Mailbird

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Mailbird komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Mailbird gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Mailbird's website scoort goed op gebruiksvriendelijkheid en snelle klantenservice, met een hoge waardering voor hun implementatie van WhatsApp. Echter, sommige gebruikers hebben problemen gemeld na het upgraden naar versie 3, zoals niet-geaccepteerde licentiecodes en achteruitgang in prestaties. Over het algemeen lijkt Mailbird een goede keuze te zijn voor e-mailbeheer, maar potentiële gebruikers moeten wellicht voorzichtig zijn met upgraden naar de nieuwste versie. (70%)

“Gebruiksvriendelijke interface”

“Snelle reactie op vragen”

“Versie 3 is een sterke achteruitgang”

“Veel problemen na upgrade naar versie 3”

“Gebruiksvriendelijk”

“Mijn sleutel wordt niet meer geaccepteerd in Mailbird 3.”

“Werkt geweldig na enige hulp van klantenservice”

“Nu geweldig en zelfs WhatsApp geïmplementeerd”

“Geweldig programma!”

👍 6   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Delvaux - 27 maart 2024

  • Gebruiksvriendelijke interface
  • Goede klantenservice
  • Snel opgelost probleem

B. Mahieu - 29 februari 2024

  • Snelle reactie op vragen

Erik Hofman - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Versie 3 is een sterke achteruitgang
  • Veel problemen na upgrade naar versie 3

M. Lauwers - 6 december 2023

  • Goed aan dagelijkse e-mailbehoeften
  • Gebruiksvriendelijk
  • Filteropties zijn redelijk basis

ray corbeau - 13 november 2023Trustpilot 🔗

  • Mijn sleutel wordt niet meer geaccepteerd in Mailbird 3.
  • Al dagen geen reactie op mijn ticket.
  • Onbevredigend antwoord van de helpdesk.
  • Hoge kosten om het probleem op te lossen.

Ernst - 25 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Werkt geweldig na enige hulp van klantenservice
  • Geen resultaat na 2 e-mails van klantenservice
  • Upgrade naar Business account nodig voor Exchange server
  • Nu geweldig en zelfs WhatsApp geïmplementeerd

Jan Lagendijk - 12 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Geweldig programma!