LingQ

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor LingQ komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor LingQ gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van LingQ heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Klanten klagen over een gebrek aan transparantie en moeite om restituties te ontvangen. Aan de positieve kant, biedt het beleid volgens sommige gebruikers een redelijke termijn voor retourzendingen en kan het gemakkelijk zijn om ongebruikte credits terug te krijgen. Klanten lijken verdeeld over de algehele effectiviteit van het retourbeleid van LingQ. (50%)

“Frauduleuze service”

👍 0   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kubilay Yazoğlu - 25 november 2022Trustpilot 🔗

  • Frauduleuze service