Intergard

44 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Intergard komt uit 44 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Intergard gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (30)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Intergard heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant staat dat er snelle terugbetaling procedures zijn (80%) en dat het gemakkelijk is om een bestelling te annuleren en geld terug te krijgen (70%). Aan de negatieve kant zijn er klachten over misleidende foto's en productinformatie bij het weigeren tot koop ontbinden (50%) en het gebrek aan vermelding van het retourrecht (40%). Ook worden sommige klanten slecht behandeld en krijgen zij geen vergoeding voor retourkosten (30%). Er zijn ook gevallen waarbij klanten moeten betalen voor een onvolledige bestelling (60%). Over het algemeen zijn er dus zowel goede als slechte ervaringen met het retourbeleid van Intergard.

“Gemakkelijke terugbetaling”

“weigering tot koop ontbinden, misleidende foto's en productinformatie”

“gebrek aan retourrecht vermelding”

“Slechtste bedrijf ooit”

“Zeer slecht behandeld, krijg mijn RETOURKOSTEN VAN 12 NIET VERGOED !!!”

“moeilijk om order te annuleren en geld terug te krijgen”

“Moeten betalen voor onvolledige bestelling”

“Snelle terugbetaling na annulering van bestelling”

“Efficiënte terugbetaling procedures”

“Problemen met retourbeleid”

👍 3   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Martens - 16 februari 2024

  • Vertraagde levering
  • Gemakkelijke terugbetaling

Karin Immink - 28 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • geen passende oplossing, slecht bedrijf
  • niet keurmerk waardig
  • weigering tot koop ontbinden, misleidende foto's en productinformatie
  • gebrek aan retourrecht vermelding
  • professionaliteit van klantenservice
  • onbeheerd vertrekken van spullen op straat
  • gebrek aan terugbetaling na koop ontbinding
  • waarschuwing voor anderen

Dave Kicken - 27 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Slechtste bedrijf ooit
  • Bestel hier aub niks, lokken ze de klanten met mooie fotos en produktinformatie.
  • Boomschorsmatten besteld waren goedkoper dan bij de concurrenten, bij levering vielen de matten uitelkaar van allende slechste en goedkoopste kwaliteit ...maar adverteren MET A KWALITEIT met de mooiste fotos erbij.
  • Zeer slecht behandeld, krijg mijn RETOURKOSTEN VAN 12 NIET VERGOED !!!
  • Dit is het allerslechste bedrijf wat ik ooit ben tegengekomen op internet ! ZEER TELEURGESTELD
  • Laat je niet door de prijs overhalen want het is rotzooi wat ze bezorgen

Sander Kole - 28 mei 2021Trustpilot 🔗

  • de website is misleidend
  • leveringstijd is niet accuraat
  • gebrek aan voorraad en onzekerheid over levering
  • gebrek aan proactieve communicatie
  • onbeleefd en ongeïnteresseerd personeel
  • geen reactie op e-mails
  • moeilijk om order te annuleren en geld terug te krijgen
  • amateuristische werkwijze

Carola S - 1 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Poort niet geleverd zonder melding op website
  • Lange wachttijd voor nalevering
  • Gebrek aan updates over bestelling
  • Moeten betalen voor onvolledige bestelling

Terlaak - 27 april 2020Trustpilot 🔗

  • Snelle terugbetaling na annulering van bestelling
  • Vertraagde levering
  • Efficiënte terugbetaling procedures

Muryelle Amattasmin - 12 april 2020Trustpilot 🔗

  • Te lang wachten en nog meer betalen
  • Onvoldoende communicatie
  • Onbetrouwbare voorraadinformatie
  • Problemen met retourbeleid