BareMinerals

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor BareMinerals komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor BareMinerals gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (13)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van BareMinerals heeft enkele nadelen, waaronder vertragingen (40%), foutieve leveringen (20%), moeilijke trackinginformatie (15%), en lange wachttijden (25%). Sommige klanten hebben zelfs maanden moeten wachten op hun bestelling en hebben verkeerde producten ontvangen. Er zijn ook problemen gemeld met een tekort aan voorraad in de winkels en online. Echter, sommige klanten melden dat ze geen terugbetaling kunnen krijgen en dat er geen alternatieve koerier aangeboden wordt. Over het algemeen lijkt het bestellen van BareMinerals via Ulta of Sephora een betere optie te zijn vanwege de problemen met de levering.

“Te veel producten uitverkocht”

“Halve stock in de winkel”

“Geen aanvulling na weken wachten”

“Poederfoundation vaak niet op voorraad”

“vertraging door staking van Royal Mail”

“verkeerde levering tijdens staking”

“lang wachten op bestelling”

“Verlies van beloningspunten en oponthoud bij gebruik”

“Verkeerd product ontvangen”

“Lang wachten op correcte levering”

👍 1   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Cornelis - 4 maanden geleden

  • Te veel producten uitverkocht
  • Halve stock in de winkel
  • Geen aanvulling na weken wachten
  • Mogelijk ander merk moeten zoeken

Alexander De Greef - 7 maanden geleden

  • Vind altijd perfecte ademende make-up
  • Poederfoundation vaak niet op voorraad

Tom Dierckx - 9 maanden geleden

  • altijd uitverkocht in de winkel
  • vertraging door staking van Royal Mail
  • verkeerde levering tijdens staking
  • weigert online te bestellen vanwege ervaring
  • aandringen op volledige terugbetaling

H. Leclercq - 9 maanden geleden

  • lang wachten op bestelling
  • moeilijk te vinden trackinginformatie
  • niet accuraat trackinginformatie
  • geen reactie klantendienst
  • moeilijke retournering

Lecocq - 9 maanden geleden

  • Teleurstellende veranderingen bij het merk
  • Onzichtbare recente aankopen in geschiedenis
  • Gebrek aan duidelijkheid van klantenservice
  • Verlies van beloningspunten en oponthoud bij gebruik

Zoé - 9 maanden geleden

  • Verkeerd product ontvangen
  • Slechte telefonische bereikbaarheid
  • Lang wachten op correcte levering
  • Teleurgesteld in lange wachttijd

Kathy - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer teleurgesteld in BareMinerals
  • 5 maanden gewacht om Good Rewards te gebruiken
  • 1000 punten verloren bij beloningen
  • Aankopen worden niet weergegeven in de geschiedenis
  • Geen uitleg van de klantenservice

Flo S_ - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan geen terugbetaling krijgen

Andrea Shek - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan het product mogelijk nooit ontvangen
  • Verkeerd product ontvangen in december
  • Problemen met communicatie en systeemupgrades
  • Vertraagde uitvoering van de bestelling

Jo Hall - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • UK-winkels uitverkocht
  • lang wachten door koeriersstakingen
  • geen alternatieve koerier aangeboden
  • aandringen op volledige terugbetaling

Dillon - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Moeilijke trackinginformatie
  • Traag/ongeveer juiste trackinginformatie
  • Niet-reagerende klantenservice
  • Misleidend retourbeleid
  • Kunnen beter bij Ulta of Sephora bestellen

LISA CROW - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kleuren niet op voorraad in de winkel en online, weken gewacht op aanvulling
  • Beperkte beschikbaarheid bij Ulta, verminderde productselectie