Loreto Gallo

94 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Loreto Gallo komt uit 94 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Loreto Gallo gevonden hebben:

ErvaringenSite (22)
TrustPilot (72)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Loreto Gallo wordt gekenmerkt door een snelle levering (80%) en een duidelijke website (70%). Echter, klanten hebben te maken gehad met problemen met de klantenservice (50%) en misleidende communicatie (60%). Sommige klanten hebben zelfs het gevoel dat er sprake kan zijn van mogelijke oplichting (40%). Over het algemeen lijkt de website gemengde beoordelingen te hebben en klanten worden aangemoedigd voorzichtig te zijn bij het plaatsen van bestellingen.

“nooit ontvangen na betaling”

“geen terugbetaling na contact via e-mail”

“vlotte bestelervaring en opvolging van levering”

“Snelle levering”

“Duidelijke website”

“Misleidende communicatie”

“webservice reageert niet”

“Probleem met klantenservice”

“Efficiënt en stipt”

“Website vermijden”

👍 9   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sander - 21 januari 2024

  • nooit ontvangen na betaling
  • geen terugbetaling na contact via e-mail
  • onaangename ervaring na tv reclame

De Vos - 2 november 2023

  • vlotte bestelervaring en opvolging van levering

Nunzio A. - 15 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Duidelijke website

Marina - 3 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Misleidende communicatie
  • Lange levertijd
  • Geen reactie op verzoeken
  • Onbetrouwbaar retourbeleid

Simona Mancini - 19 januari 2022Trustpilot 🔗

  • gebroken goederen reageren niet
  • gebroken goederen, verkeerde drank
  • webservice reageert niet
  • goederen niet zoals beschreven
  • kan geen geopende goederen retourneren
  • besparing geannuleerd door problemen met goederen

Patcomp - 12 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Probleem met klantenservice

donatella - 7 december 2021Trustpilot 🔗

  • Efficiënt en stipt
  • Apotheek correcte info en gratis product

Emanuela Montanari - 4 december 2021Trustpilot 🔗

  • Regulier geleverd
  • Product volledig anders dan besteld
  • NIET-BESTAANDE klantenservice
  • Website vermijden

Valeriano Maranò - 18 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • NIET-BESTAANDE after-sales service.
  • Oneindige wachttijden aan de telefoon zonder antwoord.
  • Ze hebben me twee keer het bedrag van de bestelling in rekening gebracht en nu weet ik niet hoe ik contact met hen kan opnemen.
  • Jammer want het was niet de eerste keer dat ik iets kocht.

Anna Russo - 4 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet afgeleverd
  • Inefficiënte telefonische ondersteuning
  • Verkeerd adres bij levering
  • Moeilijkheden bij online bestellen
  • Bestelling medicijnen niet passend bij behoeften

Annunziata - 24 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar en onbereikbaar

Tonio88 - 18 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Vervelende ongevraagde promoties
  • Behaald resultaat

Valentina - 13 december 2020Trustpilot 🔗

  • Geur van oplichting

Giovanna Sborselli - 4 december 2020Trustpilot 🔗

  • Persoonlijke ervaring met klantenservice

Silvia Martucci - 5 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Gedeeltelijke bestelling ontvangen
  • Geen terugbetaling
  • FFP2-maskers die eigenlijk FFP1 zijn, althans ik hoop het
  • Ondanks vele klachten wordt de website nog steeds niet gesloten
  • Ik heb naar Striscia La Notizia geschreven
  • Het vervolg van het verhaal....... tot ziens op Canale 5

Kat - 26 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Gedeeltelijk verwerkte bestelling
  • Vertraagde verzending
  • Geen restitutie van het vooraf betaalde bedrag voor niet-geleverde artikelen
  • Geen reactie van het bedrijf op herinneringsmails
  • Geen reactie op pogingen tot telefonisch contact
  • Klanten lokken met artikelen die ze niet echt op voorraad hebben of waarvan ze de beschikbaarheid niet kunnen controleren
  • Ontvangen vooraf geld voor dergelijke artikelen
  • Terugbetaling na een maand (het verschil) na veel aandringen en negatieve feedback van klanten
  • Nooit zo'n schandalige ervaring gehad in jaren van online winkelen...
  • We hebben het niet over het kopen van designer autostoelhoezen maar over MEDICINE en PBM ter bescherming van de gezondheid van mensen!!

Robi - 24 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Ze zouden zich moeten schamen

Manuela - 20 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Ik heb nog steeds geen communicatie ontvangen over de verzending
  • Betaald bedrag hoger dan op de site weergegeven
  • Veel producten zijn in hoeveelheid veranderd
  • Geen reactie op verzonden verzoeken
  • Mogelijke oplichting