SpotAHome Reviews
Reviews (9)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Snelle reactie
ik was echt blij met de vlotte reactie en de hulp die ik kreeg bij het zoeken naar een huis. Jammer genoeg was het wel een teleurstelling om te merken dat er uiteindelijk maar weinig opties waren, terwijl er meer hadden moeten zijn. Dat zorgde voor wat irritatie en ongemak bij het kiezen van een geschikte woning.
Aanvankelijk problemen met boeking en betaling
Ik had eerst wat gedoe met het boeken en betalen van mijn accommodatie. De eigenaar van het huis leek moeilijk te bereiken, maar uiteindelijk belde hij me netjes terug aan het einde van de middag om de boeking te bevestigen. Blijkbaar had de eigenaar een vrije dag en moest ik gewoon geduld hebben.
Geweldige hulp van Angela
Angela heeft me echt super goed geholpen! Alles is zo vlot verlopen en ik ben echt blij dat ik voor haar diensten heb gekozen. Haar vriendelijkheid en professionaliteit hebben mijn ervaring echt heel positief gemaakt. Ik zou haar zeker aanbevelen om mee samen te werken.
Terugkrijgen borg
Eindelijk heb ik mijn waarborg terug! Wat een opluchting na zo'n lange tijd wachten. Het enige minpunt aan mijn hele ervaring met dat bedrijf was de vertraging in de terugbetaling. Gelukkig hebben ze het uiteindelijk rechtgezet en daar ben ik echt dankbaar voor.
Probleem opgelost door medewerker Nahema
Super goeie service! Ik had een probleem met mijn bestelling en Nahema heeft dit echt snel en professioneel opgelost. Dankjewel!
Website met ruim aanbod
De website heeft best wel veel keuzes, maar 't is spijtig dat je alleen per stad kan zoeken en niet per land. Ook zou 't handig zijn moest de website iets overzichtelijker en stabieler zijn.
Aanbieding betrapt op administratieve kosten
Ik ben onlangs opgelicht door een aanbieding van een appartement voor € 1000 per maand op een huurwebsite. Ik had geboekt voor een verblijf van 7 februari tot 16 mei, maar kreeg pas op 8 mei een bevestiging. Tot mijn verbazing werd ik geconfronteerd met volledige kosten voor zowel februari als mei, samen met "administratieve kosten" van € 1773. Ik kon geen contact opnemen met de klantenservice van het platform, hoewel ze duidelijk een pagina hebben die beloningen geeft voor positieve recensies. Het is moeilijk te geloven dat dit soort oplichterij nog steeds bestaat en zelfs positieve beoordelingen kan krijgen.
Niet te bereiken, onbetrouwbaar.
Ik wou een verblijf boeken, maar jammer genoeg was SpotAHome niet bereikbaar. Telefoontjes werden niet opgenomen en e-mails bleven onbeantwoord. Het is echt ongelooflijk dat een bedrijf dat al zo lang bestaat zo'n slechte klantenservice heeft. Zelfs op dringende verzoeken kreeg ik geen reactie. Ik ben echt teleurgesteld in de service van SpotAHome.
Kamer geboekt in Portugal
Ik heb een kamer geboekt in Portugal om daar voor een paar maanden te verblijven, maar twee weken voor mijn vertrek kreeg ik te horen dat mijn accommodatie niet beschikbaar was vanwege overboeking door Spotahome. Ik moest zelf contact opnemen met hen, want ze namen geen initiatief om mij te informeren over de situatie. Na lange wachttijden kreeg ik uiteindelijk een e-mail dat ze me zouden bellen, maar ik heb nog steeds niks gehoord. Ik had al een halfjaar geleden geboekt en betaald voor de kamer, en nu sta ik zonder accommodatie. De 'alternatieve' kamers die ze aanboden waren veel duurder en niet eens in de buurt van waar ik wilde verblijven. Ik ben zeer teleurgesteld en vind het schandalig dat Spotahome zo'n slechte service biedt en geen fatsoenlijke oplossing heeft voor dit probleem.
Review met meeste stemmen
Aanvankelijk problemen met boe
Lees verder