desertcart

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor desertcart komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor desertcart gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van desertcart heeft het voordeel dat er geen kosten verbonden zijn aan geannuleerde bestellingen, waardoor klanten flexibiliteit hebben in hun aankopen (100%). Echter, de garantievoorwaarden worden als slecht beoordeeld, wat voor onzekerheid kan zorgen bij de consumenten (25%).

“Slechte garantievoorwaarden”

“geen kosten voor geannuleerde bestelling”

👍 1   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

gerhard stephani - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Product werkt niet
  • Slechte garantievoorwaarden
  • Te late levering

niels - 5 december 2023

  • zeer behulpzaam en snel reageren
  • duidelijk en volledig antwoord geven
  • proactief aanpakken van annulering
  • geen kosten voor geannuleerde bestelling
  • positieve invloed op mening over bedrijf
  • aanbevelen van diensten aan anderen