iPadspullekes

51 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor iPadspullekes komt uit 51 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor iPadspullekes gevonden hebben:

ErvaringenSite (24)
TrustPilot (27)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het returnbeleid van iPadspullekes heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat er soms gratis retour mogelijk is bij bestellingen via Bol.com, en in sommige gevallen wordt er snel gereageerd en een gratis nieuw product aangeboden bij snelle slijtage. Echter, er zijn ook veel klachten over hoge retourkosten, zelf moeten betalen voor retourzendingen, slechte respons na retourzendingen, en het niet volledig terugkrijgen van het aankoopbedrag. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van iPadspullekes niet ideaal, met een percentage van ontevreden klanten van rond de 60%.

“Zelf moeten betalen voor retourzending”

“defect product ontvangen”

“niet het volledige bedrag teruggekregen”

“verzendkosten betalen voor retour”

“Hoge kosten voor retourzending”

“Geen respons na retourzending”

“Toetsenbord kapot na 13 maanden”

“Slecht returnbeleid”

“iPad-hoes kapot na 3 maanden”

“Hoge retourkosten”

👍 2   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lise Laurent - 6 maanden geleden

  • Vreselijk ervaring met klantenservice
  • Onbereikbaarheid en gebrek aan reactie
  • Zelf moeten betalen voor retourzending

Vic - 8 maanden geleden

  • defect product ontvangen
  • niet het volledige bedrag teruggekregen
  • verzendkosten betalen voor retour
  • niet tevreden en bedrogen voelen

Dethier - 8 maanden geleden

  • Goede kwaliteit toetsenbord
  • Geen goede klantenservice na defect
  • Hoge kosten voor retourzending
  • Geen respons na retourzending

Samuel - 8 maanden geleden

  • Toetsenbord kapot na 13 maanden

elena - 9 maanden geleden

  • Product is defect
  • Geen reactie op e-mails
  • Slecht returnbeleid

Jana Delfosse - 9 maanden geleden

  • iPad-hoes kapot na 3 maanden

Aaron - 9 maanden geleden

  • Goede kwaliteit van producten
  • Hoge retourkosten
  • Vergelijking met andere platformen

E. Goethals - 10 maanden geleden

  • De pencil heeft mijn back cover bekrast
  • De kwaliteit is slecht in vergelijking met een goedkopere versie van Aliexpress
  • De retourtermijn is kort en je moet zelf de verzendkosten betalen
  • Geen reactie ontvangen op mijn klacht, dat vind ik erg onbeleefd

Frans - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Toetsenbord kapot en nooit meer gehoord
  • Klantenservice reageert niet op mails of telefoon
  • Geld kwijt

Alice - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice

Anne Mennen - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Toetsenbord binnen een jaar defect
  • Geen respons bij pogingen tot contact
  • Slechte kwaliteit in verhouding tot prijs
  • Niet klantvriendelijk bedrijf

Eric Theelen - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Product defect na garantieperiode
  • Geen respons op emails en telefonisch contact

Eddy de Vink - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gratis retour bij bestellen via Bol.com
  • Automatisch openen en sluiten met magneet werkte niet
  • Moet zelf retourkosten betalen
  • Gemakkelijk bestellen via eigen website van ipadspullekes

Niek - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie op mails

Marleen Arends - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kreeg een stukke muis toegestuurd
  • Niet het gehele bedrag retour gekregen
  • Portokosten zelf moeten betalen
  • Al 5 Euro betaald voor niets

Henry - 9 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gratis nieuwe hoes na snelle slijtage