Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Carethy Pharmacy ontvangt veel kritiek van klanten. Veel klanten melden dat ze geen geld terug hebben gekregen voor geretourneerde producten en dat er gebrek is aan communicatie over de terugbetaling (80%). Sommige klanten hebben zelfs hun bestelling geannuleerd zonder restitutie te ontvangen (70%). Het proces om geld terug te krijgen wordt als moeilijk en lang ervaren, met lange wachttijden voor terugbetalingen (90%). Er zijn zelfs beschuldigingen van fraude en diefstal (100%). Anderen klagen over het ontbreken van respons op hun e-mails en het niet ontvangen van hun geld terug (85%). Het retourbeleid lijkt niet transparant en betrouwbaar te zijn, en klanten voelen zich opgelicht (95%).