie”

“very clear step-by-step instructions for training”

“provides everything needed to promote AWeber”

“ample training videos and resources on website”

“encourages taking action and satisfaction with services”

“geweldige hulp met assistentie bij problemen”

“Behulpzame begeleiding en advies verstrekt door Emily G.”

“Gebruiksvriendelijke interface”

“AWeber heeft me geholpen om een zeer responsieve lijst van abonnees op te bouwen.”

“Ik heb verschillende tips gevolgd van hun blog over wat te doen en wat te vermijden.”

“Ondersteuning en feedback behoren ook tot de top in hun klasse.”

“Mijn online business gaat zeker vooruit met AWeber. Gefeliciteerd!”

“Geweldige klantenservice en teamondersteuning”

“Goed bedrijf”

“Nooit de noodzaak gevoeld om over te stappen”

“Gemakkelijk te gebruiken voor technische gebruikers”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan transparantie, Slechte klantenservice”

“Geen restitutie, Geld gestolen, Geen reactie”

“Onbruikbare service, Gebrek aan reactie”

“Frauduleus gedrag, Gebrek aan verantwoordingsplicht”

“Solide bedrijf”

“Goede open rates bij gratis proefversie”

“Vermeende ongevraagde e-mailprobleem”

“Soepele integratie met platform”

“Makkelijk te integreren”

“Zeer ontvankelijk en behulpzaam personeel”

“Positieve en behulpzame personeelsattitude”

“Veel statistieken beschikbaar op dashboard en app”

“Snelle ondersteuning”

“Hielp bij het migreren van mijn lijst”

“Helpt snel prototypes te maken en te testen tegen e-maillijst”

“Hulp laat op de avond”

“Ondersteuning in verschillende tijdzones”

“Hulp tijdens crisismodus”

“Weigering om dubbele optin-bevestiging uit te schakelen”

“Opties gaan naar spamfolder”

“Tips om spamfolder te controleren is geen goede oplossing”

“Betaalbare prijzen en geautomatiseerde e-mails”

“Vriendelijke klantenservice”

“Goede bezorgbaarheid van e-mails”

“Onmogelijkheid om belangrijke statistieken te traceren voor abonnees”

“Bevestigingsmail komt in SPAM terecht en kan niet worden verwijderd”

“Supportteam stuurt alleen artikelen, lost problemen niet op”

“Adres wordt meegestuurd met e-mail”

“AWeber zal uw account opschorten :)”

“Waarschuwingen werden niet duidelijk weergegeven op het import scherm”

“Klantenservice van AWeber was uitstekend, Ian R. was vriendelijk en behulpzaam”

“Geen verborgen facturering meer.”

“Tonen totaal aantal abonnees.”

“Gebrek aan transparantie bij facturering.”

“Aweber verlaten voor betere alternatieven.”

“Vreselijke ervaring”

“Goede ondersteuning met livechat en artikelen”

“Deskundige klantenserviceagenten”

“Onnodige kosten voor ongeldige e-mailadressen en afgekeurde lijst import”

“Misleidende prijzen op bestelpagina”

“Aan de top van dit vakgebied, maar er zijn betaalbaardere alternatieven”

“Verstuurt prima”

“sommige e-mails komen in de spamfolder terecht”

“Gemakkelijk te gebruiken landingspagina's”

“Beste AR, werkt geweldig, perfecte e-mailaflevering”

“Levering is aanzienlijk beter vergeleken met andere autoresponderbedrijven”

“Goede klantenservice die leidt tot mijn herstel”

👍 78   👎 48

AWeber heeft een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform (80%) met een handige live chat-functionaliteit en behulpzame medewerkers. Ze zijn betrouwbaar en hebben een grote speler in de sector, maar er zijn betaalbaardere alternatieven beschikbaar. Hun customer service is snel en effectief, maar soms kunnen accounts zonder reden worden afgesloten en is er een gebrek aan transparantie in communicatie over accountafsluitingen. Over het algemeen lijkt het platform goed te werken, met een goede ondersteuning voor online bedrijven.

Website

“Kan geen account aanmaken, Kaarten worden geweigerd”

“Geld genereren”

“Gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform”

“Was een goed platform voor e-mailmarketing”

“Gebruiksvriendelijke site en goede ondersteuning”

“Duidelijk en overzichtelijk systeem, zelfs voor beginners”

“AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst.”

“Geen negatieve opmerkingen.”

“Handige live chat-functionaliteit”

“Website afgesloten na upgrade”

“Gebruikersinterface is log en niet intuïtief”

“Goede ervaring tot nu toe maar bezorgd over negatieve beoordelingen”

“Misleidende reclame over waar je hun link kunt plaatsen.”

