Bosch Bedding

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Bosch Bedding komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bosch Bedding gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bosch Bedding heeft voor- en nadelen. Positief is het feit dat normaal gebruik gedekt wordt door een garantie van een jaar (100%). Echter, de weigering om een product terug te nemen (0%) en de strikte eisen rond de originele verpakking maken het moeilijk voor klanten om geld terug te krijgen of producten te retourneren (25%). Slechte communicatie en het ontbreken van vergoeding na wassen (0%) dragen bij aan de negatieve ervaringen van klanten met het retourbeleid van Bosch Bedding.

“Gebrek aan garantie”

“Onjuist product geleverd en geen passende oplossing geboden”

“Lange wachttijd resulteerde in 2 extra kussens.”

“Slechte communicatie”

“Geld niet terug”

“Product onverkoopbaar bij opening verpakking”

“Bedrag dekbedovertrek niet terugbetaald”

“Geld van ander dekbed niet teruggekregen”

“Normaal gebruik, Garantie van een jaar”

“Slechte kwaliteit bed”

👍 3   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Priscilla Wisman - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeschoft contact
  • Gebreken aan product
  • Gebrek aan garantie
  • Onbetrouwbaar betalingsproces

SB - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Flut service en lange wachttijd voor levering
  • Onjuist product geleverd en geen passende oplossing geboden
  • Onnauwkeurige informatie op de website
  • Problemen niet adequaat opgelost en gebrek aan follow-up

carina - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Een aanrader!
  • Eerlijk, mensen zijn betrouwbaar!
  • Lange wachttijd resulteerde in 2 extra kussens.
  • Stevig bed, goede kwaliteit matras en lattenbodem.
  • Vriendelijke leveranciers.
  • Super tevreden!

Mw. Beek - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte communicatie

Suda - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geld niet terug
  • Product onverkoopbaar bij opening verpakking
  • Bedrag dekbedovertrek niet terugbetaald
  • Schandalig
  • Geld van ander dekbed niet teruggekregen
  • Bestelling en retour januari

dennis vd g - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkoper koning, Kluitje het riet ingestuurd, Ondeugdelijk product
  • Boxspring van 550€ afgeschreven na 2,5 jaar, Foamlaag gescheurd
  • Normaal gebruik, Garantie van een jaar

Rene Pipping - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit bed
  • Klantenservice reageert niet
  • Weigering om product terug te nemen
  • Gebrek aan respons op mail

Wendy Coot - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Totaal andere topper ontvangen dan besteld
  • Geen ruimte tot oplossing van klantenservice
  • Kan niet retour omdat de originele verpakking stuk is
  • Misleiding en oplichting

OS - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moltons en hoeslakens met vlekken en draad
  • Geen vergoeding na wassen
  • Gebrek aan empathie in email

Angelique Petri - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Monteur bood geen oplossing voor problemen met het bed, matras niet naar behoren
  • Foute mechanismen en afmetingen bij levering, matras niet stevig
  • Te weinig toevoegingen voor montage, geen reactie op klachtenformulier
  • Matras zakt in, retourbeleid te strikt

John Khan - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De bestelling is bezorgd na 12 weken ipv 4.
  • Slechte prijs-kwaliteit verhouding.
  • Chroom poten blijken plastic.
  • Bed is niet gemonteerd en we krijgen de montage kosten niet terug.
  • Slechte service en communicatie.

adrien - 8 maanden geleden

  • levering een week later dan verwacht
  • product ziet er goed uit en voldoet aan mijn verwachtingen
  • handige tip van chauffeur over gasveren
  • lastig om gaten voor poten te vinden
  • handig als gaten voor poten al voorgeprikt waren
  • heel tevreden met mijn aankoop
  • bed zelf is prima