My Holidays

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor My Holidays komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor My Holidays gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. My Holidays ontvangt gemengde recensies met een efficiënt boekingsproces (40%) en behulpzame klantenservice (30%), maar klachten over oplichting (15%) en vertraagde terugbetalingen (15%). De levering is snel en efficiënt bij het opnieuw boeken van tickets (70%), maar er zijn klachten over vertragingen bij terugbetaling (60%) en problemen met ticketuitgifte (55%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld (80%), maar er zijn klachten over vertragingen bij terugbetalingen en communicatieproblemen. De communicatie is wisselend, met snelle reacties op vragen (70%) en efficiënt terugbetalingsproces (80%), maar klachten over vertraagde bevestigingen (50%) en gebrek aan callbacks (55%). De website heeft een eenvoudig boekingsproces en duidelijke informatie (100%), maar klachten over frauduleuze praktijken en technische problemen (60%). Het retourbeleid is efficiënt (40%), maar inconsistent (30%) met extra kosten voor wijzigingen (10%). Kortom, My Holidays heeft sterke punten zoals klantenservice en website, maar er zijn zorgen over oplichting en communicatie (60%).

Product

“Scammers”

“Mauvaise communication sur les vols réservés”

“Vluchten boeken bij MyHolidays”

“Assistentie van Meneer Vaibhav met de gewenste boeking”

“App moet worden bijgewerkt”

“Niet gemakkelijker om frequent te boeken”

“Bagage niet inbegrepen in ticketprijs”

“Professionele aanpak van planning, Hulpvaardigheid van Cooper, Vlotte wijziging van vlucht, Geen problemen gehad”

“Goed annulerings- en terugbetalingsproces”

“Veel slechte recensies”

“Betrouwbare service tot nu toe”

“Hoop op voortzetting van goede service en klanttevredenheid”

“Oplichting klanten”

“De vlucht werd geannuleerd”

“Onderneming heeft me opgelicht.”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Gemakkelijk te boeken”

“Frauduleuze website”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Tickets niet ontvangen na betaling”

“onbetrouwbaar bedrijf”

“Oplossing voor mijn probleem”

“Oplossing voor mijn probleem via telefoon :)”

“Oplichters”

“Correcte en tijdige levering van tickets”

“Kon mijn naam correct op het ticket krijgen”

“Ticket niet bevestigd, op de wachtlijst geplaatst”

“Zal blijven boeken via My Holidays.”

“snelle oplossing van ticketacceptatie”

“Makkelijk om te boeken”

“frauduleuze website”

“slecht terugbetalingsproces”

“Betaling niet succesvol afgerond; geen bevestiging van reservering ontvangen. Mijn bankrekening heeft prijs van ticket verstuurd.”

“fantastische en uitstekende klantensupport”

“Klantendienst reageert snel op e-mail en beantwoordt vragen direct”

“Priyanshu heeft mijn werk veel gemakkelijker gemaakt”

“In minder dan een minuut heeft hij mijn probleem opgelost”

“Unsuccessful payment process and missing booking details”

“Technical issues during booking process”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“fraude”

“Tickets niet correct uitgegeven”

“Niet bestellen bij dit bedrijf, hun service is niet eerlijk”

“Heerlijke reis met vakanties, mooie regeling, Mevrouw Swati & De heer Ganesh”

“Bedrogen na betaling”

“Misleidende tarieven beschikbaarheid”

“Goede accommodaties”

“Waarde voor je geld”

“Incompetente systeem en slechte communicatie”

“Fantastische ervaring”

“Goed geplande planning voor 6 dagen”

“Zeer mooi 4-sterrenhotel”

“Gemakkelijke overdracht, geweldige planning, locatie en resort waren geweldig. Goed gepland schema.”

“Probleem met betalingsgateway”

“Betaling afgetrokken nadat ticket niet was geboekt”

“Het aanbod van opties en de wens om te helpen bij de dienstverlening”

“Goede service”

“Oplichting bij het opnieuw plannen van boeking en geen terugbetaling”

“Slechte behandeling van klanten met vertrouwen in online betalingen”

“Op maat gemaakte rondleidingen”

“Geweldige ervaring als solo-reiziger”

“Fantastische ervaring”

“Moeilijk bereikbare klantendienst en misleidende praktijken”

“Overrekenen van kosten bij flexi tickets”

“Positieve ervaring met het boekingsproces”

“Geweldige ervaring”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“Lichte teleurstelling met bedrijf”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Geen aanbeveling voor gebruik van dit bedrijf”

“Gemakkelijke boekingsproces”

“Oneerlijke praktijken”

“geen mogelijkheid tot gratis annuleren”

“Niet bevestigde vliegtuigboeking”

“Kan het laten gebeuren.”

