7% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

H
Hajar
Ik vind het fijn als ik online eten bestel en het bestelproces vlot en makkelijk verloopt. Maar het gebeurde dat ik tijdens het bestellen wat ongepaste en vervelende advertenties zag, die eigenlijk...Lees verder
B
Bertrand
Die mensen kunnen echt alles fout doen. Mijn eten is niet bezorgd, ze hadden het verkeerde adres, ontbrekende items, verkeerde items, en ze schuiven de bezorgtijden steeds een uur of langer op. En ...Lees verder
R
robin
Ik heb het afgelopen jaar Caviar gebruikt en ik heb gemengde ervaringen gehad. Over het algemeen was de kwaliteit van het eten goed, maar onlangs had ik een heel teleurstellende ervaring. Mijn best...Lees verder
Y
Yana Jacques
Dit is echt de ergste plek. Had ik maar eerst naar de reviews gekeken voor ik bestelde. Ze hebben zelfs geen klantenservice, wat een oplichterij. Ik heb spullen besteld die ik moest veranderen, maa...Lees verder
S
Senne
De klantendienst is echt wel goed, hoor. Wat me echter stoort, is hun agressieve beleid rond fooien. In de app voegen ze automatisch een fooi van $5 toe bovenop de $5 bezorgkosten, zelfs voor een l...Lees verder

Reviews (15)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    voedselbezorging via een app

    Ik vind het fijn als ik online eten bestel en het bestelproces vlot en makkelijk verloopt. Maar het gebeurde dat ik tijdens het bestellen wat ongepaste en vervelende advertenties zag, die eigenlijk niet relevant waren voor mijn aankoop. Ik zou het fijn vinden als het platform meer zou focussen op wat klanten nodig hebben in plaats van het promoten van controversiële onderwerpen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Teleurstellend food delivery ervaring

    Die mensen kunnen echt alles fout doen. Mijn eten is niet bezorgd, ze hadden het verkeerde adres, ontbrekende items, verkeerde items, en ze schuiven de bezorgtijden steeds een uur of langer op. En dan, na al hun fouten, word je beperkt in de compensatie die je krijgt omdat je te veel gecrediteerd was. Serieus, ze blijven maar blunderen! Ik zou liever geen compensatie krijgen en gewoon mijn eten op tijd bezorgd krijgen zoals beloofd. Hoe moeilijk is het om een bezorger te vinden in het midden van New York City? Zeker niet de moeite waard om nogmaals te bestellen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van luxe diner

    Ik heb het afgelopen jaar Caviar gebruikt en ik heb gemengde ervaringen gehad. Over het algemeen was de kwaliteit van het eten goed, maar onlangs had ik een heel teleurstellende ervaring. Mijn bestelling was vertraagd en uiteindelijk werd het eten koud geleverd door een koerier die eerst naar een andere stad was gegaan voordat hij bij mij kwam. Dat vond ik echt niet oké, zeker omdat ik al op voorhand een fooi had gegeven. Bovendien kreeg ik geen enkele reactie van de klantendienst over deze kwestie. Ik ben teleurgesteld in de service en ik hoop echt dat ze hun problemen snel oplossen, anders denk ik dat ze binnenkort zullen verdwijnen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Not good at all

    Dit is echt de ergste plek. Had ik maar eerst naar de reviews gekeken voor ik bestelde. Ze hebben zelfs geen klantenservice, wat een oplichterij. Ik heb spullen besteld die ik moest veranderen, maar ze hebben nooit gereageerd. En dan kreeg ik een melding dat het te laat was. Zo frustrerend.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Agressieve fooi beleid

    De klantendienst is echt wel goed, hoor. Wat me echter stoort, is hun agressieve beleid rond fooien. In de app voegen ze automatisch een fooi van $5 toe bovenop de $5 bezorgkosten, zelfs voor een levering over een halve mijl. En dat voordat je zelfs maar de service ontvangen hebt. Op basis waarvan moet je nu eigenlijk fooi geven? Bij Caviar moet je dan nog eens 5 keer klikken en dan manueel een 0 ingeven als je geen fooi wilt geven of niet zeker bent dat de bezorger het wel zal krijgen. En bij de volgende bestelling staat dat bedrag dan gewoon weer op $5, he.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van maaltijden

