Camicissima

55 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Camicissima komt uit 55 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Camicissima gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (47)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Camicissima ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Sommigen vinden het rigide en moeilijk beschikbaar (30%), met problemen zoals vertraging bij terugbetaling (15%) en moeite met het retourneren van producten (10%). Anderen klagen over de onmogelijkheid van vervanging (5%) en het feit dat ze genoegen moesten nemen met ongewenste stijlen en kleuren vanwege het geen restitutiebeleid (20%). Het langdurige retour- en terugbetalingsproces wordt ook benadrukt (20%). Er zijn ook klachten over de slechte kwaliteit van producten (15%) en deformiteit van shirts na het wassen (5%). Dit kan potentiële kopers afschrikken en hen ervan weerhouden om bij Camicissima te winkelen.

“Retourbeleid”

“Verkeerde maat en model gegeven”

“Zeer slechte after-sales service”

“teleurgesteld en zal niet meer winkelen”

“Star retourbeleid”

“De shirts vervormen na het wassen”

“Slechte kwaliteit”

“Moeilijkheden bij het wijzigen van de maat”

“Moeilijkheden bij het retourneren van producten”

“Matige productkwaliteit”

👍 0   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Fabio - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Assortiment shirts
  • Reactietijd
  • Retourbeleid
  • Communicatie

Katia Gabrielli - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbeleefde verkoopster die met de ogen rolt achter de klanten
  • Kledingmodellen niet correct gemeten
  • Verkeerde maat en model gegeven

Ignazio Savoca - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte after-sales service

Noé - 7 maanden geleden

  • goedkoop aanvoelende kwaliteit
  • incorrecte pasvorm
  • niet levendige kleuren zoals op website
  • teleurgesteld en zal niet meer winkelen

Silvia Mori - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle reactie van klantenservice
  • Productpersonalisatie
  • Hoge prijzen voor personalisatie
  • Star retourbeleid

ИРИНА ПОПОВА - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De kwaliteit van het katoen is slecht
  • De shirts vervormen na het wassen
  • De stof van de shirts is slecht gesneden
  • De kwaliteit van de stof is slecht

Melany - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit

Andrea Lattante - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling ontvangen in verkeerde maat
  • Klantenservice niet beschikbaar
  • Late reactie van klantenservice
  • Moeilijkheden bij het wijzigen van de maat

Carmelo - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrekkige communicatie met de klantenservice
  • Verkeerde levering van producten
  • Geen reactie van de klantenservice
  • Moeilijkheden bij het retourneren van producten

Maurizio Capobianco - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Matige productkwaliteit
  • Slechte conditie na het wassen
  • Onvermogen om te vervangen
  • After-sales service online

Daniel Werner - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ervaring met online bestellen
  • Retourproces
  • Kwaliteit van items
  • Ga naar de winkel in plaats van online bestellen

Eduardo Vassallo - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • terugbetalingsvertraging
  • geen communicatie over bedrag
  • onbeleefde klantenservice

Il cliente che non torna più! - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Matige productkwaliteit
  • Onvoorbereid en niet professioneel winkelpersoneel
  • Onduidelijk prijsbeleid
  • Ineffectieve klantenservice van bedrijf
  • Streng en onbehulpzaam retourbeleid

Chad Alexander - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Goedkope shirts, goedkope service
  • Shirts passen niet goed, kreuken gemakkelijk, niet comfortabel
  • Verkoopmedewerker nam verkeerde metingen, haastte zich door het proces
  • Geen restitutiebeleid, gedwongen om ongewenste stijlen en kleuren te accepteren
  • Spijt van de aankoop van 6 shirts in plaats van één shirt van hoge kwaliteit

Dominique Robert - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onvoldoende productbeschrijving op website
  • Gebrek aan communicatie en opvolging
  • Langdurig retour- en terugbetalingsproces