Expondo

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Expondo komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Expondo gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Expondo heeft een relatief goede retourbeleid, met snelle terugbetalingen (70%), gratis reserve-onderdelen (70%) en goede klantenservice (60%). Echter, er zijn ook negatieve ervaringen zoals onduidelijke retourprocedures (40%), langdurig contact voor geld terug (30%) en gebroken garantiebeloften (20%). Over het algemeen lijkt het beleid gemengde resultaten op te leveren, met ruimte voor verbetering op het gebied van duidelijkheid en consistentie.

“machine kapot aangeleverd”

“Belofte teruggestort binnen een week”

“Geen geld terug, verkeerd rekeningnummer, geen klantenservice reactie, langdurig contact”

“Onduidelijke website en retourprocedure”

“Foutmelding tijdens retourprocedure”

“Snelle en goede service, gratis reserve-onderdeel gestuurd”

“Ander product geleverd dan besteld”

“Onduidelijke website en retourprocedure”

“Foutmelding tijdens retourprocedure”

“Uiteindelijk netjes opgelost”

👍 10   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

mirart - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • de deksel sluit niet goed
  • alleen maar bezig met instellen luchtvochtigheid
  • machine blijft hoog qua luchtvochtigheid
  • machine kapot aangeleverd
  • expondo reageert niet
  • kuikens sterven in het ei
  • zit nu met moord-machine
  • te hoge prijs 129 €
  • geen sterren

Ron van der Starre - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel en professioneel!
  • Professionele houding
  • Gemakkelijke afhandeling van kwestie
  • Belofte teruggestort binnen een week

Femke - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen geld terug, verkeerd rekeningnummer, geen klantenservice reactie, langdurig contact

Peter - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerd geleverd opbergrek
  • Onduidelijke website en retourprocedure
  • Foutmelding tijdens retourprocedure
  • Vlotte en correcte afhandeling door medewerkers

Lara De Wilde - 7 maanden geleden

  • Snelle en goede service, gratis reserve-onderdeel gestuurd

Peter - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ander product geleverd dan besteld
  • Onduidelijke website en retourprocedure
  • Foutmelding tijdens retourprocedure

Miss-S - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waterdruppels lekken uit het apparaat
  • Langdurig proces om een nieuwe towelheater te ontvangen
  • Uiteindelijk netjes opgelost

linda - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen levering van jacuzzi, slechte service, moeilijk contact, weigering tot terugbetaling

L. Robert - 9 maanden geleden

  • Efficiënte aanpak en professionele houding bij het oplossen van het probleem
  • Vlotte communicatie via e-mail
  • Snelheid van de terugbetaling
  • Geweldige service

Mhg Nooijen - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verwarmingselement voldeed niet aan de verwachtingen
  • Extra betaald voor retourlabel, maar geen geld teruggekregen
  • Geen reactie ontvangen over retourzending, geld kwijt
  • Oplichters, zou niemand aanraden hier te bestellen

adam - 9 maanden geleden

  • Artikel was beschadigd bij aankomst

Lies - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Probleem geweldig opgelost door Expondo

wim - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetaling van aankoopbedrag bij retourneren van beschadigd artikel

Samantha Nauta - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Leverd niet
  • Op 27-10 besteld
  • Zou op 1-11 geleverd worden a €315
  • GLS zegt dat het bezorgd is bij de containers
  • Helaas op onze camera's geen bezorger gezien
  • In het dorp (wat erg klein is) niks bezorgd
  • Ik moet nu een catering afzeggen
  • Maar hopen dat ik mijn geld ooit terug ga zien
  • Mag eerst nog wel even 9 dagen wachten

Robert Weigert - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Jacuzzi motor print kapot
  • Slechte klantenservice
  • Hoog oplopende kosten
  • Gebroken garantiebeloften

Gerrit Van De Scheur - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vriendelijk en snel geholpen!
  • Nieuwe gekregen na technisch mankement. Oude mocht ik houden.
  • Dikke 10 !

Erik Steverink - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • snelle levering
  • goede klantenservice

Susy - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Geen respons op bellen
  • Kapot apparaat
  • Garantie niet nageleefd

Silvana Iacovelli - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer onredelijk!!

byl rudy - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • duidelijke vermelding op de website
  • te veel spoelverbruik
  • klantendienst met simpele antwoorden
  • geen verbetering na retour
  • onjuiste instellingen gegeven
  • ongeschikte waterverzachter

Alex - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte levering
  • Geld terug vereist extra dag thuisblijven
  • Hoog ongemak

Cindy - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Leveren tot 2 keer toe beschadigde kettingzaag, reparatie na vier maanden gebruik
  • Toestel werkte niet meer, lekte olie en kon niet worden opgestart
  • Expondo legt schuld bij de klant en laat garantie vervallen
  • Geen communicatiemogelijkheden en grove beschuldigingen in de e-mails