Dyrberg Kern

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Dyrberg Kern komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Dyrberg Kern gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Dyrberg Kern wordt geprezen om de snelle reactie op e-mails en goede klantenservice (80%). Het product wordt ook gewaardeerd voor de fantastische uitstraling en kwaliteit (90%). Er is echter kritiek op de slechte klantenservice en communicatieproblemen, zoals het ontbreken van reacties op e-mails en beloofde vervangingen die niet ontvangen worden (20%). Er wordt ook aangegeven dat er behoefte is aan Duitse teksten voor beter begrip (30%).

“Slechte klantenservice”

“Snelle reactie op e-mail en goede klantenservice”

“Vervanging beloofd maar niet ontvangen”

“Fantastisch uitziend product en kwaliteit straalt ervan af”

“Behoefte aan Duitse teksten voor beter begrip”

“Geen reactie op e-mails”

“communicatieproblemen”

“Mooie armband en oorbellen”

“Geen reactie van UPS na pogingen tot contact”

👍 3   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mehdi - 6 maart 2024

  • Mooie producten
  • Slechte klantenservice

roos - 22 februari 2024

  • Snelle reactie op e-mail en goede klantenservice
  • Gratis vervanging van ontbrekend kristal
  • Correcte kleur en perfecte pasvorm
  • Efficiënte oplossing voor probleem met armband

Celik - 29 januari 2024

  • Ketting met krassen ontvangen
  • Vervanging beloofd maar niet ontvangen
  • Lang moeten wachten op vervanging

Amélie Gilson - 28 januari 2024

  • Fantastisch uitziend product en kwaliteit straalt ervan af
  • Mooie en verzorgde verpakking
  • Behoefte aan Duitse teksten voor beter begrip

lise - 12 januari 2024

  • Teleurgesteld in klantenservice
  • Sluiting armband viel af
  • Geen reactie op e-mails
  • Respectloze behandeling van klant

Martens - 28 december 2023

  • communicatieproblemen
  • geen voorraad
  • teleurstellend

Baptiste - 24 december 2023

  • Mooie armband en oorbellen

Manon Verbeke - 11 november 2023

  • Klantenservice echt slecht
  • Lang wachten op levering
  • Chauffeur van UPS onbehulpzaam
  • Geen reactie van UPS na pogingen tot contact