Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Eibmarkt laat te wensen over met een procentuele score van slechts 10%. Klanten klagen over teleurstellende kwaliteit en een gebrek aan reactie van de klantendienst. Bestellingen worden vertraagd door voorraadproblemen en reparaties duren te lang zonder vervanging aangeboden te krijgen. Geld terugkrijgen is niet mogelijk en er is weinig klant- en oplossingsgerichtheid. Eibmarkt lijkt achter de fabrikant te schuilen en denkt niet proactief mee met de klant. Aan de andere kant, snelle terugbetaling en bevestiging van retourzending worden wel gewaardeerd met een score van 90%.