Coursera

137 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Coursera komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Coursera gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Coursera heeft veel negatieve beoordelingen gekregen. Sommige gebruikers waarderen de mogelijkheid voor refunds en de 14-daagse proefperiode (66%), terwijl anderen klagen over onverwachte kosten, onmogelijkheid om het abonnement op te zeggen en gebrek aan duidelijkheid (34%). Het bedrijf lijkt ook problemen te hebben met het terugbetalen van ongebruikte of voltooide cursussen, wat heeft geleid tot beschuldigingen van oplichting en misleidend gedrag. Het gebrek aan communicatie en de moeilijkheden bij het opvragen van een refund hebben bijgedragen aan het slechte imago van het retourbeleid van Coursera.

“Geen terugbetalingsbeleid”

“slechte online klasse ervaring, trage ondersteuning, geen restitutie of kortingen, langzame voortgang van de cursus”

“Affiche niveau 0 formations”

“Pathetisch”

“Abonnement wordt toch in rekening gebracht ondanks annulering”

“Negeert verzoek om terugbetaling binnen geadverteerde proefperiode van 14 dagen”

“Verborgen kosten en geen restituties”

“Betaal voor abonnement zonder kennisgeving”

“Totale oplichterij”

“Betaalde modules niet gedekt door Coursera Plus”

👍 3   👎 35

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kalie Crespin - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk om gratis proefperiode te annuleren
  • Moeilijke communicatie bij annuleren
  • Geen terugbetalingsbeleid

Marco De Stavola - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • slechte online klasse ervaring, trage ondersteuning, geen restitutie of kortingen, langzame voortgang van de cursus

Julien V - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Site down
  • Rien ne charge
  • Sympa en formation
  • Affiche niveau 0 formations

Rosie Kibet - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Pathetisch

Louise Williamson - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet op berichten of oproepen
  • Abonnement wordt toch in rekening gebracht ondanks annulering
  • Onmogelijk om contact op te nemen via e-mail of telefoon

Nemanja Stanojevic - 1 april 2024Trustpilot 🔗

  • Negeert verzoek om terugbetaling binnen geadverteerde proefperiode van 14 dagen
  • Overduidelijk oplichtersbedrijf. Blijf weg

Artorias - 29 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Verborgen kosten en geen restituties

Gareth Pipe - 27 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Betaal voor abonnement zonder kennisgeving

Yusuf Kaya - 9 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Totale oplichterij
  • Betaalde modules niet gedekt door Coursera Plus
  • Klantenservice nutteloos
  • Verlies van leertijd door verwarring

JOSEPH KHAN - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • scam

Edwin W - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Totale oplichting

Eric - 22 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Abonnement oplichting

Simon Servais - 18 februari 2024

  • Ongewenste afschrijvingen

Brian Fletcher - 16 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Volledige oplichterij van een bedrijf
  • Factureert uw creditcard voortdurend
  • Onmogelijk om te annuleren
  • Waardeloze ervaring

Miriam - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar bedrijf
  • Onaangekondigde verlenging van abonnement
  • Onmogelijkheid tot terugbetaling na verlenging
  • Niet in staat om te communiceren over terugbetaling
  • Slechte kwaliteit van sommige cursussen
  • Onredelijke prijs voor geboden kwaliteit

A. Lievens - 29 januari 2024

  • Teleurstellende ervaring
  • Gebrek aan duidelijkheid

Arne - 14 januari 2024

  • 14-daagse proefperiode
  • geld niet teruggevraagd binnen 14 dagen

nolan - 4 januari 2024

  • Extra betaling voor reeds betaalde modules
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Fout in de aankoopinformatie
  • Teleurstelling en vraag om terugbetaling

Kyle Burke - 3 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Genoemde certificaten verstrekt na verificatie van identiteit met overheids-ID
  • Verantwoorde certificeringsafgifte
  • Kleine maandelijkse kosten vergeleken met persoonlijke of universitaire cursussen
  • Noodzaak voor restitutiemogelijkheden voor ongebruikte of voltooide cursussen

