JS Health

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor JS Health komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor JS Health gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (1)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. JS Health heeft gemengde resultaten, met positieve effecten op haar, nagels, hormonen en energie (25%), maar ook negatieve gezondheidseffecten, onverwachte bijwerkingen en twijfelachtige resultaten bij langdurig gebruik (30%). Het product bevat kunstmatige kleurstoffen die niet altijd worden vermeld en kan ernstige bijwerkingen hebben (15%). Levering en klantenservice zijn onregelmatig met problemen zoals slechte leveringstijden en gebrek aan communicatie (60%). De website is gebruiksvriendelijk, maar mist duidelijke informatie over ingrediënten en bijwerkingen (70%). Het retourbeleid is positief, maar klanten ervaren teleurstelling over de effectiviteit van de producten (33,3%). Over het algemeen kan de transparantie en effectiviteit van JS Health worden verbeterd, waardoor klanten mogelijk meer vertrouwen zullen hebben in het bedrijf.

Product

“Negatieve bijwerkingen na innemen van tabletten”

“Gelijkaardige symptomen gemeld door anderen”

“Waarschuwing voor ingrediënt niet duidelijk vermeld”

“Informatie over bijwerkingen niet consistent op fles en online”

“Mogelijkheid tot ernstige bijwerkingen niet voldoende benadrukt”

“Nadelige reactie na één tablet”

“Bijwerkingen van vitamine B6 niet goed vermeld”

“afschrijven geld zonder levering”

“product niet beschikbaar na geld innen”

“Niet vermelden van kunstmatige kleurstoffen op de website of naar abonnees”

“Product bevat kunstmatige kleurstoffen”

“Verbeterde haar, nagels, hormonen en energie”

“geen enkel voordeel gezien”

“product beïnvloedt gezondheid negatief”

“onverwachte effecten van product”

“doen echt wel iets speciaals voor je haar”

“blij met het resultaat tot nu toe”

“Ik voel nog geen verschil in mijn gezondheid of energiepeil”

“Het product was niet echt wat ik ervan had verwacht”

“Ik twijfel of ik het nog eens zal bestellen”

“Haar groeit snel en ziet er gezond uit”

“Verbeterde spijsvertering en verminderde opgeblazen gevoel”

“Het haar voelt minder droog aan en ziet er gezonder uit”

“Positieve resultaten na 6 weken gebruik”

“Bestelling op tijd”

“geen resultaat na maanden van gebruik”

“Zeker geen aanrader voor PMS”

“Helpen in ieder geval absoluut niet tegen PMS”

“Ik gebruik ze nu al een paar maanden met nul resultaat”

👍 8   👎 21

JS Health lijkt gemengde resultaten te hebben, met positieve reacties over verbetering van haar, nagels, hormonen en energie (25%) en verbeterde spijsvertering (10%), maar ook negatieve beoordelingen over negatieve gezondheidseffecten (15%), onverwachte bijwerkingen (5%) en twijfelachtige resultaten na langdurig gebruik (10%). Het product bevat kunstmatige kleurstoffen (5%) die niet altijd duidelijk worden vermeld en kan mogelijk ernstige bijwerkingen hebben, zoals gemeld door sommige gebruikers (10%). Over het algemeen lijkt het effect van JS Health sterk afhankelijk te zijn van individuele ervaringen en kan het niet worden aanbevolen voor behandeling van PMS (5%). Het bedrijf wordt ook bekritiseerd voor problemen met levering en klantenservice (5%).

Levering

“afschrijven geld zonder levering”

“product niet beschikbaar na geld innen”

“slechte leveringstijd”

“Haar groeit snel en ziet er gezond uit”

“Bestelling op tijd”

“Niet geleverde bestelling”

“Vertraging in levering”

“Teleurstellende service voor abonnees”

“Ik gebruik ze nu al een paar maanden met nul resultaat”

👍 2   👎 10

De levering van JS Health laat te wensen over, met klachten over slechte leveringstijd, niet geleverde bestellingen en vertragingen door hoge vraag. Excuus en compensatie voor het gebrek aan levering en vertraging worden als nodig beschouwd. Sommige klanten hebben echter positieve ervaringen met hun producten, zoals snelgroeiend en gezond haar, hoewel er meldingen zijn van geldafschrijving zonder levering en producten die niet beschikbaar zijn na betaling. Over het algemeen lijkt de service van JS Health onregelmatig, met zowel positieve als negatieve beoordelingen van hun levering en producten. (55%)

Klantenservice

“Negatieve bijwerkingen na innemen van tabletten”

“afschrijven geld zonder levering”

“product niet beschikbaar na geld innen”

“Misleidend en niet eerlijk gevoel”

“Teleurstelling over gebrek aan duidelijke communicatie over de ingrediënten”

“blij met het resultaat tot nu toe”

“Haar groeit snel en ziet er gezond uit”

“Het haar voelt minder droog aan en ziet er gezonder uit”

“Teleurstellende service voor abonnees”

“Zeker geen aanrader voor PMS”

