Meijers

11 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Meijers komt uit 11 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Meijers gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Meijers laat te wensen over, met problemen die al vier jaar aanhouden en vertraagde reacties bij het oplossen ervan. Gemiste bussen door fouten bij het afrekenen en excuses voor klachten die niet echt opgelost worden. De rommelige winkel en de lange rijen met ongeïnteresseerd personeel maken de situatie niet beter. (60%)

“Rommelige winkel en moeilijk te vinden.”

“Lange rijen en ongeïnteresseerd personeel.”

“Zelfscansystemen geven al vier jaar problemen”

“Vertraagde reacties en fouten bij oplossen van problemen”

“Gemiste bussen door vertragingen bij afrekenen”

“Klachten leiden tot excuses maar problemen blijven bestaan”

“Lousy self-checkout systems”

“Constantly red and green lights”

“Glitches in old and new systems”

“Rejection of new bills by machines”

👍 0   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ilias Segers - 4 januari 2024

  • Rommelige winkel en moeilijk te vinden.
  • Lange rijen en ongeïnteresseerd personeel.
  • Oké prijzen, maar gebrek aan service.
  • Op tijd geleverd, maar niet alle spullen in goede staat.

Y. Adam - 29 november 2023

  • Zelfscansystemen geven al vier jaar problemen
  • Vertraagde reacties en fouten bij oplossen van problemen
  • Gemiste bussen door vertragingen bij afrekenen
  • Klachten leiden tot excuses maar problemen blijven bestaan
  • Mogelijke ontevredenheid bij medewerkers van Meijer
  • Verminderde aankopen bij Meijer in Ft. Gratiot
  • Onterecht moeten bijbetalen bij inleveren van muntgeld

Jeff Cornish - 28 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Lousy self-checkout systems
  • Constantly red and green lights
  • Glitches in old and new systems
  • Rejection of new bills by machines
  • Delays caused by attendants
  • Missed buses due to long checkout times
  • Ineffective response to complaints
  • Employees disliking the checkout experience
  • Error in accepting change