Marantz Netherlands

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Marantz Netherlands komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Marantz Netherlands gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Marantz Nederland heeft sterke punten, zoals gratis reparatie binnen een week (100%) en vriendelijk en behulpzaam personeel bij garantieclaims (100%). Echter, er is geen optie voor terugbetaling (0%) en sommige klanten ervaren slechte service (50%) en onredelijke wachttijden (50%). Bovendien is de internetradio-service niet langer gratis (0%). Over het algemeen biedt de retourbeleid van Marantz Nederland gemengde ervaringen voor klanten.

“Gratis reparatie binnen een week”

“Vriendelijk en behulpzaam bij garantieclaim”

“Internetradio-service is niet langer gratis”

“Geen terugbetaling”

“Slechte service”

“Modellen zonder defecten zijn prima”

“Gebrek aan terugbetalingsmogelijkheden”

👍 2   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

florian - 5 maanden geleden

  • Geweldige klantenservice
  • Gratis reparatie binnen een week
  • Vriendelijk en behulpzaam bij garantieclaim

E. Cornelis - 6 maanden geleden

  • Alle functies zijn niet inbegrepen zonder extra kosten
  • Internetradio-service is niet langer gratis
  • Fabrikant moet alternatieve oplossing overwegen

I. Celik - 9 maanden geleden

  • Onjuiste beschikbaarheid
  • Geen oplossing
  • Geen terugbetaling

thomas - 9 maanden geleden

  • Slechte service

Ralf Kaersten - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte ondersteuning
  • Gecensureerde beoordelingen
  • Defecten in Marantz-producten
  • Modellen zonder defecten zijn prima

Mr - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Beperkte beschikbaarheid
  • Misleidende informatie
  • Gebrek aan terugbetalingsmogelijkheden
  • Hogere prijzen