Biogroei

15 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor Biogroei komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Biogroei gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Biogroei blinkt uit in efficiënte communicatie via e-mail (80%), eerlijke en behulpzame klantenservice (90%), en het bieden van eerlijke informatie en top service (85%). Hoewel er vertraging kan optreden door PostNL, compenseert Biogroei dit met snelle vervanging van producten na klachten (75%). De klantenservice staat altijd vriendelijk en behulpzaam klaar, zelfs bij mislukte aankopen van bijvoorbeeld gaasvlieg larven (70%). Daarnaast biedt Biogroei geen productverkoop, maar geeft wel goede tips voor bestrijding met huis-tuin-keuken-middelen (60%).

“Eerlijke en behulpzame klantenservice”

“Efficiënte communicatie via e-mail”

“Vertraging door PostNL”

“De aaltjes hebben echt geholpen tegen vervelende vliegjes.”

“Klantenservice was vriendelijk en behulpzaam”

“Mislukte aankoop van gaasvlieg larven”

“Eerlijke info, top service”

“Contactpersoon Inez vroeg foto's door te sturen. Fluweelmijten vs bloedluizen.”

“Geen productverkoop, wel goede tips voor bestrijding met huis-tuin-keuken-middelen.”

“Snelle vervanging van product na klacht over houdbaarheidsdatum”

👍 9   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Dierckx - 3 maanden geleden

  • Eerlijke en behulpzame klantenservice
  • Deskundig advies gegeven
  • Geen verkoopdruk ervaren
  • Praktische tips gekregen
  • Efficiënte communicatie via e-mail
  • Gebruik van huis-tuin-keukenmiddelen voor aanpak

robbe - 3 maanden geleden

  • Larven kwamen levenloos aan
  • Vertraging door PostNL
  • Gratis nieuwe levering als compensatie

Lejeune - 6 maanden geleden

  • De aaltjes hebben echt geholpen tegen vervelende vliegjes.
  • Mijn planten zien er nog nooit zo prachtig groen uit.
  • Snelle levering van de aaltjes.
  • Zeer tevreden over de werking van de aaltjes.

R. Brasseur - 7 maanden geleden

  • Klantenservice was vriendelijk en behulpzaam
  • Snelle oplossing voor probleem met levering
  • Product was maar 1 dag houdbaar
  • Nieuwe verpakking aaltjes opgestuurd
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Laura Claeys - 8 maanden geleden

  • Mislukte aankoop van gaasvlieg larven

Tom Ravelingien - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eerlijke info, top service
  • Zeer correcte service!
  • Contactpersoon Inez vroeg foto's door te sturen. Fluweelmijten vs bloedluizen.
  • Geen productverkoop, wel goede tips voor bestrijding met huis-tuin-keuken-middelen.

Celinde - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle vervanging van product na klacht over houdbaarheidsdatum

Stijn - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Compensatie voor PostNL's gepruts
  • Gratis 200 nieuwe beestjes opgestuurd gekregen