Fever

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Fever komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fever gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Fever lijkt gemengde reviews te hebben. Klanten zijn tevreden met de snelle en gemakkelijke terugbetaling van foutieve aankopen en geannuleerde tickets, maar er zijn klachten over weigeringen van restitutie in bepaalde situaties en onvoldoende communicatie over het terugbetalingsproces. Er zijn ook meldingen van onbruikbare vouchers en verlies van geld in sommige gevallen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Fever redelijk flexibel te zijn, maar er zijn nog verbeterpunten nodig om klanten volledig tevreden te stellen. (55% tevreden, 45% ontevreden)

“Weigering bij late binnenkomst zonder passende oplossing en teleurstellende reactie op verzoek om teruggave of vervangende tickets”

“Slechte akoestiek, stoelen en geschiktheid.”

“Risico van geldafname van creditcard zonder restitutie”

“Kaarsen op accu”

“Snel en gemakkelijk teruggeven van overtollige tickets”

“100 euro weggegooid door onmenselijkheid”

“Geen verplaatsing mogelijk o.w.v. ziekte”

“Foutieve aankoop geannuleerd en geld terugbetaald”

“Snel afgehandeld”

“Onbehulpzaam bij Technische Storing”

👍 12   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Esmee de Boer - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice met gebrek aan responsiviteit en behulpzaamheid
  • Weigering bij late binnenkomst zonder passende oplossing en teleurstellende reactie op verzoek om teruggave of vervangende tickets
  • Significante teleurstelling na gemiste ervaring waar geen begrip of oplossing voor geboden werd
  • Ongelukkige misinterpretatie zorgt voor frustrerende ervaring met gebrek aan basisniveau van klantenondersteuning

Ron D. - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte candle light concerten!
  • Spijtige muzikanten en slechte locatie.
  • Slechte akoestiek, stoelen en geschiktheid.
  • Commerciële bende die je buiten in de regen laat wachten.

Bert Van Egmond - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Risico van geldafname van creditcard zonder restitutie

Bram de Jonge - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mooie locatie
  • Goed verzorgde binnenkomst
  • Constant gezoem en geluid van serverruimte
  • Kaarsen op accu
  • Verdienmodel merkbaar, intimiteit verdwijnt
  • Muziek teleurstellend aan de verwachtingen

helena - 8 maanden geleden

  • Snel en gemakkelijk teruggeven van overtollige tickets

Nele Knuts - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 100 euro weggegooid door onmenselijkheid
  • VIP-tickets gekocht voor een onvergetelijke ervaring
  • Helaas wordt onderweg de andere begeleider doodziek
  • We keren helaas terug gezien het onverantwoord is iemand zo achter te laten
  • Standaardmail ontvangen dat verplaatsing niet mogelijk is
  • Reactiemail was duidelijk computergegenereerd
  • Organisatie beweert blij te zijn dat tickets gebruikt zijn
  • Geen verplaatsing mogelijk o.w.v. ziekte

clémence - 10 maanden geleden

  • Snelle reactie en goed aanbod na contact met klantendienst
  • Foutieve aankoop geannuleerd en geld terugbetaald
  • Tevredenheid over de klantenservice en geboden oplossing

MICHELS - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel afgehandeld

Esther van Winkoop - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbehulpzaam bij Technische Storing

Annick - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • BE Alert zei binnen te blijven !
  • Telefoon werd afgeduwd en chat werd NIET beantwoord!!
  • Standaard mail dat ik niet gereageerd had binnen de 24u
  • 19€ werd niet terugbetaald, werd afgesloten

Rudy Vancampenhout - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Tickets werden zonder problemen terugbetaald na annulatie wegens storm

Anoniem - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie op meerdere pogingen tot contact, telefoon wordt toegegooid

Marleen Lodder - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Top service! Snel terugbetaald teveel geboekt ticket.

Mar - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Beperkte activiteiten en vernieuwing
  • Geen refunds
  • Tijdverspilling

Ronald Koomen - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice was snel en effectief
  • Flexibel retourbeleid
  • Gebruiksvriendelijke website

Nikita Roelands - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bijzondere muziekervaring met Beyoncé
  • Prachtig uitzicht vanaf terras Nhow in Rotterdam
  • Teleurstellende kantoorruimte als locatie
  • Prachtige muziek en Erasmusbrug als achtergrond
  • Mooie sfeer ondanks nepkaarsen

Ruben van Wijk - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • pianiste maakte fouten bij bijna elk nummer
  • pianiste maakte verkeerde aanslagen en valse klanken
  • prijs van bijna 40 euro per ticket
  • teleurstellende ervaring

Klant - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Duidelijk en tijdig geïnformeerd
  • Snel en zonder gedoe afwikkeling van geannuleerde kaartjes

m dehpoor - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Refund goed afgehandeld
  • Werd snel geholpen en kreeg mijn geld terug omdat het concert verplaatst was

Sharita Ramdat - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle reactie en afhandeling

lilian cassee - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel en duidelijk antwoord op contactformulier, snelle terugbetaling van geld

Tessa Naessens - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Louche business
  • Onhandige voucherregeling
  • Verlies op voucher en bijbetaling nodig
  • Onduidelijke communicatie en ingewikkeld proces

Stephanie - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • goede communicatie
  • slechte terugbetalingsbeleid
  • geen oplossing voor fouten

Yentl Meijers - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen informatie over wijzigingen
  • geen aankondiging van de annulering
  • geen verantwoordelijkheid genomen voor extra kosten
  • lang wachten op terugbetaling

Charlotte - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • lange wachttijd zonder duidelijke uitleg
  • technische storing zonder duidelijke communicatie
  • onhaalbare timeslots
  • problemen met voucher

FL - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Evenement gecanceld, maar geen geld retour
  • Krijg geen reactie op mails of vragen
  • Ontroostbaar zoontje door gecanceld evenement
  • Niet terugbetaald na lang verzoek

DaHo - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onbereikbaar na geannuleerd evenement
  • lang wachten en gebrek aan communicatie
  • onbruikbare voucher en gebrek aan terugbetaling
  • gebrek aan antwoord op e-mails