    De bezorgservice was wel oké, maar ik was toch teleurgesteld door de prijs en de levering. Ik schrok wel even toen ik zag dat mijn bestelling duurder was dan gedacht en dat het nog langer duurde voor het geleverd werd dan gehoopt. Ook vond ik het jammer dat de bezorgers soms naar onveilige gebouwen moesten, zeker in deze pandemie. Het zou beter zijn moest er meer aandacht gaan naar de veiligheid van zowel de klanten als de bezorgers.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn bestelling werd nooit geleverd

    Wat een vreselijke ervaring! Ik heb mijn eten nooit gekregen en kreeg geen enkele reactie van de klantendienst. Het lijkt alsof ze gewoon je geld afpakken en wegrennen. Verschrikkelijke service en totaal geen betrokkenheid.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Order niet geleverd

    Het lijkt erop dat deze website hetzelfde probleem heeft als Caviar. Nadat ik een bestelling had geplaatst en betaald, werd ik geconfronteerd met een probleem waarbij mijn bestelling nooit werd geleverd. Ik heb meerdere verzoeken ingediend om de bestelling te annuleren, omdat deze nooit was afgeleverd, maar kreeg geen enkele reactie. Na 24 uur was er nog steeds geen enkele vorm van communicatie van hun kant. Het lijkt wel alsof ze een slecht werkend systeem hebben dat nu volledig ineenstort onder de hoge vraag. Andere bezorgdiensten zijn florerend terwijl deze jongens lijken te plannen om te sluiten - met je geld in hun zak.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Besteld en geleverd

    Wat een tegenvaller zeg! Die website is echt niet te vertrouwen en vaak nog verouderd ook. Ik heb al meerdere keren besteld bij restaurants die uiteindelijk gesloten bleken te zijn of zelfs helemaal niet bestonden. En de klantenservice is ook totaal niet behulpzaam. Als er fouten optreden, moet ik zelfs dreigen met een woede-uitbarsting om een volledige terugbetaling te krijgen. Serieus belachelijk! Misschien wordt het tijd om terug te gaan naar de ouderwetse manier van gewoon bellen naar restaurants om te bestellen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geld terug voor niet-geleverde bestelling

    Het is enorm belangrijk dat bedrijven eerlijk en open zijn tegenover hun klanten. Helaas was mijn eigen ervaring minder positief. De bestelling die ik geplaatst had, werd niet op tijd geleverd zoals beloofd. En als klap op de vuurpijl beweerde het bedrijf zelfs dat de bestelling al voltooid was, wat helemaal niet klopte. Toen ik de klantendienst contacteerde om mijn geld terug te vragen, kreeg ik te horen dat het om een fout ging en dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Het is echt van essentieel belang dat bedrijven hun fouten rechtzetten en hun klanten met respect behandelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Didn't get my food

    Jongens, ik was zo enthousiast om mijn gerookte zalm, hickory gerookte krabkoekjes en kreeftenhapjes te eten, maar de kerel was slechts 6 minuten verwijderd en zei dat hij het had geleverd. Wat een leugenaar! Ik belde hem en hij nam gewoon mijn eten en mijn geld, wat is er aan de hand! Zelfs Caviar wil me geen terugbetaling geven, dus heb ik de app gewoon verwijderd. Vanaf nu ga ik mijn eigen eten ophalen. Ik heb zelfs de bank gebeld om mijn geld terug te krijgen, dit hele gedoe is een ramp!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    online dinerbestellingen

    Ik heb al verschillende keren geprobeerd om online eten te bestellen, maar telkens loop ik tegen problemen aan. Soms verdwijnen de chauffeurs gewoon met mijn eten, soms laten ze het gewoon op de grond voor mijn deur staan, soms wordt het zelfs op het verkeerde adres bezorgd. Altijd gedoe met hun service, de enige constante zijn hun vreselijke koeriers.


Anderen bekeken ook