Go City

67 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Go City komt uit 67 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Go City gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (57)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Go City heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Hoewel sommige klanten tevreden waren over de gemakkelijke reservering en toegang tot activiteiten, waren anderen teleurgesteld over de gebrek aan respons op annuleringsverzoeken en problemen met reserveringen. Het systeem van tijdslot reserveringen werd over het algemeen als handig ervaren, maar er is ruimte voor verbetering in de uitleg over toegang. Over het algemeen waren de meeste klanten tevreden met de Go City pass en zou het nogmaals gebruiken voor een volgend bezoek aan de stad. (58%)

“Goede ervaring met mobiele telefoon”

“Reserveren en toegang tot activiteiten werkten feilloos”

“Top!”

“Bij bepaalde activiteiten afzonderlijke wachtrij geen tijdsverlies en snel toegang. Voordelig.”

“Gemakkelijker plannen van ons bezoek aan de stad”

“Fantastisch eten in restaurants, diverse en leuke activiteiten”

“Teleurstelling in beloofde voordelen”

“Alles vooraf geregeld”

“korte recensie”

“Geweldige ervaring”

👍 19   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Piet Bokhoven - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede ervaring met mobiele telefoon

heer P Bokhoven - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Reserveren en toegang tot activiteiten werkten feilloos

Wendy - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Top!

Koen - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Werkt perfect.
  • Zorgeloos alles perfect op voorhand boeken en plannen
  • Bij bepaalde activiteiten afzonderlijke wachtrij geen tijdsverlies en snel toegang. Voordelig.

L. Van Hecke - 4 maanden geleden

  • Interessante informatie en activiteiten in de app
  • Gemakkelijker plannen van ons bezoek aan de stad
  • Geen openbaar vervoer beschikbaar
  • Verwarring door verschillende aanbieders van hop on bussen
  • Bushaltes staan niet op de kaart
  • Moeilijkheid bij boeken van 'skyview'

lisa - 5 maanden geleden

  • Fantastisch eten in restaurants, diverse en leuke activiteiten

C. Vandamme - 5 maanden geleden

  • Veel keuzes qua activiteiten en korting
  • Teleurstelling in beloofde voordelen

Sharina - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles vooraf geregeld

De Winter - 5 maanden geleden

  • korte recensie

Piet - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige ervaring

Rosine Hoeben-Verboven - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De meeste attracties waren simpel toegankelijk met deze app.
  • Een begeleide tour door Chinatown & Little Italy was meer werk om te boeken.

Helena - 9 maanden geleden

  • Voordelig dagje uitpakken

klant - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Konden niet reserveren voor fietsrondtocht
  • Moesten elke ochtend om 9 uur melden voor vrije plek
  • Reserveren was niet mogelijk
  • Planning in de war geschopt

cynthia - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • ideale manier om veel uitstapjes te doen voor een redelijk bedrag
  • meer gekregen dan aangegeven
  • heel tevreden de pas is ook heel makkelijk in gebruik

Je De - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen reactie op annuleringsverzoek
  • Keurig een e-mail gestuurd zoals gevraagd wordt

Jenneke - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer tevreden met de Go City-pas.
  • Fijne manier om leuke uitstapjes te ontdekken voor een scherpe prijs.
  • Met een goede planning en tijdig reserveren van je uitjes kun je veel geld besparen.
  • Heel blij dat we voor Go City hebben gekozen! Ik zou het een volgende keer absoluut weer doen.

Lotte - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goed plannen en reserveren
  • Geen problemen als alles goed doorleest

Annet - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alles is prima verlopen
  • Onduidelijk welke onderneming dit deed

Kris Rooses - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer complete pas.
  • Duidelijke vermelding nodig dat de pas enkel een reservatie inhoudt en geen toegang biedt bij sommige attracties.
  • Handig systeem van tijdslot reservering, maar verbetering nodig bij uitleg over toegang.
  • Mogelijkheid om veel voordelen uit de pas te halen als men de moeite doet.

Yvonne - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eenvoudig boeken
  • Goed geregeld

Dave Hogervorst - 22 maanden geleden

  • Slechte service en communicatie
  • Oplichters
  • Website werkt niet goed

Hans Tuerlings - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet mogelijk om stadspas te kopen in browser of app
  • Link werkt niet met Visa-betalingen
  • 0044-nummer gesloten om 10 uur
  • Toeristische valkuil gevoel

John Overgoor - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gemakkelijk om attracties en musea te bezoeken
  • Extra kosten bij reservering
  • Goede ervaring gedurende 4 dagen

game jasper - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Juiste terugbetaling

H T - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • geen reactie op e-mails
  • tickets gekocht ter waarde van € 600,00
  • reis uitstellen vanwege Corona
  • opnieuw geboekt voor april 2022
  • geen antwoord op vraag om verlenging

Jeroen - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Handige app
  • Moet nog steeds in de rij staan om toegangsbewijs te halen

Els Heremans - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • we konden maar met één boot van maatschappij oversteken.
  • enkel de groene boot was beschikbaar, ondanks dat de rode dezelfde route maakte.
  • hebben 20 minuten in de regen moeten wachten.
  • ABBA museum en Junigarden zaten er niet bij.