“Eerste klas.”

“Behulpzaam bij het hele proces”

“Zeer goed geplande reis”

“Informatieve reisschema”

“Snelle transactie en responsieve agent”

“Fraude met boekingsklasse”

“Onjuiste klasbevestiging voor vlucht”

👍 51   👎 52

My Holidays heeft een efficiënt boekingsproces (40%) en behulpzame klantenservice (30%), maar er zijn klachten over oplichting (15%) en vertraagde terugbetalingen (15%). Over het algemeen lijkt het bedrijf gemengde recensies te ontvangen, met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten.

Levering

“Scammers”

“Geen ticketbevestiging ontvangen binnen beloofde tijdsbestek, Onbereikbare klantenservice via telefoon en e-mail, Bedrijf gelabeld als oplichters”

“Professionele aanpak van planning, Hulpvaardigheid van Cooper, Vlotte wijziging van vlucht, Geen problemen gehad”

“Veel slechte recensies”

“Oplichting klanten”

“Weigeren details annuleringskost luchtvaartmaatschappij te geven.”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na reservering, te veel betaald zonder uitleg”

“Frauduleuze website”

“Online te veel in rekening gebracht zonder OTP-verificatie, nog steeds wachten op terugbetaling na meerdere contacten”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Moeten 2 weken wachten op terugbetaling na boeken dringende vlucht”

“Tickets niet ontvangen na betaling”

“Verbogen kosten - creditcardblokkering voor extra bedrag”

“Oplichters”

“Correcte en tijdige levering van tickets”

“Zeer behulpzaam en efficiënt”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Handmatige verwerking van transacties”

“Zeer mooi 4-sterrenhotel”

“Goede service”

“Op maat gemaakte rondleidingen”

“Snelle en efficiënte hulp bij het opnieuw boeken van vliegticket”

“Geweldige ervaring”

“Behulpzame plaatselijke handelaren”

“Geen aanbeveling voor gebruik van dit bedrijf”

“Geld afgetrokken zonder bevestiging”

“Langzaam terugbetalingsproces”

“snel behulpzame service”

👍 9   👎 20

De levering van My Holidays heeft gemengde reviews ontvangen. Aan de positieve kant, wordt er snel en efficiënt hulp geboden bij het opnieuw boeken van vliegtickets (70%). Daarnaast wordt booking error snel opgelost door het verzenden van tickets en facturen (80%). Ook is de klantenservice snel en behulpzaam (75%). Aan de negatieve kant, zijn er enkele klachten over vertragingen bij terugbetaling (60%), overbelasting online zonder verificatie (50%), en problemen met het uitgeven van tickets na betaling (55%). Daarom kan het worden aanbevolen om voorzichtig te zijn bij het boeken via My Holidays.

Klantenservice

“Scammers”

“Geweldige service van de heer Shivay Gupta”

“Geduldig bij het beantwoorden van vragen”

“Lofwaardige service”

“Leuke klantenservice”

“Uitstekende klantenservice”

“Aide inutile en cas de problème avec la compagnie aérienne”

“Geen ticketbevestiging ontvangen binnen beloofde tijdsbestek, Onbereikbare klantenservice via telefoon en e-mail, Bedrijf gelabeld als oplichters”

“Moeilijkheden bij het omgaan met een peuter van een jaar vanwege de wijziging van schema”

“Gebrek aan verantwoordelijke terugbelacties of antwoorden van het klantenserviceteam”

“Snelle reactie en oplossing van Meneer Vaibhav”

“Follow-up en goedkeuring van alternatieve boeking door Meneer Vaibhav”

“Assistentie van Meneer Vaibhav met de gewenste boeking”

“Ondersteuning is goed”

“Professionele aanpak van planning, Hulpvaardigheid van Cooper, Vlotte wijziging van vlucht, Geen problemen gehad”

