Hayu

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.8 voor Hayu komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hayu gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Hayu heeft een aantal negatieve aspecten volgens de reviews. Klanten klagen over het weigeren van terugbetalingen (23%), het automatisch in rekening brengen van het hele jaar als niet op tijd geannuleerd wordt (12%), problemen met downloaden en afhankelijkheid van externe bronnen voor entertainment (8%), hoge prijzen voor een niet-functionerende service (15%), en onmogelijkheid om het abonnement te annuleren (19%). Aan de positieve kant, sommige klanten merkten op dat er geen terugbetalingsbeleid is voor onjuiste aankopen of serviceonderbrekingen (6%). In het algemeen lijkt het retourbeleid van Hayu onvoldoende transparant en klantvriendelijk te zijn.

“Problemen met terugbetaling”

“Geen vervanging voor schade zonder dekking”

“Oplichterijbedrijf..”

“Verachtelijke organisatie die van klanten steelt”

“hayu laat me toe om tot 3 verschillende accounts op verschillende toestellen binnen mijn huis te gebruiken. Er was geen terugbetaling mogelijk toen ik dit ontdekte.”

“Hayu zal nooit terugbetalen, zelfs niet bij verkeerde aankopen of wanneer de service meerdere dagen niet beschikbaar was. Geen compensatie voor abonnees.”

“Problemen met terugbetalingen”

“Eert de annuleringsperiode niet”

“Slechte klantenservice, onbetrouwbare apps”

“Kosten na geannuleerde gratis proefperiode”

👍 1   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

patricia jordan - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice bestaat niet, weinig hulpvaardigheid
  • Betalingen worden onterecht afgehaald
  • Problemen met terugbetaling

Christine Payne - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Afschuwelijke klantenservice
  • Geen vervanging voor schade zonder dekking
  • Hoge extra kosten voor dekking
  • Gebrek aan transparantie in dekkingsmogelijkheden

Heidi SCHMIDT - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichterijbedrijf..

Conor Mcintyre - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verachtelijke organisatie die van klanten steelt

Fuxkoff - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • nul sterren geven als mogelijk
  • hayu laat me toe om tot 3 verschillende accounts op verschillende toestellen binnen mijn huis te gebruiken. Er was geen terugbetaling mogelijk toen ik dit ontdekte.
  • shows die constant als 'recent toegevoegd' worden vermeld, zijn dat zeker niet. Op mijn tv tonen mijn telefoonapp verschillende shows.
  • Hayu zal nooit terugbetalen, zelfs niet bij verkeerde aankopen of wanneer de service meerdere dagen niet beschikbaar was. Geen compensatie voor abonnees.
  • Alles wordt slecht beheerd, vooral gezien de prijs die ze vragen! $7 per maand voor slechts 1 nieuwe show per dag, en de Kardashians zijn niet eens inbegrepen. Voor die prijs kan je een hele PRIME TV-pakket kopen en bijna Foxtel voor slechts een paar dollars meer. Zijn ze dit echt waard.
  • KANAAL 75 'bravoTV' heeft nu alle shows van Hayu... ouder... maar ik zeg dat je je $7 beter bespaart.
  • Gelieve mij iemand te vertellen wie de ombudsman is of waar ik een formele klacht tegen Hayu kan indienen?

Colm Magrath - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Dubbel gefactureerd
  • Geen reden gegeven voor dubbele kosten
  • Problemen met terugbetalingen
  • Gebrek aan communicatie bij dubbele facturering

Dani elle - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Eert de annuleringsperiode niet

Allie Finnie - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice, onbetrouwbare apps

Sam Rumbel - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kosten na geannuleerde gratis proefperiode

Zoe - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet op fraudeproblemen
  • Geen restitutie voor aankopen door fraude

Hannah Godfrey - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • hayu is vol met bugs

Kel Mann - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kan geen geld terugkrijgen
  • Problemen met toegang tot account

Camilla Cavantier - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Elske reality & crime - DIREKTE fra usa.
  • Problemer med underteksterne. De er lidt bagefter/for hurtigere… det skifter lidt.

Pip Dargan - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Crashende app en constant inlogverzoeken
  • Abonnement na minder dan 3 weken geannuleerd
  • Goede inhoud
  • Geen interesse om problemen snel aan te pakken

Leane Mckinley - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters en ze negeren je tweets
  • Ik betaal al 2 jaar €5.99 voor een dienst die niet werkt
  • Er is niemand die me helpt om te annuleren
  • Ik wordt genegeerd wanneer ik om een terugbetaling vraag

Miss Marvin - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Dubbele betalingen worden in rekening gebracht en geen reactie op e-mails
  • Haperende app
  • Slechte klantenservice, geen restitutie van geld
  • Hayu vermijden tegen elke prijs

Emily - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit van de dienstverlening
  • veel foutmeldingen en problemen met de afspelen van content
  • geen hulpvaardig klantenserviceteam
  • onbruikbare dienst waarvoor betaald werd

Jasmine Nadhira - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Weigering van restitutie
  • Niet volgen van streamingactiviteit voor restituties
  • Besluit om niet langer gebruik te maken van de dienst

Kylie Zomer - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Absoluut nutteloos

Broni Davies - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechtste streamingdienst ooit

NickiR - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onbetrouwbare praktijken