Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Coursera heeft veel negatieve beoordelingen gekregen. Sommige gebruikers waarderen de mogelijkheid voor refunds en de 14-daagse proefperiode (66%), terwijl anderen klagen over onverwachte kosten, onmogelijkheid om het abonnement op te zeggen en gebrek aan duidelijkheid (34%). Het bedrijf lijkt ook problemen te hebben met het terugbetalen van ongebruikte of voltooide cursussen, wat heeft geleid tot beschuldigingen van oplichting en misleidend gedrag. Het gebrek aan communicatie en de moeilijkheden bij het opvragen van een refund hebben bijgedragen aan het slechte imago van het retourbeleid van Coursera.