Drogisterij Plus

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Drogisterij Plus komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Drogisterij Plus gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Drogisterij Plus heeft enkele positieve aspecten, zoals een snelle terugbetaling (25%), het volledige bedrag terugkrijgen (20%), en een nette afhandeling van fouten zoals een verloren bestelling door een foutief huisnummer (10%). Echter zijn er ook enkele nadelen, zoals geen reactie ontvangen na contact opnemen en retourneren van product (15%), hoge bezorgkosten bij terugsturen product (10%), en moeilijkheden bij retourneren van pakket (10%). Daarnaast kan het voorkomen dat er geen geld terug wordt ontvangen voor geretourneerde producten (5%) en dat er gebrek is aan een passende oplossing bij retourneren (5%).

“Geen enkele reactie na contact en terugzending”

“Geen reactie ontvangen na contact opnemen en retourneren van product”

“snelle terugbetaling”

“Wachten op terugbetaling”

“Bestelling niet ontvangen”

“Defect niet binnen garantie”

“Geur was oud en bedorven.”

“Bedrijf weigert retour omdat ze claimen dat de geur niet bedorven is.”

“Problemen bij retourneren van pakket”

“Geen reactie na contact per mail”

👍 3   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Josephine - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het geleverde product stemt NIET overeen met de annonce
  • Geen enkele reactie na contact en terugzending

Baert - 9 maanden geleden

  • Product klopte niet met wat op de website beloofd werd
  • Geen reactie ontvangen na contact opnemen en retourneren van product

saakjekrist - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle terugbetaling

loes - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Wachten op terugbetaling

Kelly - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bestelling niet ontvangen

P. Klaassen-Karels - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen service, onprettige manieren
  • Positieve reviews
  • Luchtreiniger kapot na een maand
  • Defect niet binnen garantie

G. van Essen - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geur was oud en bedorven.
  • Bedrijf weigert retour omdat ze claimen dat de geur niet bedorven is.
  • Meerdere klachten over overjarige en bedorven geuren in reviews.
  • Bedrijf geeft ongeloofwaardige verklaring voor de slechte geur.

Anoniem - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Problemen bij retourneren van pakket

S. - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht product en werkt niet goed
  • Geen reactie na contact per mail
  • Hoge bezorgkosten bij terugsturen product
  • Geen geld terug ontvangen voor geretourneerd product

Angelique Kosters-Louer - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichting met prijzen
  • Slechte klantenservice
  • Ontbrekende oplossing bij retourneren
  • Geen aanbeveling voor herhaalde bestellingen

A.van Hof - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • De bestelling was verloren gegaan door fout huisnummer (mijn fout)
  • Hele bedrag terug gekregen, heel netjes

Fanca - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Product was bijna leeg en te vies om te gebruiken

Tina van Valen - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde informatie bij productomschrijving
  • Beschuldigd van gebruik product na retourzending
  • Niet aanbevolen voor aankopen