Efteling

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor Efteling komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Efteling gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Efteling heeft enkele negatieve aspecten, zoals het gebrek aan compensatie bij verlopen kaarten en het ontbreken van mogelijkheid tot terugbetaling van een dagpas zonder het gewenste filmpje. Daarnaast is er geen flexibiliteit bij vriendentickets aankoop en zijn de voorwaarden bij aankoop soms onduidelijk. Aan de positieve kant komen sommige bezoekers zeker terug, ondanks enkele renovaties en verbouwingen die nodig zijn in het park. Over het algemeen is de Return Policy van Efteling gemengd, met zowel positieve als negatieve feedback van bezoekers. (58%)

“Niet geparkeerd hebben”

“Villa Volta is een nachtmerrie”

“Vastgezet worden en duizeligheid ervaren in Villa Volta”

“komen zeker terug”

“Efteling biedt geen compensatie bij verlopen kaarten”

“geen dag vol wonderen”

“Onduidelijke voorwaarden bij aankoop”

“Slechte service en foutief geïnformeerd”

“Je gelooft eigenlijk niet dat dit serieus bedoeld is,moet niet enger worden”

“Geen mogelijkheid tot terugbetaling van dagpas bij afwezigheid van gewenst filmpje”

👍 6   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lia - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer onvriendelijke benadering
  • Geen enkele hulp
  • Kon kiss and ride niet vinden
  • Volle pond voor parkeren betalen
  • Niet geparkeerd hebben

E. Taris - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kabouterhuisjes blijven leuk!
  • Verre van sprookjesachtig lunchen in een grote stationshal
  • Villa Volta is een nachtmerrie
  • Vastgezet worden en duizeligheid ervaren in Villa Volta

Albert Zomer - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • mooi weer
  • korte wachttijden
  • schoon park
  • vriendelijk personeel
  • geslaagde dag
  • komen zeker terug

Lkooman - 1 april 2024Trustpilot 🔗

  • Klantonvriendelijk bedrijf!
  • Cadeaubonnen verlopen na 2,5 maanden
  • Efteling biedt geen compensatie bij verlopen kaarten

Jalabrese - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • geen dag vol wonderen

Jasba Stuiver - 6 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Te duur en kortingskaarten
  • Vervaldatum kortingsactie van AH
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Lang wachten aan de telefoon
  • Onduidelijke voorwaarden bij aankoop

Michelle Langstraat - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte service en foutief geïnformeerd

nanny Schouten - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • 0 sterren geef ik en velen met mij
  • zijn ze nu net zo gek als peta !!
  • Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
  • Wij gaan met velen velen anderen gaan handtekeningen verzamelen om nooit meer naar de efteling te gaan als ze meegaan in de gekke wereld van PETA.
  • Je gelooft eigenlijk niet dat dit serieus bedoeld is,moet niet enger worden

evelijn diener - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen duidelijke communicatie over beschikbaarheid van filmpjes na aankoop van dagpas
  • Geen mogelijkheid tot terugbetaling van dagpas bij afwezigheid van gewenst filmpje

N. van Veghel - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Veel onderhoud het hele jaar door
  • Geen tegemoetkoming voor abonnementsverlenging
  • Inhoudelijke informatie enkel via algemene nieuwsbrieven
  • Geen flexibiliteit bij aankoop van vriendentickets
  • Klantenservice mist klantvriendelijkheid

Maaike Yntema - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Fantastische winterefteling
  • Genoten van sfeervolle en feestelijke uitstraling
  • Korte wachttijden
  • Fantastische attracties zoals fata morgana, villa volta, droomvlucht, symbolica
  • Sommige delen van het sprookjesbos waren donker en stoffig
  • Verbouwing nodig in sommige delen van het park
  • Afsluitende watershow was spectaculair en professioneel

Rick Sterke - 17 december 2023Trustpilot 🔗

  • Misbruik van facilitaire kaart in de zomer
  • Effectiever systeem in Toverland met gastenservice
  • Drukkere invalide wachtrijen in de zomer
  • Autipas en steekproef
  • Informatie over invalide wachtrij via app
  • Net park en vriendelijk personeel

F. Simon - 18 november 2023

  • heel druk
  • sommige attracties gesloten voor renovatie
  • niet de hoofdprijs betaald
  • renovaties nodig

stephanie bezemer - 10 november 2023Trustpilot 🔗

  • Super vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Duidelijke aanduiding voor invalide toegang
  • Korte wachttijden
  • Positieve ervaring

Bianca - 8 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Oud en versleten beschimmeld in de badkamers.
  • Baas Robert is onbeschoft en stuurt zijn kat naar ontevreden klanten.
  • Korting bon van €50 ontvangen voor 2 nachten in de hel en problemen voor 5 personen.
  • Dekens vuil en badkamers beschimmeld.