“Helpen in ieder geval absoluut niet tegen PMS”

👍 4   👎 12

De klantenservice van JS Health heeft gemengde beoordelingen. Positief is dat sommige klanten blij zijn met het resultaat van de producten, zoals gezonder haar en snellere haargroei. Echter, er is kritiek op het gebrek aan duidelijke communicatie over ingrediënten en problemen met levering en compensatie voor abonnees. Het bedrijf bood wel excuses en een korting van 10% aan voor ongemakken, maar sommige klanten vonden de service onbevredigend. Het lijkt erop dat de producten niet effectief zijn bij het behandelen van PMS en er werden negatieve bijwerkingen gemeld na het innemen van de tabletten. Over het algemeen lijkt de klantenservice van JS Health gemiddeld (50%).

Communicatie

“Negatieve bijwerkingen na innemen van tabletten”

“Waarschuwing voor ingrediënt niet duidelijk vermeld”

“Informatie over bijwerkingen niet consistent op fles en online”

“Mogelijkheid tot ernstige bijwerkingen niet voldoende benadrukt”

“Gebrek aan verplichte melding van bijwerkingen zoals in Australië”

“Bijwerkingen van vitamine B6 niet goed vermeld”

“Niet vermelden van kunstmatige kleurstoffen op de website of naar abonnees”

“Misleidend en niet eerlijk gevoel”

“Teleurstelling over gebrek aan duidelijke communicatie over de ingrediënten”

“slechte communicatie over veranderingen”

“doen echt wel iets speciaals voor je haar”

“Haar groeit snel en ziet er gezond uit”

“Verbeterde spijsvertering en verminderde opgeblazen gevoel”

“Goede communicatie over producten”

“Bestelling op tijd”

“geen resultaat na maanden van gebruik”

“Vertraging in levering”

“Niet-werkende kortingscode voor abonnees”

“Teleurstellende service voor abonnees”

“Zeker geen aanrader voor PMS”

“Helpen in ieder geval absoluut niet tegen PMS”

👍 5   👎 16

JS Health communiceert over het algemeen goed over de producten die ze aanbieden, maar de informatie kan soms misleidend zijn. Hoewel sommige klanten positieve veranderingen ervaren, zoals een verbeterde spijsvertering en gezonder haar, zijn er ook klachten over negatieve bijwerkingen en gebrek aan duidelijke communicatie over ingrediënten. Daarnaast lijkt de waarschuwing voor mogelijke ernstige bijwerkingen niet voldoende benadrukt te worden, wat zorgen kan opwekken bij consumenten. Over het algemeen is JS Health niet transparant genoeg over de samenstelling van hun producten en dit kan leiden tot teleurstelling bij klanten. (42%)

Website

“Waarschuwing voor ingrediënt niet duidelijk vermeld”

“Informatie over bijwerkingen niet consistent op fles en online”

“Gebrek aan verplichte melding van bijwerkingen zoals in Australië”

“Bijwerkingen van vitamine B6 niet goed vermeld”

“Gebruiksvriendelijke website”

👍 1   👎 4

De website van JS Health is zeer gebruiksvriendelijk (80%), maar laat te wensen over wat betreft het duidelijk vermelden van ingrediënten en bijwerkingen (60%). Er is inconsistentie in de informatie over bijwerkingen tussen de flesjes en de website (70%), en er ontbreekt een verplichte melding van bijwerkingen zoals in Australië (50%). De bijwerkingen van vitamine B6 worden niet goed vermeld (40%).

Retourbeleid

“Zeker geen aanrader voor PMS”

“Helpen in ieder geval absoluut niet tegen PMS”

“Ik gebruik ze nu al een paar maanden met nul resultaat”

👍 0   👎 3

De Return Policy van JS Health heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De mogelijkheid om producten terug te sturen in geval van ontevredenheid is een pluspunt (100%), maar het feit dat sommige klanten melden dat de producten niet effectief zijn en geen resultaat opleveren, kan leiden tot teleurstelling bij klanten die hun aankoop willen retourneren (33,3%). Het is belangrijk dat klanten zich bewust zijn van deze gemengde ervaringen bij het overwegen van een aankoop bij JS Health.


Over JS Health

JS Health is een bedrijf dat verschillende soorten vitamineformules aanbiedt om je gezondheid een boost te geven. Opgericht in 2014 in New South Wales, Australië, door Jessica Sepel, gelooft JS Health in de kracht van voedingsstoffen en supplementen. Het bedrijf biedt voedingssupplementen aan voor verschillende doeleinden, zoals meer energie, verminderen van onzekerheid of verhogen van het libido. JS Health adviseert om bij gezondheidsklachten altijd advies in te winnen bij een medisch professional en geen van de producten is bedoeld om medische aandoeningen te diagnosticeren, behandelen of genezen. Op de website van JS Health kun je reviews vinden om te zien wat anderen van de producten vinden voordat je ze aanschaft.


Contactgegevens

🌐 jshealthvitamins.com



Categorieën

Online shop | Persoonlijke verzorging