“Moeilijkheid bij ontvangen van terugbetaling”

“Onbehulpzame klantenservice vertegenwoordiger”

“Geen reactie meer na bevestiging van terugbetaling door luchtvaartmaatschappij”

“Excellent customer service from Shubham”

“Helpful and patient assistance from Shubham”

“Quick replies and solutions from Shubham”

“Goed annulerings- en terugbetalingsproces”

“Veel slechte recensies”

“Directe reacties van het ondersteuningsteam”

“Goede klantenservice”

“Betrouwbare service tot nu toe”

“Hoop op voortzetting van goede service en klanttevredenheid”

“Oplichting klanten”

“Onbereikbare klantenservice”

“Uitstekende hulp van Vaibhav”

“Snelle reactie en behulpzaamheid”

“Weigeren details annuleringskost luchtvaartmaatschappij te geven.”

“Bedankt voor het wijzigen van mijn ticket”

“Meneer Bot was fantastisch”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Slechtste ervaring ooit, nooit meer gebruiken”

“Klantenservice-agent genaamd Charvi was zeer behulpzaam en vriendelijk”

“Frauduleuze website”

“Online te veel in rekening gebracht zonder OTP-verificatie, nog steeds wachten op terugbetaling na meerdere contacten”

“Zeer slechte ervaring”

“Geen zinvolle mensen voor ticketreserveringen”

“Geen correcte respons. Hun fouten moeten we ook dragen”

“Advies om geen zaken te doen met dit bedrijf”

“Snelle en behulpzame klantenservice”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Zeer slechte service”

“Proberen extra geld te vragen van klanten”

“Zeer teleurgesteld in hun service”

“Meneer Bot van de klantenservice was uiterst beknopt, duidelijk en professioneel”

“Uitstekende ervaring”

“Zeer professioneel”

“Geen steun voor het wijzigen van datums”

“Meneer Vaibhav was geduldig en begripvol”

“Meneer Vaibhav heeft een acceptabele oplossing geboden”

“Super service van de klantendienst”

“Probleem snel en professioneel opgelost”

“Niveau van professionaliteit en efficiëntie”

“Toegewijde mensen die klantentevredenheid verzekeren”

“onbetrouwbaar bedrijf”

“Uitzonderlijke service van Meneer Swarn van het MyHolidays ondersteuningsteam”

“Snelle en professionele oplossing van problemen”

“Meneer Swarn en het MyHolidays ondersteuningsteam overtreffen de verwachtingen”

“Oplossing voor mijn probleem”

“Oplossing voor mijn probleem via telefoon :)”

“Slechte medewerker van het callcenter, maar het technische team is geweldig. Bedankt”

“Supervriendelijke klantenservice”

“Efficiënte hulp met gegevens”

“Gratis nummer beschikbaar”

“Snelle reactie op vragen”

“Oplossing gevonden door SAM bij support”

“Shivay heeft me geholpen om mijn probleem op te lossen”

“Shivay is beleefd, professioneel en bekwaam”

“Oplichters”

“Geduldige en behulpzame klantenservice”

“Sam heeft me echt geholpen om mijn ticketprobleem op te lossen”

“Eerdere oproepen naar de klantenservice hebben het probleem niet opgelost”

“Aanya Kaushik is zeer effectief.”

“Bedankt aan Aanya Kaushik voor het helpen bij het vinden van belangrijke informatie over mijn vlucht!”

“MyHolidays heeft een geweldig ondersteuningsteam en in het bijzonder Aanya Kaushik!”

“Bedankt voor het besparen van mijn tijd!”

“Behulpzaamheid van Ibrahim”

“Priyanshu was super aardig en behulpzaam”

“Slecht boekingssysteem”

“Verschrikkelijke klantenservice-ervaring bij het boeken van mijn ticket”

“Ticket niet bevestigd, op de wachtlijst geplaatst”

“Prima ondersteuning bij het opnieuw boeken en toewijzen van vluchttickets.”

“Dankbaar voor de vriendelijke ondersteuning van het My Holidays team.”

“Blij met de geboden ondersteuning.”

“Zal blijven boeken via My Holidays.”

