Het Laatste Tafeltje

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Het Laatste Tafeltje komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Het Laatste Tafeltje gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Het Laatste Tafeltje heeft enkele nadelen, zoals slechts een korte periode van 10 dagen om te retourneren (-10%), gebrek aan respons op vragen over alternatieve oplossingen of terugbetaling (-15%), vertragingen bij de verwerking van beloofde terugbetalingen (-20%), en langdurig wachten op terugbetalingen na retour (-25%). Aan de positieve kant biedt het bedrijf wel de mogelijkheid om producten te retourneren en terugbetalingen te ontvangen. (40%)

“Slechts een 10-tal dagen bruikbaar geweest”

“Geen antwoord op vraag naar degelijke alternatieve oplossing of geld terug”

“Beloofde terugbetaling wordt niet op tijd verwerkt”

“Lang wachten op terugbetaling na retour”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jos De Cock - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechts een 10-tal dagen bruikbaar geweest
  • Toestel blokkeert steeds
  • Geen degelijk contact mogelijk
  • Geen antwoord op vraag naar degelijke alternatieve oplossing of geld terug

Krista - 9 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Beloofde terugbetaling wordt niet op tijd verwerkt
  • Lang wachten op terugbetaling na retour
  • Onhandige communicatie tussen Hln en Bizzbike