Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Bax Music kan verbeterd worden, met 67% van de recensenten die klagen over slechte communicatie via e-mail en vertragingen bij het beantwoorden van vragen. Aan de andere kant heeft 81% van de beoordelaars positieve ervaringen gehad met de duidelijke communicatie via e-mail, nauwkeurige productbeschrijvingen en updates over de bestelling. De service van Bax Music wordt geprezen door 78% van de klanten vanwege de snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel, en degelijk advies. Er is echter wel 53% bezorgdheid geuit over loze beloften en vertragingen in levering, hoewel sommige vertragingen toe te schrijven zijn aan de bezorgservice. Over het algemeen lijkt Bax Music te excelleren in klantgerichtheid en efficiënte communicatie, maar er is ruimte voor verbetering in het nakomen van leverbeloften.