Gewoonstijl

28 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Gewoonstijl komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Gewoonstijl gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (19)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Gewoonstijl wordt geprezen voor hun goede service en snelle levering, met duidelijke communicatie en handige filters in de webshop. Echter, er zijn klachten over slechte communicatie, vertraagde leveringen en gebrek aan transparantie. Sommige klanten klagen over beschadigde producten en onbeschoft gedrag van de klantenservice. Over het algemeen lijkt het logistieke en communicatieteam vriendelijk, maar de communicatie kan nog wat verbetering gebruiken. (65%)

“snelle levering”

“goede communicatie”

“Gewoonstijl heeft handige filters en duidelijke presentatie in hun webshop”

“Slechte communicatie met het bedrijf”

“Service was top! Vlot, duidelijk en met een glimlach.”

“Snelle reactie bij contact opnemen”

“Positieve ervaring en aanrader”

“Onbeschoft en kleinerend”

“Snelle reactie op e-mails”

“Pakket kwam leeg aan bij PostNL servicepunt”

👍 14   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Delfosse - 5 april 2024

  • snelle levering
  • goede communicatie
  • scherpe prijzen
  • topservice

Deprez - 1 februari 2024

  • Gewoonstijl heeft handige filters en duidelijke presentatie in hun webshop
  • Service was top en levering verliep snel en zonder problemen
  • Kwaliteitsvolle meubels

T. Dierckx - 3 december 2023

  • Goede kwaliteit van de stoelen
  • Vertraging bij levering
  • Slechte communicatie met het bedrijf
  • Problemen met leveringsdatum en retourneren

lena - 26 november 2023

  • Service was top! Vlot, duidelijk en met een glimlach.
  • Snelheid van levering van vervangende stoelen
  • Flexibiliteit in retourneren van producten

Giulia Pauwels - 17 november 2023

  • Goede aankoop
  • Snelle reactie bij contact opnemen
  • Gratis vervanging van dopje

merel - 17 november 2023

  • Makkelijk te bestellen en zelf leverdatum kiezen
  • Snelle levering en goede kwaliteit kussens
  • Positieve ervaring en aanrader

Esther - 11 april 2023Trustpilot 🔗

  • Onbeschoft en kleinerend

Ceem van de Noort - 20 september 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle reactie op e-mails
  • Gratis vervanging van onderdeel

Pat , Amsterdam - 6 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Pakket kwam leeg aan bij PostNL servicepunt
  • Eén plank had gebruikerssporen en een diepe kras
  • Terugsturen naar GewoonStijl

J. Tillema - 2 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • slechte communicatie
  • vertraagde levering
  • hoge herinneringskosten
  • onbehulpzame klantenservice

Femke - 10 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Goede service
  • Snel, duidelijk en vriendelijk
  • Efficiënte oplossing voor uitverkochte stoel
  • Goed bereikbaar per mail en telefonisch

Een online koper - 14 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Levering vertraagd
  • Moeilijk bereikbare helpdesk
  • Onprofessioneel gedrag
  • Gebrek aan transparantie
  • Onbetrouwbaar
  • Slechte communicatie

Sander Kwint - 26 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Beschadigd product ontvangen na lang wachten op reactie van klantenservice

Paul - 30 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Mooie stoelen voor onze dochter
  • Correct behandeld
  • Vertraagde levering en onbekende leverdatum
  • Verkeerde lak op 1 stoel
  • Miscommunicatie via verkeerde e-mailadressen
  • Niet tijdige levering volgens belofte
  • Ontbrekende stoelen uiteindelijk geleverd
  • Kwaliteit van het geleverde is uitstekend
  • Logistiek en communicatie vriendelijk maar ondermaats

W J - 14 december 2019Trustpilot 🔗

  • Beschadigde spullen ontvangen
  • Klantonvriendelijke klantenservice
  • Alles is vertraagd
  • Lijkt ze niets te interesseren dat de spullen ook slecht waren ingepakt
  • Ze leggen de verantwoordelijkheid helemaal bij de klant en denken niet met je mee
  • Geen excuus of inleving dat het vervelend is als je enthousiast iets koopt en vervolgens voor de tweede keer slechte kwaliteit krijgt
  • Op je geld kan je ook lang wachten
  • Geld nog niet ontvangen na een maand
  • Ik heb echt stress door dit bedrijf
  • Bestel nooit meer bij hen

Raven Forbes - 1 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Design, kwaliteit, prijs en service👍🏻
  • Super fijne webshop!
  • Vorige week meubels besteld en op de afgesproken dag geleverd gekregen. Design, kwaliteit en service ben ik zeer tevreden mee.
  • Indien ik weer een meubelstuk nodig heb, zal ik hier zeker terugkomen.
  • De website is overigens ook heel handig met de filters.

Agi - 7 augustus 2019Trustpilot 🔗

  • Perfecte service

EKA - 27 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Vlotte bestelling en levering
  • Gemakkelijke retourprocedure
  • Communicatieproblemen
  • Teleurstellende prijs-kwaliteitverhouding

Jonathan Muñoz - 13 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Geen verkooppraatjes, gewoon goed advies
  • Mooie en moderne meubels, echt bij de tijd
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Keurig op tijd geleverd

Mar - 26 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • Geld terug?
  • Bezorging door Dynalogic meer dan een week later dan gepland, beschadigd
  • Geen bericht van Gewoonstijl.nl na retourzending
  • Lange wachttijd op verwerking retourzending

JD - 23 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Niet op de hoogte gebracht van vertragingen
  • Betaling met Afterpay voor ontvangst van bestelling
  • Onvriendelijke medewerkers die niet meedenken met klanten