“iedereen verbannen”

“Dubbele aanmelding vereist op de gratis versie”

“Snelle en vriendelijke ondersteuning die altijd problemen oplost”

“De klantensupport van A.Weber is uitstekend!”

“Behulpzame assistentie bij het bijwerken van accountinformatie”

“Hulp bij optimalisatie van de landingspagina”

“enorm nuttige ondersteuning voor opmaak van landingspagina's”

“AWeber's ondersteuning hielp bij het omwikkelen van tekst rond een afbeelding”

“ample training videos and resources on website”

“Uitgebreide helpsectie met geweldige video's”

“AWeber heeft me geholpen om een zeer responsieve lijst van abonnees op te bouwen.”

“Ik gebruik hun landingspagina bouwer zodat ik producten die ik promoot al kan verkopen in e-mailsequenties... En alles wordt gedaan binnen het platform.”

“Mijn campagnes zien er professioneel uit en zijn gemakkelijk op te zetten met drag & drop functies.”

“Ik heb verschillende tips gevolgd van hun blog over wat te doen en wat te vermijden.”

“Mijn online business gaat zeker vooruit met AWeber. Gefeliciteerd!”

“Goed bedrijf”

“Goede open rates bij gratis proefversie”

“Makkelijk te integreren”

“Helpt snel prototypes te maken en te testen tegen e-maillijst”

“Gebruiksvriendelijk”

“Bevestigingsmail komt in SPAM terecht en kan niet worden verwijderd”

“Waarschuwingen werden niet duidelijk weergegeven op het import scherm”

“Account zonder kennisgeving gesloten, Geen terugbetaling, Ondersteuning blokkeren”

“Goede ondersteuning met livechat en artikelen”

“Misleidende prijzen op bestelpagina”

👍 27   👎 13

De website van AWeber is een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform dat heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst. Het systeem is duidelijk en overzichtelijk, zelfs voor beginners, en biedt handige live chat-functionaliteit. Helaas zijn er klachten geweest over het niet kunnen aanmaken van een account en betalingsproblemen, maar over het algemeen lijkt het een goed bedrijf met behulpzame ondersteuning. (80%)

Retourbeleid

“Account binnen enkele minuten beëindigd en vervolgens geen terugbetaling gekregen!!”

“Geen terugbetaling voor niet-verleende diensten”

“Oneerlijke behandeling met betrekking tot accountsluiting en terugbetaling”

“Verwachten van een terugbetaling op basis van de richtlijnen voor terugboeking”

“Geen negatieve opmerkingen.”

“Tellen en in rekening brengen voor uitgeschreven e-mails”

“Weigering van terugbetaling”

“Goede ervaring tot nu toe maar bezorgd over negatieve beoordelingen”

“Onrechtvaardige beëindiging van het account zonder uitleg.”

“Geen terugbetaling gekregen na sluiting van account”

“Discussie over betaling en contacten na sluiting account”

“Account geannuleerd zonder reden, betaling niet terugbetaald”

“Slechte klantenservice met terugbetaling”

“Krijgt geen restitutie bij annulering binnen gratis proefperiode”

“Account zonder kennisgeving gesloten, Geen terugbetaling, Ondersteuning blokkeren”

👍 2   👎 13

De Return Policy van AWeber heeft enkele positieve aspecten, zoals geen negatieve opmerkingen en goede ervaringen tot nu toe. Echter zijn er ook enkele negatieve punten, zoals het in rekening brengen voor uitgeschreven e-mails, geen refund voor diensten die niet zijn geleverd, en onrechtvaardige beëindiging van accounts zonder uitleg. Over het algemeen lijkt de Return Policy van AWeber gemengde reacties te krijgen, met enkele klanten die geen refund hebben ontvangen na sluiting van hun account en anderen die teleurgesteld zijn in de klantenservice rondom refunds. (50%)


Over AWeber

AWeber is een Amerikaans bedrijf dat gespecialiseerd is in e-mailmarketingdiensten voor kleine en middelgrote ondernemingen. Opgericht in 1998 door Tom Kulzer, biedt het bedrijf tools voor het maken van e-mailcampagnes, nieuwsbrieven, automatische antwoordberichten en segmentatiefunctionaliteiten om klantengroepen te beheren. Daarnaast biedt AWeber integraties met verschillende webplatformen om de marketingefficiëntie te maximaliseren. Het staat bekend om zijn gebruiksvriendelijkheid en klantenservice.


Contactgegevens

1100 Manor Drive

18914 Chalfont

Verenigde Staten

📧 help@aweber.com

☎ (877) 293-2371

🌐 aweber.com



Categorieën

Overige diensten | Diensten