Keukenspeciaal

13 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Keukenspeciaal komt uit 13 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Keukenspeciaal gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Keukenspeciaal wordt over het algemeen als onbetrouwbaar ervaren door klanten, met meerdere klachten over het niet terugkrijgen van geld na retournering ( 100%) en lange wachttijden voor terugbetalingen (100%). Het gebrek aan communicatie en opvolging door het bedrijf wordt ook benadrukt door klanten, met meldingen van geen reactie op e-mails (100%). Hoewel er nog steeds geen product is geleverd, hebben klanten na 2 weken nog steeds geen geld teruggekregen (100%).

“Slechte ervaring, retour maar geld niet terug gehad”

“Geld niet terug gekregen”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Nog geen geld terug na diverse e-mails.”

“Betaald. Nog geen product geleverd. En geld nog na 2 weken niet terug ontvangen.”

👍 0   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Yentl van Gijzel - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte ervaring, retour maar geld niet terug gehad
  • Geld niet terug gekregen
  • Hoog retourkosten
  • Lang wachten op terugbetaling

Tobias bergen - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Nog geen geld terug na diverse e-mails.
  • Betaald. Nog geen product geleverd. En geld nog na 2 weken niet terug ontvangen.
  • Afrader! Slecht bedrijf.
  • Factuur 28672