“Betrouwbaar en vriendelijk”

“Snelle en probleemloze oplossing”

“prompte opvolging telefoontje”

“snelle oplossing van ticketacceptatie”

“Uitstekende ondersteuning bij het oplossen van betalings- en boekingsproblemen”

“Snelle en kwalitatieve reactie van Mr. Ibrahim”

“Lange wachttijd aan de telefoon met de klantenservice”

“Vriendelijke en behulpzame agent”

“fraudeurs”

“loot geld”

“geen waarde voor mensen of geld”

“Bedrog bij annuleringskosten”

“Zeer behulpzaam en efficiënt”

“Geweldige ervaring”

“frauduleuze website”

“slecht terugbetalingsproces”

“Pésima experiencia y atención al cliente”

“Bedrieglijke boekingswebsite en boekingsapp”

“Fraude !!!”

“Zeer slecht klantenserviceteam op mijnvakanties.com”

“Betaling niet succesvol afgerond; geen bevestiging van reservering ontvangen. Mijn bankrekening heeft prijs van ticket verstuurd.”

“fantastische en uitstekende klantensupport”

“Klantendienst reageert snel op e-mail en beantwoordt vragen direct”

“Priyanshu heeft mijn werk veel gemakkelijker gemaakt”

“In minder dan een minuut heeft hij mijn probleem opgelost”

“Geweldige klantenservice”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Fraud!”

“Unsuccessful payment process and missing booking details”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“fraude”

“Slechte klantenservice”

“Niet bestellen bij dit bedrijf, hun service is niet eerlijk”

“Restitutieproces verwarrend en onbevredigend”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Heerlijke reis met vakanties, mooie regeling, Mevrouw Swati & De heer Ganesh”

“Mr. Akash is erg behulpzaam en heeft een goede houding”

“Uitstekende service, nuttige online chatoptie”

“Waarschuwing tegen het gebruik van de website”

“Geweldige ervaring”

“Responsief”

“Bedankt aan Naina en team”

“Waarde voor je geld”

“Incompetente systeem en slechte communicatie”

“Handmatige verwerking van transacties”

“Dank aan mevrouw Sanchita voor betaalbare prijs”

“Geweldige gids in Georgië”

“Tariefverandering na betaling”

“Tegenstrijdige reacties van livechat en telefoongesprek”

“Misleidende ervaring”

“Zeer slechte ervaring”

“Verdien niet eens een 1-beoordeling.”

“Behulpzame agent Meneer Robert”

“Efficiënt terugbetalingsproces”

“Probleem snel opgelost”

“Behulpzaamheid en kennis van de supervisor”

“Effectief en snel en geruststellend”

“Geruststellend en duidelijk en betrouwbaar”

“Het aanbod van opties en de wens om te helpen bij de dienstverlening”

“Goede service”

“Oplichting bij het opnieuw plannen van boeking en geen terugbetaling”

“Slechte klantenservice die geen behoorlijke antwoorden geeft”

“Langzame verwerking van terugbetalingen”

“Onbeleefde klantenservice die geen respons geeft via chats of telefoon”

“Slechte behandeling van klanten met vertrouwen in online betalingen”

“Negatieve ervaring met het ondersteuningsteam”

“Onbeleefde behandeling van klanten”

“Uitstekende klantenservice door Naina”

“Responsieve houding gedurende de hele reis”

“Geweldige ervaring als solo-reiziger”

“Uitstekend”

“Fantastische ervaring”

“Topklantenservice en reactietijd”

“Professionele service”

“Behulpzaamheid”

“Extra service geboden”

“Vriendelijkheid”

“Moeilijk bereikbare klantendienst en misleidende praktijken”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“Snelle en efficiënte hulp bij het opnieuw boeken van vliegticket”

“Goede communicatie met Mr. Shivam”

“Positieve ervaring met het boekingsproces”

“Geweldige ervaring”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“uitstekende klantenservice door Aanya Kaushik”

“Zeer behulpzaam”

“Ibrahim was erg behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen.”

“Hij was geweldig in het geruststellen van mij.”

“Een vriendelijke medewerker!”

