Made-in-China

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Made-in-China komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Made-in-China gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Made-in-China heeft een gemiddelde klantenservice, met enkele positieve aspecten zoals snelle levering, behulpzaam personeel en eerlijke prijzen (60%), maar ook negatieve aspecten zoals onbegrijpelijke vertegenwoordigers, gebrek aan duidelijke antwoorden en slechte klachtenbehandeling (40%). Klanten kunnen moeite hebben met communicatie en het verkrijgen van reacties op hun klachten en vragen.

“De inspanningen om goederen bij de geadresseerde te krijgen”

“Geen reactie op contactpogingen”

“Uitstekende klantenservice”

“geen enkele reactie op klachtenformulier”

“Gebrek aan klantenservice en communicatie”

“Klachtenbehandeling op Made in China-website”

“Veilige bestelling, Snelle levering, Behulpzame klantendienst, Eerlijke prijzen”

“waardeloze klantenservice”

“onbegrijpelijke vertegenwoordiger”

“geen duidelijke antwoorden”

👍 3   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jan Gabriels - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • De inspanningen om goederen bij de geadresseerde te krijgen

Sylvana Roterman - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen reactie op contactpogingen

Romane - 4 april 2024

  • Uitstekende klantenservice
  • Snelle en bereikbare levering
  • Betrouwbare verkopers selecteren

Giulia Heymans - 14 maart 2024

  • geen enkele reactie op klachtenformulier

clémence - 29 februari 2024

  • Goedkope elektronica kopen
  • Gebrek aan klantenservice en communicatie
  • Beperkte return policy
  • Klachtenbehandeling op Made in China-website

A. Renard - 29 januari 2024

  • Veilige bestelling, Snelle levering, Behulpzame klantendienst, Eerlijke prijzen

De Winter - 14 januari 2024

  • goedkope electronica
  • waardeloze klantenservice
  • onbegrijpelijke vertegenwoordiger
  • geen duidelijke antwoorden

Mila - 23 november 2023

  • Onbeleefde klantenservice
  • Niet serieus genomen worden
  • Teleurstellende ervaring