OCTA+

83 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor OCTA+ komt uit 83 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor OCTA+ gevonden hebben:

ErvaringenSite (31)
TrustPilot (52)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van OCTA+ heeft een overzichtelijke en duidelijke uitleg over hun werkwijze, wat handig is voor potentiële klanten (80%). Klanten die op zoek zijn naar informatie kunnen dankzij reviews een goed beeld krijgen van de praktijken van het bedrijf (60%). Helaas wordt er geklaagd over opdringerige verkooppraktijken en onbereikbaarheid via de telefoon (40%). Toch zijn er ook positieve geluiden te horen, waarbij klanten aangeven dat ze geen problemen hebben ervaren (20%). Over het algemeen lijkt het erop dat de website van OCTA+ een nuttige bron van informatie kan zijn, maar dat er verbetering nodig is op het gebied van klantenservice.

“nemen mij niet serieus”

“Afzetters en regeltjes om geld uit te halen”

“Geen rekeningen op papier?”

“Geen problemen”

“Van begin goed”

“Schandlige praktijken!”

“Jammer dat Belgische bedrijven zo'n praktijken doen”

“telefonisch niet bereikbaar”

“opdringerige verkooppraktijken”

“Dankzij jullie reviews weet ik meer dan voldoende”

👍 5   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Y. Piette - 11 januari 2024

  • jaarlijkse afrekening en overtuiging dat ik daar niet woon
  • frustrerend en tijdrovend
  • nemen mij niet serieus

Mandy Vc - 14 december 2023Trustpilot 🔗

  • Grote extra kosten zonder gebruik te maken van het net
  • Oneerlijke praktijken en hoge kosten
  • Geen voordeel van zonnepanelen ondanks verwachtingen
  • Afzetters en regeltjes om geld uit te halen

Geoffrey Den hond - 13 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen rekeningen op papier?
  • Dan veranderd van leverancier!
  • Mij neemt je niet in de maling
  • Eerst zeggen dat dit gratis is

Jeroen - 6 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Prima
  • Geen problemen

Chikar Salim - 3 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Van begin goed
  • Elektriciteit en gas heel duur

Egon Vandenrijdt - 1 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Schandlige praktijken!
  • Telefonisch bijna niet bereikbaar
  • Voorschotten zijn schandalig hoog
  • Jammer dat Belgische bedrijven zo'n praktijken doen

Ronny Patteet (Ronny) - 16 februari 2023Trustpilot 🔗

  • telefonisch niet bereikbaar
  • voorschotten zijn schandalig hoog
  • antwoorden niet op email

Pascal Snels - 29 december 2022Trustpilot 🔗

  • opdringerige verkooppraktijken
  • hoge prijzen
  • arrogantie aan de telefoon
  • overmatig aantal e-mails

Chris Geens - 2 december 2022Trustpilot 🔗

  • Dankzij jullie reviews weet ik meer dan voldoende

Guy De Grande - 4 november 2022Trustpilot 🔗

  • Voorschotbedrog

WILLEMS - 22 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Arrogante communicatie
  • Eenzijdige contractaanpassing
  • Hoge vaste kosten
  • Advies om Nederlandstalige copywriter aan te werven
  • Duurder geworden
  • Aanraden om op internet op zoek te gaan naar werkwijze

Ronald Gabel - 24 juli 2019

  • Octa Plus niet nemen