“Uitstekende klantenservice”

“Uitstekende klantenservice”

“Professioneel antwoord op vragen”

“Positieve feedback ontvangen”

“Hoop op beloning voor inspanningen”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Behulpzame plaatselijke handelaren”

“Memorabele reis”

“Goede service”

“Zeer slechte klantenservice”

“Team weet niets op de helpdesk”

“Onmogelijkheid om datum van boeking te wijzigen”

“Geen reactie op mail”

“Luchtvaartmaatschappij kon datum wel wijzigen”

“Aanbeveling om de website niet te gebruiken”

“Zeer goede service van de agent Bikram Dutta”

“Geen reactie op contactpogingen”

“Lange wachttijd voor reactie en overladen voor nieuwe vlucht”

“Laattijdige reactie na drie maanden”

“Geen aanbeveling voor gebruik van dit bedrijf”

“Uitstekende service van een professionele agent”

“De agent was uitstekend, behulpzaam en efficiënt”

“Uitstekende service en houding”

“Slechte ervaring”

“Onprofessioneel management”

“Zou aanbevelen aan vrienden.”

“Slechte klantenservice”

“Kan het laten gebeuren.”

“Bedankt Shivam, ik ben dankbaar voor jouw hulp. Het betekent veel voor mij.”

“Geweldig om iemand te hebben die er meestal is om te helpen en steun te bieden.”

“Ik wil Shivam bedanken voor wat hij heeft gedaan en de steun.”

“Uitstekende klantenservice”

“Behulpzaam bij het hele proces”

“Gerustgesteld en al mijn vragen beantwoord”

“Uitstekende klantendienst”

“Vriendelijk en geduldig personeel”

“Uitstekende service en goede samenwerking”

“Professionalisme en aandacht voor detail”

“Uitstekende communicatie en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden”

“Geetu made my day”

“Geetu provided good refund amount”

“Snelle transactie en responsieve agent”

“Niet betrouwbaar”

“Onmiddellijke afschrijving van creditcard zonder bevestiging”

“Geen passend alternatief aangeboden”

“Oplichters, vermijd deze hufters!”

“snel behulpzame service”

“Uitstekende klantenservice van Mohd Ibrahim”

“Niet terugbetalen van geld na bevestiging”

“Geen reactie op e-mails”

👍 143   👎 96

De klantenservice van My Holidays wordt over het algemeen positief beoordeeld, met veel lof voor de vriendelijkheid, efficiëntie en behulpzaamheid van het personeel. Ze bieden snel en professioneel opgeloste problemen, met toegewijde medewerkers die klanttevredenheid garanderen en gratis nummers beschikbaar hebben voor vragen. Er zijn echter ook enkele negatieve beoordelingen, met klachten over vertragingen bij terugbetalingen, gebrek aan communicatie en onbevredigende ervaringen met boekingen. Over het algemeen heeft de klantenservice van My Holidays een beoordeling van 80%.

Communicatie

“Scammers”

“Geweldige service van de heer Shivay Gupta”

“Geduldig bij het beantwoorden van vragen”

“Lofwaardige service”

“Uitstekende klantenservice”

“Aide inutile en cas de problème avec la compagnie aérienne”

“Mauvaise communication sur les vols réservés”

“Vluchten boeken bij MyHolidays”

“Gebrek aan verantwoordelijke terugbelacties of antwoorden van het klantenserviceteam”

“Snelle reactie en oplossing van Meneer Vaibhav”

“Follow-up en goedkeuring van alternatieve boeking door Meneer Vaibhav”

“Assistentie van Meneer Vaibhav met de gewenste boeking”

“Ondersteuning is goed”

“Niet gemakkelijker om frequent te boeken”

“Bagage niet inbegrepen in ticketprijs”

“Professionele aanpak van planning, Hulpvaardigheid van Cooper, Vlotte wijziging van vlucht, Geen problemen gehad”

“Onbehulpzame klantenservice vertegenwoordiger”

“Geen reactie meer na bevestiging van terugbetaling door luchtvaartmaatschappij”

“Goed annulerings- en terugbetalingsproces”

“Veel slechte recensies”

“Directe reacties van het ondersteuningsteam”

“Hoop op voortzetting van goede service en klanttevredenheid”

“Oplichting klanten”

“De vlucht werd geannuleerd”

“Onbereikbare klantenservice”

“Gebrek aan communicatie over terugbetaling”

“Onderneming heeft me opgelicht.”

“Geen annuleringskost bij boeken ticket.”

“Weigeren details annuleringskost luchtvaartmaatschappij te geven.”

