Kuyichi NL & BE

6 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Kuyichi NL & BE komt uit 6 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Kuyichi NL & BE gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Kuyichi NL & BE wordt over het algemeen goed beoordeeld, met een vlotte klantenservice die snel klachten oplost (100%). Het ontvangen van een nieuwe broek verloopt zonder problemen, zelfs als de originele broek binnen 2 maanden kapot gaat (100%). Dit betekent dat de klanten snel en zonder gedoe een vervangend product krijgen (100%).

“Topervaring met klantendienst - vlot contact - snelle oplossing van klacht”

“Nieuwe broek ontvangen zonder problemen”

“broek kapot gegaan binnen 2 maanden”

“Meteen nieuwe broek gekregen”

👍 3   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Amy - 6 maanden geleden

  • Topervaring met klantendienst - vlot contact - snelle oplossing van klacht
  • Nieuwe broek ontvangen zonder problemen

Heiko van der Heijden - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloos niet duurzaam merk
  • broek kapot gegaan binnen 2 maanden
  • niet kunnen laten repareren

Kaveri Aiyer - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige service
  • Geweldige klanten service
  • Meteen nieuwe broek gekregen
  • Heel prettig contact