Made-in-China

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Made-in-China komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Made-in-China gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Made-in-China heeft een gemiddelde klantenservice, met enkele positieve aspecten zoals snelle levering, behulpzaam personeel en eerlijke prijzen (60%), maar ook negatieve aspecten zoals onbegrijpelijke vertegenwoordigers, gebrek aan duidelijke antwoorden en slechte klachtenbehandeling (40%). Klanten kunnen moeite hebben met communicatie en het verkrijgen van reacties op hun klachten en vragen.

“De inspanningen om goederen bij de geadresseerde te krijgen”

“Geen reactie op contactpogingen”

“Uitstekende klantenservice”

“geen enkele reactie op klachtenformulier”

“Gebrek aan klantenservice en communicatie”

“Klachtenbehandeling op Made in China-website”

“Veilige bestelling, Snelle levering, Behulpzame klantendienst, Eerlijke prijzen”

“waardeloze klantenservice”

“onbegrijpelijke vertegenwoordiger”

“geen duidelijke antwoorden”

👍 3   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jan Gabriels - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De inspanningen om goederen bij de geadresseerde te krijgen

Sylvana Roterman - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie op contactpogingen

Romane - 4 maanden geleden

  • Uitstekende klantenservice
  • Snelle en bereikbare levering
  • Betrouwbare verkopers selecteren

Giulia Heymans - 5 maanden geleden

  • geen enkele reactie op klachtenformulier

clémence - 5 maanden geleden

  • Goedkope elektronica kopen
  • Gebrek aan klantenservice en communicatie
  • Beperkte return policy
  • Klachtenbehandeling op Made in China-website

A. Renard - 6 maanden geleden

  • Veilige bestelling, Snelle levering, Behulpzame klantendienst, Eerlijke prijzen

De Winter - 7 maanden geleden

  • goedkope electronica
  • waardeloze klantenservice
  • onbegrijpelijke vertegenwoordiger
  • geen duidelijke antwoorden

Mila - 9 maanden geleden

  • Onbeleefde klantenservice
  • Niet serieus genomen worden
  • Teleurstellende ervaring