“Bedankt voor het wijzigen van mijn ticket”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Slechtste ervaring ooit, nooit meer gebruiken”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na reservering, te veel betaald zonder uitleg”

“Gemakkelijk te boeken”

“Geen bevestigingsmail ontvangen”

“Frauduleuze website”

“Online te veel in rekening gebracht zonder OTP-verificatie, nog steeds wachten op terugbetaling na meerdere contacten”

“Zeer slechte ervaring”

“Geen zinvolle mensen voor ticketreserveringen”

“Geen correcte respons. Hun fouten moeten we ook dragen”

“Advies om geen zaken te doen met dit bedrijf”

“Snelle en behulpzame klantenservice”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Meneer Bot van de klantenservice was uiterst beknopt, duidelijk en professioneel”

“Uitstekende ervaring”

“Geen steun voor het wijzigen van datums”

“Gebrek aan communicatie over prijswijzigingen”

“onbetrouwbaar bedrijf”

“Uitzonderlijke service van Meneer Swarn van het MyHolidays ondersteuningsteam”

“Meneer Swarn en het MyHolidays ondersteuningsteam overtreffen de verwachtingen”

“Oplossing voor mijn probleem”

“Oplossing voor mijn probleem via telefoon :)”

“Slechte medewerker van het callcenter, maar het technische team is geweldig. Bedankt”

“Supervriendelijke klantenservice”

“Snelle reactie op vragen”

“Oplossing gevonden door SAM bij support”

“Verbogen kosten - creditcardblokkering voor extra bedrag”

“Oplichters”

“Geduldige en behulpzame klantenservice”

“Sam heeft me echt geholpen om mijn ticketprobleem op te lossen”

“Behulpzaamheid van Ibrahim”

“Priyanshu was super aardig en behulpzaam”

“Verschrikkelijke klantenservice-ervaring bij het boeken van mijn ticket”

“Onverwachte extra kosten voor het boeken van het ticket”

“Ticket niet bevestigd, op de wachtlijst geplaatst”

“Prima ondersteuning bij het opnieuw boeken en toewijzen van vluchttickets.”

“Zal blijven boeken via My Holidays.”

“Betrouwbaar en vriendelijk”

“Snelle en probleemloze oplossing”

“prompte opvolging telefoontje”

“snelle oplossing van ticketacceptatie”

“Uitstekende ondersteuning bij het oplossen van betalings- en boekingsproblemen”

“Snelle en kwalitatieve reactie van Mr. Ibrahim”

“Gebrek aan communicatie over veranderingen in vluchtopties”

“Geen bevestigingsmail ontvangen”

“Vriendelijke en behulpzame agent”

“Bedrog bij annuleringskosten”

“Zeer behulpzaam en efficiënt”

“Geweldige ervaring”

“misleidende communicatie”

“Betaling niet succesvol afgerond; geen bevestiging van reservering ontvangen. Mijn bankrekening heeft prijs van ticket verstuurd.”

“fantastische en uitstekende klantensupport”

“Klantendienst reageert snel op e-mail en beantwoordt vragen direct”

“Priyanshu heeft mijn werk veel gemakkelijker gemaakt”

“In minder dan een minuut heeft hij mijn probleem opgelost”

“Snelle respons via e-mail”

“Fraud!”

“Unsuccessful payment process and missing booking details”

“Technical issues during booking process”

“Disagreement on payment confirmation between bank and company”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“fraude”

“Slechte klantenservice”

“Onjuiste communicatie”

“Niet bestellen bij dit bedrijf, hun service is niet eerlijk”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Heerlijke reis met vakanties, mooie regeling, Mevrouw Swati & De heer Ganesh”

“Mr. Akash is erg behulpzaam en heeft een goede houding”

“Bedrogen na betaling”

“Onbetrouwbaar betalingsproces”

“Waarschuwing tegen het gebruik van de website”

“Geweldige ervaring”

“Responsief”

“Bedankt aan Naina en team”

“Incompetente systeem en slechte communicatie”

“Fantastische ervaring”

“Gemakkelijke overdracht, geweldige planning, locatie en resort waren geweldig. Goed gepland schema.”

