Nudie Jeans

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Nudie Jeans komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Nudie Jeans gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Nudie Jeans wordt geprezen om zijn snelheid (100%), maar de reparaties kunnen lang duren door de lange afstand (50%). Helaas zijn ze niet beschikbaar voor klanten buiten Londen (0%) en de retourprocedure wordt als teleurstellend ervaren (25%). De verzendkosten zijn te duur (50%) en er wordt onnodig veel verpakkingsmateriaal gebruikt (25%). Daarnaast zijn de retourzendingskosten hoog (50%) en wordt de kwaliteit en service als slecht ervaren (0%).

“Teleurstellende retourprocedure”

“Hoge verzendkosten”

“Onnodige retourkosten”

“Niet duurzaam verpakkingsmateriaal”

“snelle levering”

“Lange afstand voor reparaties”

“Lang wachten op reparaties”

“niet beschikbaar voor klanten buiten Londen”

“Slechte kwaliteit en service”

👍 1   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Emma Declercq - 14 maart 2024

  • Teleurstellende retourprocedure

Alyssa Michiels - 16 februari 2024

  • Hoge verzendkosten
  • Klantenservice misleidende uitleg
  • Onnodige retourkosten
  • Niet duurzaam verpakkingsmateriaal

L. Lenaerts - 12 februari 2024

  • snelle levering
  • goede klantenservice

amy - 30 januari 2024

  • Kwaliteit van producten slecht
  • Lange afstand voor reparaties
  • Oplichterij met valse garanties

Ines - 3 januari 2024

  • Gaten in jeans
  • Gratis reparaties
  • Lang wachten op reparaties
  • Fout genaaide naden op ondergoed

Charlotte Smets - 7 november 2023

  • mooie jeans
  • misleidend 'gratis reparaties'
  • niet beschikbaar voor klanten buiten Londen
  • te duur voor beloofde service

Femke - 31 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit en service