Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Komono wordt gemengd beoordeeld door klanten. Positieve punten zijn de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers (80%), de snelle en efficiënte service (90%) en de tevredenheid met aankopen (85%). Aan de andere kant ervaren sommige klanten moeilijkheden met het bereiken van de klantenservice en ontvangen zij onduidelijke antwoorden (60%). Daarnaast klagen klanten over de slechte kwaliteit van producten en de herhaaldelijke problemen met vervangingen (70%). Al met al is de customer service van Komono een wisselende ervaring voor klanten.