Finday

8 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Finday komt uit 8 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Finday gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Finday wordt over het algemeen positief beoordeeld, met behulpzaam en professioneel personeel dat deskundig advies geeft over leningen en verzekeringen (80%). Er zijn echter ook negatieve ervaringen gemeld, zoals inefficiënte en onbeleefde adviseurs, rommelig papierwerk, verborgen kosten en hoge rentetarieven (20%). Het is belangrijk om op te merken dat deze situaties zich kunnen voordoen en dat individuele ervaringen kunnen variëren.

“Onbeleefde adviseur, Rommelige papierwerk, Verborgen kosten en hoge rentevoeten”

“Goede service en behulpzame medewerkers”

“Deskundig advies over leningen en verzekeringen”

“Aanrader voor anderen”

“professioneel en behulpzaam personeel”

“Goede ervaring bij het afsluiten van een persoonlijke lening”

“Deskundige adviseurs die stap voor stap helpen”

“Goed ondersteund voelen bij het proces”

“Professionele adviseurs”

“Geduldig beantwoorden van vragen”

👍 7   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Nijs - 15 april 2024

  • Onbeleefde adviseur, Rommelige papierwerk, Verborgen kosten en hoge rentevoeten
  • Langdurig proces
  • Geen aanbeveling

N. Van Dyck - 18 maart 2024

  • Goede service en behulpzame medewerkers
  • Deskundig advies over leningen en verzekeringen
  • Goed geïnformeerd voelen
  • Aanrader voor anderen

Smet - 17 maart 2024

  • professioneel en behulpzaam personeel
  • vlotte aanvraagprocedure

Lotte - 14 maart 2024

  • Goede ervaring bij het afsluiten van een persoonlijke lening
  • Deskundige adviseurs die stap voor stap helpen
  • Goed ondersteund voelen bij het proces
  • Lening precies afgestemd op mijn behoeften

Delvaux - 29 februari 2024

  • Professionele adviseurs
  • Geduldig beantwoorden van vragen
  • Uitgebreide uitleg
  • Deskundig advies

Leroy - 18 februari 2024

  • Top service en duidelijke communicatie
  • Behulpzame adviseur en begrijpelijke antwoorden
  • Gewenste lening met redelijke voorwaarden

Lukas - 5 januari 2024

  • niet behulpzaam
  • prijzen te hoog
  • duurde lang voor ik polis kreeg
  • adviseurs waren bezig met henzelf

Eva Boulanger - 17 december 2023

  • Slechte hulp van adviseurs
  • Trage en verwarrende communicatie
  • Teleurstellende klantenservice