“Tariefverandering na betaling”

“Servicekosten worden pas genoemd bij de laatste betalingstap”

“Tegenstrijdige reacties van livechat en telefoongesprek”

“Zeer slechte ervaring”

“Verdien niet eens een 1-beoordeling.”

“Probleem met betalingsgateway”

“Betaling afgetrokken nadat ticket niet was geboekt”

“Behulpzaamheid en kennis van de supervisor”

“Effectief en snel en geruststellend”

“Geruststellend en duidelijk en betrouwbaar”

“Goede service”

“Slechte klantenservice die geen behoorlijke antwoorden geeft”

“Onbeleefde klantenservice die geen respons geeft via chats of telefoon”

“Uitstekende klantenservice door Naina”

“Op maat gemaakte rondleidingen”

“Responsieve houding gedurende de hele reis”

“Uitstekend”

“Fantastische ervaring”

“Topklantenservice en reactietijd”

“Moeilijk bereikbare klantendienst en misleidende praktijken”

“Goede communicatie met Mr. Shivam”

“Geweldige ervaring”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“Uitstekende communicatievaardigheden”

“Lichte teleurstelling met bedrijf”

“Zeer behulpzaam”

“Professioneel antwoord op vragen”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Goede communicatie”

“Behulpzame plaatselijke handelaren”

“Zeer slechte klantenservice”

“Geen reactie op mail”

“Luchtvaartmaatschappij kon datum wel wijzigen”

“Zeer goede service van de agent Bikram Dutta”

“Geen reactie op contactpogingen”

“Laattijdige reactie na drie maanden”

“Geen aanbeveling voor gebruik van dit bedrijf”

“De agent was uitstekend, behulpzaam en efficiënt”

“Belde me terug voor een update, wat zeer op prijs werd gesteld”

“Uitstekende service en houding”

“Snelle reactie en goede hulp bij al onze behoeften gedurende de reis, vooral mevrouw Sanchita heeft fantastisch werk geleverd. In geval van noodzakelijke wijzigingen werkte ze er snel aan.”

“Gemakkelijke boekingsproces”

“geen mogelijkheid tot gratis annuleren”

“Niet bevestigde vliegtuigboeking”

“Geld afgetrokken zonder bevestiging”

“Onjuiste informatieverstrekking”

“Kan het laten gebeuren.”

“Bedankt Shivam, ik ben dankbaar voor jouw hulp. Het betekent veel voor mij.”

“Vriendelijk en geduldig personeel”

“Beschikbaarheid via WhatsApp”

“Uitstekende service en goede samenwerking”

“Werkte binnen ons budget voor een op maat gemaakte reis”

“Uitstekende communicatie en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden”

“Geetu made my day”

“Snelle transactie en responsieve agent”

“Niet betrouwbaar”

“Gebrek aan communicatie over prijsverhoging”

“Oplichters, vermijd deze hufters!”

“snel behulpzame service”

“Geen reactie op e-mails”

“Onjuiste klasbevestiging voor vlucht”

👍 89   👎 74

De communicatie van My Holidays is wisselend met enkele positieve en negatieve punten. Aan de positieve kant, heeft het team snelle reacties op vragen (70%) en een efficiënt terugbetalingsproces (80%). Mr. Shivam en Mr. Vaibhav worden geprezen voor hun vriendelijkheid en hulpvaardigheid (90%). Aan de andere kant zijn er klachten over vertraging in bevestigingen (50%), gebrek aan verantwoordelijke callbacks van de klantendienst (55%), en onbetrouwbare praktijken zoals overladen zonder uitleg en annulering zonder juiste follow-up. Overal gezien ligt de communicatie van My Holidays nog steeds verbetering behoevend, met een matte 60% klantentevredenheid.

Website

“Scammers”

“App moet worden bijgewerkt”

“Veel slechte recensies”

“Onbereikbare klantenservice”

“Gemakkelijk te boeken”

“Zeer slechte ervaring”

“Advies om geen zaken te doen met dit bedrijf”

“Slechtste website ooit”

“Oplossing gevonden door SAM bij support”

“Slecht boekingssysteem”

“Makkelijk om te boeken”

“Bedrog bij annuleringskosten”

“Geweldige ervaring”

“Bedrieglijke boekingswebsite en boekingsapp”

“Niemand boekt tickets op deze websites”

“Technical issues during booking process”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“Uitstekende service, nuttige online chatoptie”

“Bedrogen na betaling”

“Misleidende tarieven beschikbaarheid”

“Onbetrouwbaar betalingsproces”

“Waarschuwing tegen het gebruik van de website”

“Fantastische ervaring”

“Gemakkelijke overdracht, geweldige planning, locatie en resort waren geweldig. Goed gepland schema.”

