Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Jaggs Alarm heeft zowel positieve als negatieve feedback ontvangen over hun communicatie. Aan de positieve kant, krijgen klanten regelmatig updates via e-mail en is de communicatie per mail snel en helder (60%). De eerlijke prijzen worden ook gewaardeerd (40%). Aan de negatieve kant, klanten klagen over het gebrek aan duidelijke antwoorden, onbeantwoorde telefoontjes en e-mails, en onbereikbaarheid via mobiel nummer (40%). Sommige klanten hebben zelfs ervaren dat de klantenservice onbereikbaar was en dat er problemen waren met leveringen en afhalingen (60%). Kortom, de communicatie van Jaggs Alarm heeft ruimte voor verbetering.