Finday

8 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Finday komt uit 8 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Finday gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De aanvraagprocedure bij Finday verloopt vlot (100%), maar het duurt helaas lang voordat je de polis ontvangt (33%). Het proces kan als langdurig worden ervaren (50%).

“Langdurig proces”

“vlotte aanvraagprocedure”

“duurde lang voor ik polis kreeg”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Nijs - 15 april 2024

  • Onbeleefde adviseur, Rommelige papierwerk, Verborgen kosten en hoge rentevoeten
  • Langdurig proces
  • Geen aanbeveling

Smet - 17 maart 2024

  • professioneel en behulpzaam personeel
  • vlotte aanvraagprocedure

Lukas - 5 januari 2024

  • niet behulpzaam
  • prijzen te hoog
  • duurde lang voor ik polis kreeg
  • adviseurs waren bezig met henzelf