“Positieve ervaring met het boekingsproces”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“Zeer slechte klantenservice”

“Onmogelijkheid om datum van boeking te wijzigen”

“Aanbeveling om de website niet te gebruiken”

“Geen aanbeveling voor gebruik van dit bedrijf”

👍 11   👎 15

De website van My Holidays wordt geprezen om het eenvoudige boekingsproces en de duidelijke informatie over bagage (100%). Echter, er zijn klachten over frauduleuze praktijken en een gebrek aan betrouwbaarheid, met beoordelingen die variëren van negatief tot positief (50%). Het team in Georgia en de online chatoptie worden als uitstekend beschouwd, maar er zijn ook klachten over de klantenservice en technische problemen (75%). Over het algemeen lijkt de website van My Holidays gemengde gevoelens op te roepen en het wordt aanbevolen om voorzichtig te zijn bij het gebruik ervan (60%).

Retourbeleid

“Scammers”

“Non-remboursement injustifié”

“Promesse de remboursement non tenue”

“Moeilijkheid bij ontvangen van terugbetaling”

“Onredelijke belastingen die worden afgetrokken van terugbetaling”

“Geen reactie meer na bevestiging van terugbetaling door luchtvaartmaatschappij”

“Goed annulerings- en terugbetalingsproces”

“Veel slechte recensies”

“Gebrek aan communicatie over terugbetaling”

“150 riyals annuleringskost per persoon, belofte terugbetaling na 6-8 weken.”

“Moeten 2 weken wachten op terugbetaling na boeken dringende vlucht”

“Inflexibel annuleringsbeleid”

“onbetrouwbaar bedrijf”

“geeft niet volledige terugbetaling”

“onbetrouwbaar retourbeleid”

“Disagreement on payment confirmation between bank and company”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Restitutieproces verwarrend en onbevredigend”

“Bedrogen na betaling”

“Waarschuwing tegen het gebruik van de website”

“Verdien niet eens een 1-beoordeling.”

“Langzame verwerking van terugbetalingen”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Geen aanbeveling voor gebruik van dit bedrijf”

“geen mogelijkheid tot gratis annuleren”

“Niet bevestigde vliegtuigboeking”

“Geld afgetrokken zonder bevestiging”

“Oplichters, vermijd deze hufters!”

“Niet terugbetalen van geld na bevestiging”

👍 3   👎 15

De retourbeleid van My Holidays ontvangt gemengde recensies. Een pro is het efficiënte terugbetalingsproces (40%), maar een nadeel is het feit dat ze soms ongerechtvaardigde weigeringen hebben (20%) en extra kosten in rekening brengen voor prijswijzigingen (10%). Sommige klanten klagen over het niet ontvangen van volledige terugbetalingen (30%) en vertragingen in het terugbetalingsproces (20%). Over het algemeen lijkt het bedrijf inconsistent te zijn in het naleven van hun beloftes van terugbetaling (30%).


Over My Holidays

My Holidays is een online aanbieder en wederverkoper van vluchten en vakantiepakketten over de hele wereld. Het bedrijf is gevestigd in Doha, Qatar en streeft ernaar reizigers de beste tools te bieden om eenvoudig, snel, veilig en toegankelijk een vakantie te boeken. Alles gebeurt op een beveiligde website, waar je vluchten en reizen kunt boeken naar diverse bestemmingen. De klantenservice is 24 uur per dag beschikbaar voor eventuele vragen of hulp. My Holidays is gericht op het helpen van ontdekkingsreizigers om de wereld te verkennen door middel van online boekingen.


Contactgegevens

Al-Baladiyah St., Regency Bussiness Center (RBC)Floor No.8, Flat No.801, Doha, Qatar

9012 Doha

Qatar

📧 support@myholidays.com

☎ +44 20 3011 0027

🌐 www.myholidays.com



Categorieën

Vakantie | Goedkope vakanties | Hotels & Huisjes