Frisland

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Frisland komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Frisland gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Frisland biedt een statiegeldoptie (100%) en klantenservice die snel volledige terugbetalingen regelt (100%). Beschadigde producten lijken geen probleem te zijn met deze Return Policy (0%).

“Mogelijkheid tot statiegeld”

“Klantendienst contact opgenomen en volledige terugbetaling ontvangen”

“Niks beschadigd”

👍 3   👎 0

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

C. De Ridder - 4 maart 2024

  • Grote voorraad drinken beschikbaar
  • Mogelijkheid tot statiegeld
  • Gemak van lege blikjes schenken aan goed doel

Steven - 6 september 2023Trustpilot 🔗

  • Netjes opgelost! Levering duurde 2 dagen zonder bescherming
  • Blikjes beschadigd door gebrek aan bescherming bij levering
  • Bezorgdienst heeft geen respect voor geleverde producten
  • Klantendienst contact opgenomen en volledige terugbetaling ontvangen

Geoffrey Baetens - 6 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Mooi op de afgesproken tijd
  • Vriendelijke chauffeur
  • Niks beschadigd