Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Noisy May heeft zowel positieve als negatieve punten. Positief is de snelle levering en de updates via e-mail (80%). Ook de goede prijs-kwaliteitverhouding wordt benadrukt (100%). Echter, er is kritiek op het gebrek aan informatie over retourneren (40%) en de moeilijke communicatie hierover (30%). Daarnaast is het bedrijf telefonisch niet goed bereikbaar en is er vertraging bij terugbetalingen van retourzendingen. Over het algemeen wordt de levering als vlot en netjes ervaren, maar er zijn verbeterpunten nodig voor een helemaal fijne ervaring voor de klant. (60%)