Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Minder wordt over het algemeen positief beoordeeld door klanten. De klantenservice wordt als behulpzaam en vriendelijk ervaren, met een hoge tevredenheid van 95%. Er is ook lof voor de snelle reacties op vragen, met een tevredenheid van 90%. Klanten vinden het makkelijk om energieleveranciers te vergelijken via Minder, met een tevredenheid van 85%. Een aanbeveling aan andere ondernemers wordt gegeven door 80% van de gebruikers. Echter, sommige klanten vinden de communicatie niet altijd even duidelijk, wat resulteert in een tevredenheid van 70%. Over het algemeen is de communicatie van Minder efficiënt en nuttig voor ondernemers.