Case Company

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Case Company komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Case Company gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Case Company heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant, de klantenservice heeft geholpen bij een verkeerd adres en de producten zijn van topkwaliteit (20%). Aan de negatieve kant, de klantendienst is moeilijk bereikbaar en de communicatie rond retourneringen is onhandig (40%). Daarnaast zijn er klachten over het niet ontvangen van een bevestigingsmail na bestelling, lang wachten op bestellingen en slecht afgedrukte foto's (40%).

“Foto's slecht afgedrukt”

“Klantenservice heeft geholpen bij verkeerd adres”

“Onnodige kortingen aansmeren”

“Onhandige communicatie rond retournering”

“Frustrerende en repetitieve e-mails”

“Mijn bestelling die nooit is aangekomen”

“Moeilijk bereikbare klantendienst”

“Lang wachten op bestelling”

“Topkwaliteit”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na bestelling”

👍 2   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Thomas - 26 maart 2024

  • Foto's slecht afgedrukt

chloé - 17 maart 2024

  • Klantenservice heeft geholpen bij verkeerd adres
  • Bestelling op tijd ontvangen

giulia - 3 maart 2024

  • Slechte klantenservice
  • Onwilligheid om product terug te nemen
  • Onnodige kortingen aansmeren
  • Teleurgesteld

Peter Z - 10 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte service bij retournering
  • Ongebruikt product retourneren geweigerd
  • Onnodige kortingen aangeboden
  • Onhandige communicatie rond retournering

Lotte De Pauw - 18 januari 2024

  • Slechte pasvorm van telefoonhoesje
  • Inefficiënt retourproces
  • Niet volgen van retourbeleid op de website
  • Frustrerende en repetitieve e-mails
  • Weigeren terugbetaling en bieden kortingen aan

Tuur - 11 januari 2024

  • Mijn bestelling die nooit is aangekomen

S. Meert - 16 december 2023

  • Kwaliteit van telefoonhoesjes
  • Annulering van telefoonbestelling
  • Moeilijk bereikbare klantendienst
  • Gedoe om geld terug te krijgen

Adam Goethals - 27 november 2023

  • Lang wachten op bestelling

R. Verbeeck - 12 november 2023

  • Topkwaliteit
  • Past perfect
  • Ik ben er helemaal fan van
  • Zorgt goed voor mijn telefoon
  • Ik ben echt blij met mijn aankoop

Clément - 11 november 2023

  • Geen bevestigingsmail ontvangen na bestelling
  • Geld afgeschreven zonder product ontvangen
  • Referentienummer onvindbaar
  • Klantenservice reageert niet