Mejane

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Mejane komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Mejane gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. MeJane biedt een groot en actueel aanbod van films en series van topkwaliteit (60%), met een vlotte streaming zonder onderbrekingen (80%). Het platform is gemakkelijk en snel te gebruiken (70%), maar de beeldkwaliteit kan beter (40%). Hoewel er geen problemen zijn met bufferen (100%), kan het lang duren voordat een film gehuurd kan worden (40%). De levering wordt over het algemeen positief beoordeeld, maar er zijn klachten over hoge prijzen en problemen met streaming (70%). De klantenservice ontvangt gemengde reviews en lijkt verbetering te kunnen gebruiken (50%). Qua communicatie biedt MeJane een goede ervaring met enkele verbeterpunten (100%). De website heeft een divers aanbod, maar sommige klanten ervaren moeilijkheden met navigatie en vinden de website ouderwets (20%). Al met al biedt MeJane een handige service met goede filmselectie, maar er zijn nog verbeterpunten op het gebied van beeldkwaliteit, klantenservice en websitegebruik.

Product

“Aanbod is heel gevarieerd”

“Goede filmselectie”

“Het filmaanbod is behoorlijk groot”

“Het duurde lang voordat ik de film kon huren die ik wou zien”

“Makkelijk en vlot om films te huren en bekijken”

“Divers en up-to-date aanbod van films en series”

“Topkwaliteit van video's”

“rommelige en trage website”

“groot aanbod aan films om te huren”

“Handige website met veel keuze, Snelle levering van films, Prijzen aan de hoge kant”

“Misleidend”

“Gedoe bij het invullen van gegevens”

“Moeilijk om film af te spelen op TV”

“Geweldige service”

“Groot en up-to-date aanbod”

“Topkwaliteit van de video's”

“Groot aanbod films”

“Topkwaliteit van de video”

“Geen gedoe met bufferen”

“Gemakkelijk te gebruiken platform”

“Groot aanbod aan films en series”

“Goede beeldkwaliteit”

“Vlotte streaming zonder onderbrekingen”

“Scam”

“werkt goed”

“Lekker films kijken”

“Abonnement bij MeJane”

“Beeldkwaliteit kan soms beter”

“Films zijn veel leuker dan tv”

“Meer nieuwe films en sneller dan Netflix”

👍 23   👎 5

MeJane biedt een groot en up-to-date aanbod aan films en series van topkwaliteit (60%), met vlotte streaming zonder onderbrekingen (80%). Het is makkelijk en snel om films te huren en bekijken op het gemakkelijk te gebruiken platform (70%), maar de beeldkwaliteit kan soms beter (40%) en de website kan rommelig en traag zijn (30%). Er zijn geen problemen met bufferen (100%), maar het kan lang duren voordat de gewenste film gehuurd kan worden (40%). Al met al biedt MeJane een handige service met goede filmselectie, maar de prijzen kunnen aan de hoge kant zijn (50%).

“Geen enkel probleem met streamen van video's”

“Problemen met streaming”

“Lang wachten op start film, slechte beeldkwaliteit”

“De service is niet top, het duurde lang voor mijn film beschikbaar was”

“De levering was redelijk snel”

“Teleurgesteld in website, trage service, hoge prijzen”

“Moeilijk om film af te spelen op TV”

“Film uiteindelijk kunnen bekijken na problemen”

“Meteen kunnen beginnen met kijken”

“Geen lang wachten of downloaden”

“Abonnement bij MeJane”

👍 7   👎 6

De levering van Mejane wordt over het algemeen positief beoordeeld, met een redelijk snelle service en een handige website met veel keuze. Echter zijn er ook klachten over hoge prijzen, moeilijkheden met het afspelen van films op TV en problemen met streaming, zoals lang wachten op de start van een film en een slechte beeldkwaliteit. (70%)

Klantenservice

“Gemiddelde ervaring”

“Ik zal zeker terugkomen in de toekomst”

“onbehulpzame klantenservice”

“Gedoe bij het invullen van gegevens”

“Klantenservice vereist veel gedoe”

“Geweldige service”

👍 3   👎 6

De klantenservice van Mejane lijkt gemengde reviews te ontvangen. Sommige klanten vinden het geweldig en zullen zeker terugkomen in de toekomst (60%), terwijl anderen klagen over onbehulpzaamheid en gedoe bij het invullen van gegevens (40%). Hoewel sommige klanten problemen hebben gehad met het verkrijgen van films, zijn anderen tevreden dat ze uiteindelijk konden kijken na problemen (50%). Sommige klanten zijn teleurgesteld in de website, ervaren trage service en vinden de prijzen hoog (40%), terwijl anderen een gemiddelde ervaring hebben gehad (50%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Mejane verbetering te kunnen gebruiken om aan alle verwachtingen te voldoen.

Communicatie

“Misleidend”

“Moeilijk om film af te spelen op TV”

“Groot aanbod films”

“Scam”

“Lekker films kijken”

“Films zijn veel leuker dan tv”

👍 6   👎 2

Met Mejane kun je genieten van een groot aanbod van films (100%) die gemakkelijk en vlot te huren en bekijken zijn (100%). De streaming verloopt soepel en zonder onderbrekingen (100%). De website is handig en biedt veel keuzemogelijkheden (100%). Echter, de prijzen zijn aan de hoge kant (50%) en het kan moeilijk zijn om films af te spelen op de TV (50%). Over het algemeen biedt Mejane een goede communicatie-ervaring met enkele verbeterpunten.

Website

“Aanbod is heel gevarieerd”

“Website is makkelijk te gebruiken”

“Moeilijk om films te vinden, slechte navigatie”

“De website is traag en moeilijk te gebruiken”

“rommelige en trage website”

“Misleidend”

“Geweldige service”

“Supermakkelijk te gebruiken website”

“Gemakkelijk te gebruiken platform”

“Scam”

“ouderwetse website”

👍 5   👎 6

De website van Mejane heeft een geweldige service (20%), met een divers en up-to-date aanbod van films en series (20%). Het platform is makkelijk te gebruiken (20%), maar sommige klanten vinden de website ouderwets en traag (20%) en klagen over de moeilijkheid om films te vinden en de slechte navigatie (20%).

Over Mejane

Mejane.com is een video on demand site die de mogelijkheid biedt om films en series te huren en direct te bekijken via het internet op verschillende apparaten. Het bedrijf is opgericht in 2002 als onderdeel van Maxx-XS bv en streeft naar constante innovatie, betrouwbare producten en een snelle service voor hun klanten. Mejane.com maakt gebruik van een stabiel online distributieplatform waarmee een breed scala aan video's, van actie tot romantiek, beschikbaar zijn voor hun gebruikers. Samenwerkingen met belangrijke partners zoals LG, Philips, Panasonic en Samsung dragen bij aan het succes van de website. Heeft u al ervaring met het huren van films bij Mejane.com? Deel uw mening en help anderen een goed beeld te krijgen van Mejane.com en hun diensten.

Contactgegevens

Categorieën

Diensten | Overige diensten