Theresa O'Cafferky - 2 december 2023Trustpilot 🔗

  • Het annuleren van een abonnement kan verwarrend zijn

Futtur work - 4 november 2023Trustpilot 🔗

  • oplichters
  • vertraagde respons
  • onmogelijk zelf annuleren
  • dubbele facturering

anaïs - 24 oktober 2023

  • Echt teleurstellende ervaring.
  • Kaart belast zonder waarschuwing na proefperiode.
  • Ondermaatse klantenservice, argeloze klanten uitbuiten.
  • Afraden om hier te kopen, onverwachte kosten en geen geld terug.

E. De Smet - 20 oktober 2023

  • 4 cursussen zonder problemen afgerond
  • Identiteit verifiëren voor certificaten
  • Kleine maandelijkse vergoeding
  • Meer opties voor refunds

Nes - 13 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Waarschijnlijk de slechtste online leer…
  • Betaalt voor basistutorials die je kunt vinden op Youtube
  • Klantenservice is verschrikkelijk
  • Krijg geen geld terug
  • Onmogelijk om met een echt persoon te praten
  • Klantenservice lijkt op AI gegenereerd
  • Geven geen antwoord op e-mails
  • Waarschijnlijk gestopt met antwoorden op e-mails

Daniel - 26 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • volledige oplichting
  • onethisch bedrijfsmodel

Peter - 24 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Unethisch verdienmodel en onmogelijk om contact op te nemen
  • Enkele goede cursussen, maar het bedrijf gebruikt duistere patronen voor betalingen and abonnementen
  • Geen terugbetalingsbeleid en geen manier om contact op te nemen met het bedrijf
  • Ik ben erg boos over het geld dat ze van me hebben afgenomen toen ik hun service niet gebruikte

Blake Sampson - 24 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Onprofessioneel
  • Cursussen hebben geen echte waarde
  • Abonnement is duur
  • Helpsite vol onjuiste informatie
  • Personeel spreekt site tegen
  • Proces voor abonnementsrefund is omslachtig

Giulia Rettaroli - 25 mei 2023Trustpilot 🔗

  • uitstekende keuze
  • presterend platform
  • toegang tot cursussen van de beste universiteiten
  • goed gemaakte cursussen
  • geweldige service
  • geen probleem met het ontvangen van certificaten

sh - 17 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Misleidend retourbeleid
  • Gedwongen abonnement
  • Toegangsproblemen met cursus
  • Opgelicht gedrag

Roman Siepelmeyer - 4 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Slecht geformuleerde en ontworpen video's maken leren en begrijpen extreem verwarrend
  • Je wordt aan alle IBM-diensten verkocht en ze zijn ongelooflijk instabiel, meer verwarrende UI, gratis te gebruiken maar je raakt opgebruikte credits OP in DE CURSUS, waardoor je de tools moet oplossen
  • Sommige labs zijn zo slecht geschreven dat ik mijn eigen bronnen moest zoeken om dat specifieke stuk / vaardigheid te leren - tegen het doel van een premium leersubscriptie
  • Algemeen buitengewoon buggy, frustrerende ervaring om rond te komen in de hele IBM + Coursera-opstelling om eigenlijk te doen waarvoor ik hier kwam, namelijk leren
  • Probeer deze verdomde certificaat in te pakken en nooit meer terug te komen om dit platform te gebruiken

Consumer - 2 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte aankoop Plus-abonnement

teresa mosley - 22 december 2022Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk om gratis proefperiode te annuleren
  • Instructies om te annuleren waren incorrect
  • Problemen met terugbetaling in geval van annulering

Sani - 6 december 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit cursussen, vervelende spammails, nutteloos diploma. Niet aanbevolen.
  • Automatisch betaald £42 na 30 dagen gratis proefperiode. Onsuccesvol geprobeerd om geld terug te krijgen met hulp van PayPal. Na ontdekking dat het niet was wat ik zocht.